Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Fredrikstad- VIF 01.10.12 kl.19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 okt 12, 20:25

Er Momo fortsatt skadet?

---------------------------

Værste ut av FFK!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 01 okt 12, 20:43


Leste et sted at han var klar mot Haugesund.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 okt 12, 20:56

Jeg er stolt av gutta etter den 2 omgangen! Fortjente poeng idag! Synd en rufsete 1 omg. ødelegger!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 01 okt 12, 21:00

Opprinnelig postet av endre

Jeg er stolt av gutta etter den 2 omgangen! Fortjente poeng idag! Synd en rufsete 1 omg. ødelegger!

Enig, meget bra annen omgang, mye positivt å ta med seg..............


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 01 okt 12, 21:01

Opprinnelig postet av endre

Jeg er stolt av gutta etter den 2 omgangen! Fortjente poeng idag! Synd en rufsete 1 omg. ødelegger!

Støttes. Strålende innsats i andre omgang! Håper de tar med seg det positive inn i de neste kampene.


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 01 okt 12, 21:01

Dæven for en innsats i andreomgang. Hadde helt klart fortjent et poeng. Og trolig var det en hands på enga i første som burde gitt oss straffe på 0-1. Hadde blitt en helt annen kamp.

Men masalin må ha smakt litt på vodkaen i dag. Makan til bærtur på det første målet. Tror knutsen står neste kamp. 

Liker heller ikke slutten på årets sesong. Rbk borte og molde hjemme. I det sometter alle solemerker fortsatt vil være en heftig gullkamp.

Ooorker ikke flere slike sesongavslutninger...


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 01 okt 12, 21:04

Utrolig synd med den kollapsen i første omgang. Andre omgang viser at vi burde kunnet tatt minst ett poeng mot dette Vålerenga-laget.

Ser at Horn ble dagens FFKer, en min stemme der går til Ramberg. Han spilte en enorm andreomgang der han lå på midten og vant ballen tilbake i stor stil.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 01 okt 12, 21:33

Skaden på Holm ødela mye. Før han måtte ut hadde vi bra kontroll og spilte bra fotball. Det ble mye mer usikkerhet i laget når Jabbie kom inn. Det sammen med at Masalin og Grorud hadde mange personlige feil i dag gjorde at vi gikk fullstendig på tryne i siste del av første omgang.

På tross av en elendig første omgang gikk jeg fra kampen med en god følelse. Det her skal vi klare.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 01 okt 12, 22:57
Endret: 02 okt 12, 08:28
Endret av: Tøfflus

Kan vi opprettholde denne innsatsen i resten av kampene kommer vi til å ta nok poeng til å klare oss. Det var kun uflaks som gjorde at vi ikke tok både ett og tre poeng i dag. Vi ble snytt for en straffe, hadde et stolpeskudd og en haug med sjanser. Og stemningen i dag var da vitterlig god til å være bare drøyt 7000 ...

Jeg tillater meg å håpe at de neste par kampene blir mot lag som er litt mentalt "ferdige" med sesongen. Særlig Haugesund styrer mot en plass i ingenmannsland, og forhåpentligvis kan vi si det samme om Brann etter førstkommende runde.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 okt 12, 23:30

Mye mulig at Thomas Holm har tatt korsbåndet! Han skal ta bilde i morgen og da får vi svar da.. :-( Kilde Thomas Holm selv på Facer'n

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 02 okt 12, 09:25

Det var som fanden. Jabbie er en bra ballvinner, men han går seg bort med ball til stadighet og har uanstendig mange feilpasninger.

Krysser fingrene for korsbåndet til Holm.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 okt 12, 09:57

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det var som fanden. Jabbie er en bra ballvinner, men han går seg bort med ball til stadighet og har uanstendig mange feilpasninger.

Krysser fingrene for korsbåndet til Holm.

Hvor mange feilpasninger hadde Jabbie i går? Hvor mange ballvinninger hadde han? Vi kan umulig ha sett samme kamp.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 okt 12, 10:00

Opprinnelig postet av Rey

Skaden på Holm ødela mye. Før han måtte ut hadde vi bra kontroll og spilte bra fotball. Det ble mye mer usikkerhet i laget når Jabbie kom inn. Det sammen med at Masalin og Grorud hadde mange personlige feil i dag gjorde at vi gikk fullstendig på tryne i siste del av første omgang.

På tross av en elendig første omgang gikk jeg fra kampen med en god følelse. Det her skal vi klare.

Først og fremst var det de minuttene Holm var på banen skadet som ødela. Er ikke enig i at 1. omganen var så dårlig. Vi skulle hatt en klar straffe. Stedet fikk vi en imot som fra der jeg satt(langt unna) så billig ut.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 02 okt 12, 10:00

Syntes Jabbie var frisk når han kom inn. Men stiller et stort spørsmålstegn ved at Trond Amundsen stillte med Ramberg og Holm fra start, man får rutine men mangler tempo på midtbanen.

Lars Grorud, Masalin og Stene var pinlig svake. Eneste grunnen til at Grorud og Stene kan forsvare en plass på laget er at vi ikke har noen andre pr dags dato.

 

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 02 okt 12, 10:01

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hvor mange feilpasninger hadde Jabbie i går? Hvor mange ballvinninger hadde han? Vi kan umulig ha sett samme kamp.

Enig! Jabbie var enorm i går! Den viktigste grunnen til at FFK klarte å holde presset så lenge var fordi Jabbie vant alt av dueller på midtbanen! 

Men Haitam Aleesami, dere! For en spiller. Litt ute å sykle på første målet, men ellers er han virkelig en av de gutta som tar skikkelig tak i seg selv, og ikke minst de andre for å slå tilbake.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 12, 10:23

hva med en vidar martinsen eller strømsborg.. mener begge dem fortjener og spille..

Horn er ute i media og sier at vi må vise mere tæl og innsats

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 okt 12, 10:51

Opprinnelig postet av A9$h

Syntes Jabbie var frisk når han kom inn. Men stiller et stort spørsmålstegn ved at Trond Amundsen stillte med Ramberg og Holm fra start, man får rutine men mangler tempo på midtbanen.

Nå har denne rutinen gitt oss 3 seire på rad, så det er forståelig. Jabbie er først og fremst en ballvinner og duellspiller som gjør det enkelt, men har ikke erfaringen til Holm.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 02 okt 12, 14:41

Opprinnelig postet av A9$h

Syntes Jabbie var frisk når han kom inn. Men stiller et stort spørsmålstegn ved at Trond Amundsen stillte med Ramberg og Holm fra start, man får rutine men mangler tempo på midtbanen.

Lars Grorud, Masalin og Stene var pinlig svake. Eneste grunnen til at Grorud og Stene kan forsvare en plass på laget er at vi ikke har noen andre pr dags dato.

 

Uenig i det meste du skriver egentlig :-)

Holm er temposvak men Ramberg er ikke så ille. Jabbie har ikke stort mer tempo enn de andre og andre alternativer har vi vel egentlig ikke per i dag. Da ser jeg ikke at det er noen grunn til å sette spørsmålstegn ved at Amundsen velger Ramberg og Holm. Spesielt ikke når de to har levert i de siste kampene.

Grorud var mindre god i går, men han har da spilt greit tidligere. Jeg er fornøyd med han så langt i hvert fall.

Masalin gjorde veldig mye rart i går, men han hadde også mange veldig gode redninger.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 02 okt 12, 14:41

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hvor mange feilpasninger hadde Jabbie i går? Hvor mange ballvinninger hadde han? Vi kan umulig ha sett samme kamp.

Ikke i går. Generelt. I går syns jeg han var knallgod.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


olegno

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 okt 09
Innlegg: 21

Lagt til: 02 okt 12, 16:24

Opprinnelig postet av matsinho

 

Men Haitam Aleesami, dere! For en spiller. Litt ute å sykle på første målet, men ellers er han virkelig en av de gutta som tar skikkelig tak i seg selv, og ikke minst de andre for å slå tilbake.

Støttes! Meget imponerende å komme rett fra 2.divisjon, og prestere i tippeligaen fra dag en. Spesielt andre omgang i går, var veldig bra. Så fort laget har ballen, ser man gutten nesten spurter oppover venstresia. Er med og dobbler på kant så å si hver gang, og da er det lett å spille venstre kant. Hele høyresia til enga ble rett og slett pissa på i går :)  



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24