Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012 - Del 2

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 11 4

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 aug 12, 23:09
Endret: 28 aug 12, 00:09
Endret av: kjell-H

Er ikke lett å være trener når spillerne gir blanke F***. 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 27 aug 12, 23:24

Opprinnelig postet av keiko99

karadas til sogdal

 

Hørte akkurat på NRK: "karadas var aktuell for Ffk, men skal ha takket nei pga for lite lønn. Han skal nå spille for Sogndal ut sesongen".

Sogndal!

Spy og drite!  

Bedre å sitte hjemme med omgangssjuken enn å følge med på det sirkuset her. Sier ikke at det hadde vært riktig å hente Karadas, men at han takker nei tyder på at vi ønsket han og ga han tilbud. Nei takk, Sogndal betaler mer. her kom beviset på at Ffk ikke har en dritt å gjøre i tl. Breddefotball i 2 div er antagelig mer egnet for oss.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 aug 12, 10:47

Opprinnelig postet av madserazzi

Opprinnelig postet av keiko99

karadas til sogdal

Hørte akkurat på NRK: "karadas var aktuell for Ffk, men skal ha takket nei pga for lite lønn. Han skal nå spille for Sogndal ut sesongen".

Sogndal!

Spy og drite!  

Bedre å sitte hjemme med omgangssjuken enn å følge med på det sirkuset her. Sier ikke at det hadde vært riktig å hente Karadas, men at han takker nei tyder på at vi ønsket han og ga han tilbud. Nei takk, Sogndal betaler mer. her kom beviset på at Ffk ikke har en dritt å gjøre i tl. Breddefotball i 2 div er antagelig mer egnet for oss.

Må nesten le over hvilke forventinger folk har til hva slags spillere FFK skal hente når det på ingen måte er penger i systemet til forsterkninger. Når Sogndal knuser oss på lønn, så forteller det alt om hvor ille ståa er. Sannsynligheten er vel nesten større for at det ikke kommer flere inn enn at vi skal hente en spiller som svarer til folkets forventninger.

Nedrykket virker så soleklart nå at det vil være bedre å spare midlene og heller hente spillere av typen Aleesami. Vi trenger tross alt noen spillere i 1. divisjon også.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 28 aug 12, 11:15

Bedre å la spillere som blir med ned få spilletid og heller kjøpe en spiss som blir med ned slik at han får erfaring og best mulig sportslig utbytte. Når vi er så blakke at Sogndal kan tilby bedre lønn enn oss sier dette sitt.

 

 


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 28 aug 12, 11:23

Hørte på NRK Østfold for litt siden at LSK ikke var interesserte i å låne ut Fredrik Guldbrandsen til oss.

---------------------------

Værste ut av FFK!


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 28 aug 12, 11:26


Vi burde satse på momo resten av sessongen. Neste år det adecco og en får håpe det blir noen seiere der hvertfall.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 aug 12, 11:34

Opprinnelig postet av tynter


Vi burde satse på momo resten av sessongen. Neste år det adecco og en får håpe det blir noen seiere der hvertfall.

Ble ikke Momo skadet igår?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 28 aug 12, 11:42

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av madserazzi

Opprinnelig postet av keiko99

karadas til sogdal

Nedrykket virker så soleklart nå at det vil være bedre å spare midlene og heller hente spillere av typen Aleesami. Vi trenger tross alt noen spillere i 1. divisjon også.

Enig.

I Adecco så får jo klubben betydelig mindre inntekter, og stadionkostnadene er vel de samme.

Har du noe regnestykke på hva som blir igjen til sportslig satsning neste år Holters, med et inntektsbudsjett på kanskje 35 mill.? Hvor mye av dette går til Værste?

Kan det da være mulig å ha nok midler til å rykke rett opp igjen? Jeg undres.......

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 28 aug 12, 11:43

Opprinnelig postet av Holters

Nedrykket virker så soleklart nå at det vil være bedre å spare midlene og heller hente spillere av typen Aleesami. Vi trenger tross alt noen spillere i 1. divisjon også.

Farlig å spare midlene også. Henter vi ikke spillere nå så tror jeg at mange publikumere tolker det som at vi har gitt opp og da raser i hvert fall tilskuertallene.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 28 aug 12, 12:01

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Holters

Nedrykket virker så soleklart nå at det vil være bedre å spare midlene og heller hente spillere av typen Aleesami. Vi trenger tross alt noen spillere i 1. divisjon også.

Farlig å spare midlene også. Henter vi ikke spillere nå så tror jeg at mange publikumere tolker det som at vi har gitt opp og da raser i hvert fall tilskuertallene.

Tilskuertallene kan vel strengt tatt ikke rase så mye mer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 aug 12, 12:06

Nå er vi på feil vei, men Jo Tilskuertallene kan rase mere tro meg.......

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 aug 12, 15:53

Magnus Sylling Olsen gikk til bodø/glimt.. spørsmålet mitt er: kunne det vært en aktuell spiller for oss ?

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 28 aug 12, 15:58

er vel ganske poengløst å diskutere spillere som kunne ha kommet ....

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 28 aug 12, 16:34

Ahhhh, livet smiler......................

 

http://www.sarpsborg08.no/latest-news/article/ljn5wzx7kfm21l8u643asjivp/title/rahhaoui-valgte-sarpsborg-08

By the way, lykke til i adecco. 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 aug 12, 17:18

Opprinnelig postet av madserazzi

Hørte akkurat på NRK: "karadas var aktuell for Ffk, men skal ha takket nei pga for lite lønn. Han skal nå spille for Sogndal ut sesongen".

FFK bekrefter at de sliter med å hente en spiss som matcher de økonomiske forutsetningene:

Enda en gang må Jocke se at en spiss glipper.  Og på nytt er det økonomien som er hinderet.  Totalt er det nå 6-7 spillere en har måttet se gå til andre lag.  Fordi det FFK ikke kan konkurrere på de økonomiske betingelsene.

(...)

- Vi har klart å styrke de andre delene av laget, men gode spisser er det mange som er på jakt etter.  Og gang på gang må vi dessverre se at vi taper på de økonomiske betingelsene, konstaterer Joakim Jonsson.

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/89p4w69402f71jzx3x399jx0o/title/okonomien-stopper-spissjakten

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 aug 12, 18:26

Greit nok vi har ikke penger til en skikkelig bra spiss. Men FFK må være mer våkne for Talenter her i HELE østfold.  Er en nå som er på vei til prøve spill i molde for andre gang og Solskjær er imponert over det han har sett. Han trenger seff mer erfaring men han er bare 17år.  Jocke fikk navnet hans tidlig våres og han skulle sjekke detta. Skam å la Talenter glippe for man ikke følger opp mer i østfold! Hvorfor har ikke han fått prøve spille for Junior laget vårt? Ikke vet jeg!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 28 aug 12, 18:38

Skal det lissom være hemmelig hvem denne unggutten du snakker om er? Andre gangen i dag du babler om han uten å nevne navn eller klubb.


Leirs

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jan 11
Innlegg: 34

Lagt til: 28 aug 12, 21:11

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av madserazzi

Hørte akkurat på NRK: "karadas var aktuell for Ffk, men skal ha takket nei pga for lite lønn. Han skal nå spille for Sogndal ut sesongen".

FFK bekrefter at de sliter med å hente en spiss som matcher de økonomiske forutsetningene:

Enda en gang må Jocke se at en spiss glipper.  Og på nytt er det økonomien som er hinderet.  Totalt er det nå 6-7 spillere en har måttet se gå til andre lag.  Fordi det FFK ikke kan konkurrere på de økonomiske betingelsene.

(...)

- Vi har klart å styrke de andre delene av laget, men gode spisser er det mange som er på jakt etter.  Og gang på gang må vi dessverre se at vi taper på de økonomiske betingelsene, konstaterer Joakim Jonsson.

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/89p4w69402f71jzx3x399jx0o/title/okonomien-stopper-spissjakten

I tillegg så sier han at det ser mørkt ut med tanke på at det kommer inn en spiss. Da var det godt han ikke lovte 1 - 2 spisser før Aalesund-matchen. Nå har det jo skjært seg i siste liten, men det er allikevel ikke mye morsomt å vente på nye spillere som aldri kommer..

Hvorfor er det nærmest umulig å hente inn en spiller til når vi:

1. Har fått inn noen kroner for spillersalg

2. Fikk vel beskjed om at vi kom til å gå i 0 dette året, før vi solgte Hussain (er ikke sikker)

3. Tarik og Hussain må vel ha frigjort litt i lønnsbudsjettet, hvertfall Tarik da han hadde en lengre kontrakt??

Det her er bare spørsmål som jeg ikke aner svara på, men er jo greit å lufte frustrasjonen her inne. Noen må vi vel ha råd til??? Jeg tar gjerne imot en spiss fra 1. div elr no jeg, bare noen kommer inn de portene snart..

En liten trøst er det hvertfall at vi har sikra oss en ordentlig venstreback!! Står opp og er offensiv som bare det!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 aug 12, 22:49

Fredrikstad vil ha Güven

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 aug 12, 23:01

Opprinnelig postet av benksliter`n

Fredrikstad vil ha Güven

ja ja..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 11 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24