Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012 - Del 2

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 14 7

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 28 aug 12, 17:18

Opprinnelig postet av madserazzi

Hørte akkurat på NRK: "karadas var aktuell for Ffk, men skal ha takket nei pga for lite lønn. Han skal nå spille for Sogndal ut sesongen".

FFK bekrefter at de sliter med å hente en spiss som matcher de økonomiske forutsetningene:

Enda en gang må Jocke se at en spiss glipper.  Og på nytt er det økonomien som er hinderet.  Totalt er det nå 6-7 spillere en har måttet se gå til andre lag.  Fordi det FFK ikke kan konkurrere på de økonomiske betingelsene.

(...)

- Vi har klart å styrke de andre delene av laget, men gode spisser er det mange som er på jakt etter.  Og gang på gang må vi dessverre se at vi taper på de økonomiske betingelsene, konstaterer Joakim Jonsson.

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/89p4w69402f71jzx3x399jx0o/title/okonomien-stopper-spissjakten

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 aug 12, 18:26

Greit nok vi har ikke penger til en skikkelig bra spiss. Men FFK må være mer våkne for Talenter her i HELE østfold.  Er en nå som er på vei til prøve spill i molde for andre gang og Solskjær er imponert over det han har sett. Han trenger seff mer erfaring men han er bare 17år.  Jocke fikk navnet hans tidlig våres og han skulle sjekke detta. Skam å la Talenter glippe for man ikke følger opp mer i østfold! Hvorfor har ikke han fått prøve spille for Junior laget vårt? Ikke vet jeg!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 28 aug 12, 18:38

Skal det lissom være hemmelig hvem denne unggutten du snakker om er? Andre gangen i dag du babler om han uten å nevne navn eller klubb.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Leirs

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jan 11
Innlegg: 34

Lagt til: 28 aug 12, 21:11

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av madserazzi

Hørte akkurat på NRK: "karadas var aktuell for Ffk, men skal ha takket nei pga for lite lønn. Han skal nå spille for Sogndal ut sesongen".

FFK bekrefter at de sliter med å hente en spiss som matcher de økonomiske forutsetningene:

Enda en gang må Jocke se at en spiss glipper.  Og på nytt er det økonomien som er hinderet.  Totalt er det nå 6-7 spillere en har måttet se gå til andre lag.  Fordi det FFK ikke kan konkurrere på de økonomiske betingelsene.

(...)

- Vi har klart å styrke de andre delene av laget, men gode spisser er det mange som er på jakt etter.  Og gang på gang må vi dessverre se at vi taper på de økonomiske betingelsene, konstaterer Joakim Jonsson.

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/89p4w69402f71jzx3x399jx0o/title/okonomien-stopper-spissjakten

I tillegg så sier han at det ser mørkt ut med tanke på at det kommer inn en spiss. Da var det godt han ikke lovte 1 - 2 spisser før Aalesund-matchen. Nå har det jo skjært seg i siste liten, men det er allikevel ikke mye morsomt å vente på nye spillere som aldri kommer..

Hvorfor er det nærmest umulig å hente inn en spiller til når vi:

1. Har fått inn noen kroner for spillersalg

2. Fikk vel beskjed om at vi kom til å gå i 0 dette året, før vi solgte Hussain (er ikke sikker)

3. Tarik og Hussain må vel ha frigjort litt i lønnsbudsjettet, hvertfall Tarik da han hadde en lengre kontrakt??

Det her er bare spørsmål som jeg ikke aner svara på, men er jo greit å lufte frustrasjonen her inne. Noen må vi vel ha råd til??? Jeg tar gjerne imot en spiss fra 1. div elr no jeg, bare noen kommer inn de portene snart..

En liten trøst er det hvertfall at vi har sikra oss en ordentlig venstreback!! Står opp og er offensiv som bare det!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 aug 12, 22:49

Fredrikstad vil ha Güven

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 aug 12, 23:01

Opprinnelig postet av benksliter`n

Fredrikstad vil ha Güven

ja ja..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 28 aug 12, 23:15

Trodde det var en spiss vi var på jakt etter jeg?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 aug 12, 23:28

opp med hodet og vær litt posetiv da.. faen ass

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 aug 12, 23:30

Vi er kjapt det laget i TL med flest kanter, og så skal man hente fler? Da sier det jo seg selv at man undrer litt!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 29 aug 12, 08:46

Opprinnelig postet av endre

Vi er kjapt det laget i TL med flest kanter, og så skal man hente fler? Da sier det jo seg selv at man undrer litt!

Det kalles desperat! Cry

 

En eller annen der ute,

VÆR SÅ SNILL Å HJELP OSS

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 29 aug 12, 09:04

Kamma, Raufoss, Vinger og Odd. Adem Güven elsker fattige klubber :)

 


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 29 aug 12, 09:30


Skjønner egentlig ikke hvorfor FFK stresser så alvorlig med dette overgangsvindue. Man er blakke og lite attraktive for spillere generelt og da blir det bare rask som kommer. Men det er kun 5 poeng opp og da får man gjøre som stordalen og selge de bæra man har..

En eller to spillere inn vil ikke hjelpe noen verdens ting hvis man ikke får opp trykket og galskapen hos de som allerede er i klubben ----- Der bør fokuset være og ikke stresse rundt å hente inn 3.sortering og dermed skadeskyte tilliten til de som er i klubben..

Mads Hansen f.eks er i mine øyne en helt ordinær spiller, men å tro at Guven kommer inn og bidrar i noen særlig større grad er å tro på julenissen..


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3494

Lagt til: 29 aug 12, 09:35

Hadde de funnet en spiss (ikke ving) som kunne bidratt også neste år i Adeccoen hadde det vært flott. Hvis vi ikke finner blir det jo liten hjelp i å kjøpe ennå en ving.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 29 aug 12, 10:26

"Vi" trenger en spiss eller to som vet hvor målet står,ikke mere stallfyll.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5538

Lagt til: 29 aug 12, 11:22

Opprinnelig postet av Haarek

"Vi" trenger en spiss eller to som vet hvor målet står,ikke mere stallfyll.

Da man er helt sikre på at man ikke har mulighet til å hente en målgarantist, så kan man like gjerne la være?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 29 aug 12, 13:02

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Haarek

"Vi" trenger en spiss eller to som vet hvor målet står,ikke mere stallfyll.

Da man er helt sikre på at man ikke har mulighet til å hente en målgarantist, så kan man like gjerne la være?

Man trenger i hvertfall ikke hente spillere til plasser som det er god nok oppdekning med de spillerene vi har. Det jeg mente var at vi trengte spisser,ikke kantspillere. Og skal dem hente noen på andre plasser bør dem i hvertfall være bedre enn dem vi har fra før.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5538

Lagt til: 29 aug 12, 13:16

Opprinnelig postet av Haarek

 

Man trenger i hvertfall ikke hente spillere til plasser som det er god nok oppdekning med de spillerene vi har. Det jeg mente var at vi trengte spisser,ikke kantspillere. Og skal dem hente noen på andre plasser bør dem i hvertfall være bedre enn dem vi har fra før.

Selvfølgelig er det spisser som er det mest prekære.

Vi har vel kun spillere i stallen som kan benyttes som spiss. Momo, Ruud Tveter og Valencia. Til nød kan man ta med Halvorsen. Allikevel mener jeg at man også trenger spillere i stallen generellt. Stallen er alt for liten, og dette går ut over kvalitet på trening og kampforberedelser.

Derfor er stallfyll også velkommen

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 14 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340