Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik Elyounoussi solgt til Rosenborg

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 11 aug 12, 18:13

Opprinnelig postet av solano2

Er denne klausulen noen gang bekreftet på noen måte, eller er det bare noe vi tror?

Den er reell. Du velger selv om du vil tro på det... Tongue out

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 11 aug 12, 18:20

Ser bare ikke hvem som evt skulle hatt noe å tjene på den klausulen, utenom Tarik selvfølgelig, men han satt jo ikke akkurat med de beste korta på hånda når han gikk tilbake til FFK. Merkelig at Heerenveen gikk med på en sånn klausul også egentlig.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 11 aug 12, 18:33

Klausulen er mellom de to klubbene og ikke noe Tarik var innblandet i. Regner med at Herenveen ville ha en slik klausul for å være litt mer sikre på å få noe penger for han. På denne måten kunne ikke FFK prise han ut av markedet i hvert fall.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 11 aug 12, 18:35

Men å sette den så lavt som €1mill da. Amatørmessig i mine øyne.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 11 aug 12, 18:39

Herenveen hadde vel ikke så høye tanker om Tarik da Smile

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 11 aug 12, 15:06

Opprinnelig postet av Gargamel

Hva har egentlig Tarik gjort for FFK ? Han dro til det store utland i 2008 og skulle erobre verden. Han fikk nesten ikke spilletid. Kom hjem til Norge for å spille seg inn på laget til herenveen i Lsk. Var sånn nogenlunde sukksess der. Dro tilbake til heerenveen.Ble fortsatt benka. Lengtet hjem til mamma. Dro til FFK med halen mellom beina. FFK tok seg av ham. Gjorde han til stjerne og landslagspiller. Så det er nok Tarik som har mer å takke FFK for enn motsatt.. Han kunne godt ha venta med å gå til rbk etter sesongen og hjulpet FFK med å berge plassen. At han drar nå betyr at han bare er som en hvilkensomhelst leiesoldat uten hjerte for klubben.

Tarik har vel gjort en god jobb som spiller og frontfigur i klubben.. Det skal det ikke stå på!Men klubben har gjort det beste de kan for at Tarik fortsatt skal være en landslagsspiller, noe han har blitt.. 

Siste setninga sier alt.. 

Takk får meg :

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 10 aug 12, 23:29

jeg formulerte meg litt brått. Jeg mener fortsatt han tråkker litt i søla med og dra til barteK. Han har ingen garanti for suksess hos trønderbartene, men han vil jo selvfølgelig ha større forutsetninger for og utvikle seg til en bedre fotballspiller der.. For Tarik sin del håper jeg han blir en hit, men ikke på bekostning av FFK. Så Tarik, hvis du mener så iherdig at FREDRIKSTAD FOTBALL KLUBB ER klubben i ditt hjerte, så bør du i det minste gå inn for karantene eller ta en "tre dagers" når vi kommer på besøk!! 

Jeg ville ikke vært tarik om han får benkesmak i ræva der oppe..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 aug 12, 23:44

Opprinnelig postet av wergis

Jeg ville ikke vært tarik om han får benkesmak i ræva der oppe..

Vi alle kommer til, eller har kommet til et punkt i livet hvor vi må/bør ta en avgjørelse som kan påvirke vår fremtid til de grader. Noen ganger er det bedre å ta en avgjørelse, prøve noe nytt, og heller feile. Istedetfor å gjøre det andre ønsker at man skal gjøre, så velger man selv.

Og akkurat det har Tarik gjort nå, og det bør vi, i alle gjør jeg det, respektere ham for.

At han sentimentalt skal følge FFK-supporternes (synkende antall) ønsker så velger han istedet selv det som han tror er mest fordelaktig for seg.

Tilbake til supporterne; "Synkende antall". Ta en titt over på Plankehaugtribunen når det er kamp på stadion. Nå trenger de snart ikke mer enn 2 rader!

 

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 10 aug 12, 23:59

Tarik kom til et punkt i livet der fotballen ble hannes kall.. dette er ikke et vanlig yrke. Jeg skjønner hva du mener, men ikke Tarik.. Supporterne er selve drivkraften i fotballen. Skal vi bli pissa på??

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 11 aug 12, 00:11

Opprinnelig postet av wergis

Tarik kom til et punkt i livet der fotballen ble hannes kall.. dette er ikke et vanlig yrke. Jeg skjønner hva du mener, men ikke Tarik.. Supporterne er selve drivkraften i fotballen. Skal vi bli pissa på??

Fotballen har vel alltid vært Tariks kall og drøm tror jeg. Han pisser ikke på noen ved å forlate FFK. FFK er en klubb som har spilt seg selv over sidelinjen, og vil sannsynligvis bli værende der i lengre tid. Altså ingen fremtid i FFK for Tarik.

Supporterne, drivkraften som du sier. Hvor blir de av? Stadion er ikke halvfull en gang, publikum har gitt opp.

Forståelig nok. Jeg fornyer sannsynligvis ikke mine 3 sesongkort neste år. Biletter til kampene får man jo likevel.

Forventningene og troen på en stor FFK-fremtid er ikke der lenger. Da er noe av vitsen med å "støtte" laget borte. Klubben og systemet rundt har ikke maktet å forvalte det enorme potensialet som lå der. Klubben ligger i ruiner. 

Kan vi da bli sure på Tarik for hans valg?  

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 11 aug 12, 00:49

Om vi kan bli sure for Tarik sitt valg, såklart! vi er mange med meninger og forskjellige syn på fotballen. Men kan vi gjøre noe med det, nei.. Han pisser vel seg selv i trynet kanskje? 

Foresten så vil jeg ikke at klubben min skal være et sted der spillere kan krype tilbake, om ting ikke går deres vei. gang på gang.... Da hjelper ikke navnet en dritt, i mine øyne!! 

Ikke no håp for Tarik i VÅR klubb?? det er der drivkraften ebber ut.. Jeg VIL, OG HAR TRUA PÅ AT FFK BLIR NORGES BESTE KLUBB.. ;-) også på banen...

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 08 aug 12, 23:09


Helt enig med Holters her,og som jeg skrev tidligere. Kunne fint ventet til sesongen er over,hadde blitt tatt i mot med åpne armer av røtenborg etter sesong slutt. Nå settes klubben i hans herte i en meget vanskelig situasjon.Hva med  og prøvd  å hjelpe klubben til å berge plassen først. Fy faen nå er jeg skuffet.

TA stod frem i avisa her om dagen og sa han var blitt lovet forsterkninger. Nå er laget svekket som faen,og som Holters sier Tarik er uerstattelig.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 08 aug 12, 23:18


Dett var dett.........Cry

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 08 aug 12, 23:31

Det var dråpen, nå er FFK-hjertet mitt fullstendig numment. Det er faen ikke noen vits i å være positiv lenger, det fører bare til smerte.

---------------------------

Værste ut av FFK!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 12, 23:35

ikke noe lett for oss nå... skjønner ikke hvorfor han gjør dette.....

Håpet må være at RBK en gang driter seg ut og for smake samme medesin som det vi må smake på.....

Vi skal klare oss i år.. jeg tror og håper at det kommer inn en spiss

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 08 aug 12, 23:42


Ser mange men han må tenke på seg selv,forstår det men hva faen hadde han tapt på å bli i klubben ut sesongen?

Da hadde alle som holder med FFK vært han evig takknemlig,men nå er det vel mange som ikke ser på han som den helten han ga seg ut for å være,tror mange føler seg sviket.


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 08 aug 12, 23:53
Endret: 08 aug 12, 23:54
Endret av: JonFT

Tarik svikter nå FFK. Uten tvil. Han ødelegger også store deler av den gode oppfatningen vi supportere og folk i Fredrikstad og omegn har av gutten. Han river ned alt. Han viser at samme hva slags tilhørighet man har til en klubb, samme hva klubben har gjort for en, og samme hva vedkommende på tro og ære lover og sier i forhold til egen klubb, så vil det komme "omstendigheter" som visker bort dette på et blunk. Det skal bare litt overtalelse til, litt mer penger, så slår egoet inn, og man "glemmer" hva man har sagt. 

Jeg er utrolig skuffa over Tarik. Hadde FFK rykka ned, med Tarik på laget, så hadde jeg fortsatt vært skuffa om han gikk til RBK, men da hadde jeg ihvertfall forstått det. Nå forstår jeg det ikke, og føler bare tomhet. 

Jeg ønsker ikke Tarik lykke til i RBK. Håper han får slite benken og stagnerer. Sikkert hardt å brutalt sagt. Men det er sånn jeg føler det nå. 

Takk for det du har gjort for FFK, Tarik. Men dette var ikke måten å ta farvel på!

 

 

---------------------------

Alltid FFK!


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 09 aug 12, 00:09

Trodde vi skulle få en skikkelig opptur denne uka jeg, i følge formannen i FFK. Dette var tidenes nedtur.... og til RBK av alle steder.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 09 aug 12, 00:27

hvis det stemmer håper jeg han brekker begge bena og blir sittende på brakka i trondheim til den dagen kontrakten går ut ......

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 09 aug 12, 00:39

Elyounoussi  agent,  Tore Pedersen, sier imidlertidig følgende til Dagbladet i en tekstmelding :

IKKE KLAR.   Får leve i håpet.  Dette står i Dagbladet nå i kveld i artikkelen om at rbkweb.no hevder at Tarik er klar.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340