Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd 18 serierunde: Strømsgodset - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 22 jul 12, 21:43
Endret: 28 jul 12, 16:26
Endret av: arte et labore

Ny kamp, nye muligheter.

I og med at Horn måtte ut i dag etter å ha slått opp skaden sin regner jeg med at han er ute i neste kamp. I tillegg er Hussain ute på grunn av litt for mange gule kort.

Håper da på følgende lag:

Knutsen

Landgren - Strømsborg - Martinsen - Dahl Hagen

Rafn - Holm - Ramberg - Momo

Tarik - Ruud Tveter

Jabbie er totalt ute av form og hvis Holm er skadefri tror jeg han er et bedre valg som den defensive på midten. Offensivt er det tynt. Hansen syns jeg var forferdelig dårlig i dag og Momo bør kunne gjøre en bedre kamp. Forhåpentligvis er Valencia klar men jeg har ikke veldig stor tro på det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 22 jul 12, 21:49

Opprinnelig postet av Rey

Ny kamp, nye muligheter.

I og med at Horn måtte ut i dag etter å ha slått opp skaden sin regner jeg med at han er ute i neste kamp. I tillegg er Hussain ute på grunn av litt for mange gule kort.

Håper da på følgende lag:

Knutsen

Landgren - Strømsborg - Martinsen - Dahl Hagen

Rafn - Holm - Ramberg - Momo

Tarik - Ruud Tveter

Jabbie er totalt ute av form og hvis Holm er skadefri tror jeg han er et bedre valg som den defensive på midten. Offensivt er det tynt. Hansen syns jeg var forferdelig dårlig i dag og Momo bør kunne gjøre en bedre kamp. Forhåpentligvis er Valencia klar men jeg har ikke veldig stor tro på det.

Tynt? Det var snilt sagt. På de to siste kampene har vi produsert fem målsjanser, og da er jeg raus i tellinga. Håper på 0-0.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 23 jul 12, 00:55

Opprinnelig postet av Rey

Hansen syns jeg var forferdelig dårlig i dag og Momo bør kunne gjøre en bedre kamp. Forhåpentligvis er Valencia klar men jeg har ikke veldig stor tro på det.

Jeg må motsi deg i dette. Synes Hansen hadde flere gode løp, men han fikk ikke ballen. Og med de tilsvarende ballene som Momo fikk, så synes jeg han viste gode takter. Synes det er på tide at Momo får starte istedet for å komme inn for å snu kampen.

Med all respekt. Smile


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 23 jul 12, 08:15

Opprinnelig postet av Tøfflus

Håper på 0-0.

Trist, men enig.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 jul 12, 08:49

Opp med hodet!

Det hjelper ingenting å stadig gjenta hvor dårlig spillere og trenere er. Positivitet og engasjement er det vi trenger nå.

Klart det blir vanskelig og neste kamp er kanskje den vanskeligste av de alle men vi har da slått gullkandidater på bortebane før (Start, 2005)

Har trua på 3 poeng til helga og ikke mist at vi redder plassen til slutt!

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 23 jul 12, 08:53

Opprinnelig postet av rasle

Klart det blir vanskelig og neste kamp er kanskje den vanskeligste av de alle men vi har da slått gullkandidater på bortebane før (Start, 2005)

Skal vel sies at resultatet i den kampen også hadde litt med flaks å gjøre ... Start hadde vel fire stolpeskudd, og et mål annullert for sesongens mest hårfine (dog sannsynligvis riktige) offside. Skal vi slå Godset på fredag må vi nok ha noe tilsvarende.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 23 jul 12, 10:06
Endret: 23 jul 12, 11:23
Endret av: bjervell

Opprinnelig postet av Tøfflus

 

Skal vel sies at resultatet i den kampen også hadde litt med flaks å gjøre ... Start hadde vel fire stolpeskudd, og et mål annullert for sesongens mest hårfine (dog sannsynligvis riktige) offside. Skal vi slå Godset på fredag må vi nok ha noe tilsvarende.

Liten tvil om at Godset er et betydelig bedere lag enn oss om dagen. Men på den positive siden, vil i det minste Godset neppe legge kreftene sine i å kneble FFK slik Hønefoss gjorde (meget effektivt) på stadion i går.

Godset kommer helt sikkert til å spille sitt småspill, noe som kan (og jeg gjenntar: KAN) gjøre at vi får spilt mer av spillet vårt uten at vi blir tvunget til å slå lange baller opp mot pygmeene på topp.

Så jeg tror dette kan bli en bra kamp med ett lag som spiller flott fotball for tida og et so tross alt forsøker å spille fotball. Om vi vinner, derimot... Blir det poeng med hjem fra Marienlyst skal jeg si eg VELDIG fornøyd.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 23 jul 12, 15:32

Dessverre tapte Drammenserne i går, noe som gjør at de vil være ekstra skjerpet i kampen mot FFK.  Strømsgodset har vel alltid vært en lei nøtt for de røde og hvite, men det er lov å håpe.

Vet at jeg har vært ekstremt negativ i en annen tråd her, men dette er en ny kamp og nye muligheter. Vil gutta vinne så blir det tre poeng med hjem i kofferten...

Men det blir nok tøfft mot det som er ligaens beste lag for øyeblikket. 

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 jul 12, 18:12

Her blir det bare å gjøre som i Ålesund...begrense tapet. (uffameg.....føler meg jækla negativ nå) Jeg ser ingenting som skulle tilsi,at vi skal slå et av Norges beste hjemmelag,som itillegg leder serien,og spiller feiende flott fotball.

Jeg har vært en forsvarer av Jon Knudsen i hele år........men jeg bøyer meg...og sier: dere andre hadde rett...han er 'over the top'..dette så jeg også,flere ganger igårsdagens kamp. Inn med Massalin. Strømsborg må ifra nå spille fast...han er en av få...som virkelig blør for drakta...og med flere kamper,kommer også rutinen.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 23 jul 12, 18:37

Opprinnelig postet av rasle

Klart det blir vanskelig og neste kamp er kanskje den vanskeligste av de alle men vi har da slått gullkandidater på bortebane før (Start, 2005)

Nå synes jeg det ble betalt en ufattelig stor pris for den seieren i Kristiansand det året...

 

Når det er sagt; Vi kan drømme om spillere hit og dit, faktum er at FFK knapt har nok spillere til å stille i 7'er-serien. Men med enkle grep, inn med Masalin og Mommo, så kan det være det hjelper litt. Dessverre virker det som om Knutsen har glemt hva det var som gjorde ham til landslagskeeper etter at han kom til FFK. Kanskje det er all tiden bak rattet som gjør utslag?

Mads Hansen er dessverre bedre med tastaturet enn ball pr i dag. Han er sikkert et unikum på linje med Kvisvik i form av å være muntrasjonsråd og spilloppmaker. Beklageligvis ser det ut til at sammenligningen stopper der ettersom det er stor forskjell på å være spilloppmaker og spillopplegger.

Jabbie, hva i all verden har skjedd med gutten? Joda, han er ung og prestasjonene vil variere, men det er mye som tyder på at det er lagt for tung bør på guttens skuldre, og jeg undres på om det ligger noe utenomsportslig her og. Det blir ren spekulasjon fra min side.

Holm? På tide å legge opp vel, synes du ikke. Du har i dag en kropp, ikke helt ulik min, og jeg har ikke snørt på meg fotballskoene på mange år... just saying

Ramberg, gud så glad jeg er for å ha deg på banen. Dessverre har det alltid gått sport i å rakke ned på Ramberg, helt meningsløst i grunn, for gutten er god.

Når vi først er inne på undervurderte spillere; Personlig ønsker jeg med en spiller a'la Christian Berg (i gammelt slag), en grovarbeider som kan stabilisere midtbanen vår, en som kan  gå i krigen og vinne den forbaskede ballen hver gang den blir pumpet fra inn på FFK's banehalvdel. Hussain er god, men pr i dag er behovet for å fore eget ego større enn å fore medspillerne med pasninger størst.

 

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 23 jul 12, 21:12

                               Knudsen 

Landgren.    Strømsborg.   Martinsen.   Dahl Hagen

Halvorsen/valencia. Ramberg. Hussain/Holm Rafn/Hansen

                       Momo.          Tarik

 

Dette er laget som bør spille neste kamp. Hussain bør byttes ut tidlig om han ikke har dagen.

---------------------------

Heia FFK


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 24 jul 12, 14:47

Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av Rey

Hansen syns jeg var forferdelig dårlig i dag og Momo bør kunne gjøre en bedre kamp. Forhåpentligvis er Valencia klar men jeg har ikke veldig stor tro på det.

Jeg må motsi deg i dette. Synes Hansen hadde flere gode løp, men han fikk ikke ballen. Og med de tilsvarende ballene som Momo fikk, så synes jeg han viste gode takter. Synes det er på tide at Momo får starte istedet for å komme inn for å snu kampen.

Med all respekt. Smile

Masse gode løp? Ja, fantastisk. Best uten ball. Heia Norge! Han var helt naken, helt jævli dårlig. Enkelt og greit. Det skrev han også i bloggen sin sjøl. Jeg kan telle på ei hånd antall gode kamper han har hatt for FFK, og det er sørgerlig etter å ha vært her i halvannen sesong.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 24 jul 12, 14:50


Begge kantene til FFK er forferdelige. Det er vårt største problem slik jeg ser det. Både Rafn og Hansen som spilte mot Hønefoss er helt fryktelige. Halvorsen er hakket bedre, men hadde strengt tatt forventet mye mer. Valencia er det ingen vits i å snakke om engang.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 12, 23:03

Dommer: Kjetil Sælen, Arna-Bjørnar, Allianse Idrettslag
Assistentdommer 1: Harald Strand, Midtbygdens IL - fotball
Assistentdommer 2: Kjetil Fallstrøm Andersen, Loddefjord IL
4. dommer: Kristoffer Helgerud, Lier IL
Dommerveileder: Arild Haugstad, Faaberg Fotball
Kampdelegat: Steinar Aas, Stjørdals-Blink Fotball

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 158

Lagt til: 25 jul 12, 08:43

 

Masse gode løp? Ja, fantastisk. Best uten ball. Heia Norge! Han var helt naken, helt jævli dårlig. Enkelt og greit. Det skrev han også i bloggen sin sjøl. Jeg kan telle på ei hånd antall gode kamper han har hatt for FFK, og det er sørgerlig etter å ha vært her i halvannen sesong.

[/quote]

 

Det er ikke så vanskelig å være enig i dette. Men mot Strømsgodset må vi bruke de spillerne vi faktisk har. Jeg ser halvannet argument for at MH tross alt bør starte kampen: Han er den beste kanten defensivt, og at det blir "en del" defensiv jobbing, er det vel liten tvil om. Og det halve: Som Mjøndalen-gutt bør han være rimelig motivert for å gjøre en innsats mot arvefienden ...

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 jul 12, 13:15

Hva med standerholen etc. Har hørt så mye skryt av han spesielt, men når skal han få vise det? Er det noen som bør være sultne så er det de på benken?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 25 jul 12, 14:26

Det sies at han har teknikken men ikke hodet til å spille i Tippeligaen enda.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 jul 12, 14:32

Hvordan skal han få det uten å få sjangsen? Han må jo få litt tillit for å vokse.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 25 jul 12, 15:17

Han kunne fått flere innhopp slik at han kunne lært. Vi er avhengie av at yngre spillere utvikler seg fordi vi kommer til å miste en rekke spillere etter sesongen pga nedrykk.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jul 12, 16:24

Opprinnelig postet av Rey

Det sies at han har teknikken men ikke hodet til å spille i Tippeligaen enda.

Det samme gjelder i 3 div. Faller igjennom der også. Lang vei igjen den gutten.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24