Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 16. serierunde: Aalesunds FK - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 15 jul 12, 19:47

Opprinnelig postet av Gargamel

hvorfor hae vi så mye skader i år ? er årets stall lagd av porselen ?

 

Kjeks 

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 15 jul 12, 19:48

Opprinnelig postet av Lex

Når alle andre lag i Tippeligaen angriper er det full fart fremover. Når FFK angriper går det så helvetes tregt og det er helt ufarlig. Så j... Iriterende. Hvorfor???  Lunken innsats....

Hvorfor? Du ser vel det at når FFK angriper, spiller de bakover i stedet :p Det er helt håpløst og meningsløst, og det skjer hele jævla tiden. 

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 15 jul 12, 19:50

Opprinnelig postet av Gargamel

hvorfor hae vi så mye skader i år ? er årets stall lagd av porselen ?

Vi har vel ikke så mye skader, men vi har en VELDIG liten stall. Egentlig for liten stall til å kunne holde seg i tippeligaen.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 15 jul 12, 19:50

HÆ? Rødt kort på Halvorsen? Fy faen, kan de spillerene se til helvete å skjerpe seg.

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 15 jul 12, 19:50

Halvorsen er en jævla idiot... får gult kort nummer to ETTER kampslutt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 15 jul 12, 19:50

HAHAHAHA  rødt kort 5 minutter etter at kampen er ferdig ......NÅ GIDDER JEG FAEN IKKE MER

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 15 jul 12, 19:51


Fy faen rød (andre gule) kort for munnbruk etter kampen er over


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 jul 12, 19:53

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 15 jul 12, 19:54

Hva klager dere over? Vi skapte jo to målsjanser!

Galgenhumor til side: Det så faktisk ikke ut som noen av våre spillere hadde tro påpoeng i det hele tatt i dag. Gløden var fraværende fra avspark. Resignasjon? Generell mangel på selvtillit? Uansett har Amundsen en stor jobb å gjøre foran kampen mot Hønefoss. Når vi nå går inn i andre halvdel av sesongen med fire poeng opp til kvalik (Odd) og fem opp til sikker plass (Ulf) er Hønefoss hjemme en kamp vi må vinne.

Sogndal fikk riktignok tre poeng i dag, men mot Stabæk. Jeg anser ikke det som signal om en ny oppadgående trend for dem. Tror det blir Odd, Sogndal og Sandnes-Ulf vi kommer til å kjempe mot i høst.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 15 jul 12, 19:57

Opprinnelig postet av Rey

Halvorsen er en jævla idiot... får gult kort nummer to ETTER kampslutt

DET er jo altfor utrolig!!

Jeg skjønner at han ikke var fornøyd med å bli spilt på et gult kort av Barrantes, men med å la det bli et rødt til slutt er jo HELT utrolig.

Men det oppsummerer det største problemet til FFK i dag - det satt mellom øra. Utallige ganger så småjogges det hjemover når situasjonen krever returløp som gir blodsmak i kjeften (hovedsynder Jabbie med Ramberg på god andreplass). Man blir fratatt ballen og faller og gidder såvidt å reise seg igjen når motstanderen contrer (Halvorsen). Man kan gå i blokk på en farlig avslutningsmulighet, men velger å stoppe helt opp for ikke å ødelegge sikten for spissen som avslutter fra sju meter (Hansen på 0-3-målet. Hansen hadde ellers hadde en helt OK kamp, forøvrig.)

Sånn kan man holde på.

Det var det mest skuffende i dag. Et tap borte mot Aalesund kan jeg tåle. Å se SÅ dårlig innsats fra laget er på kanten...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 15 jul 12, 20:02
Endret: 15 jul 12, 20:06
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Tøfflus

Hva klager dere over? Vi skapte jo to målsjanser!

Galgenhumor til side: Det så faktisk ikke ut som noen av våre spillere hadde tro påpoeng i det hele tatt i dag. Gløden var fraværende fra avspark. Resignasjon? Generell mangel på selvtillit? Uansett har Amundsen en stor jobb å gjøre foran kampen mot Hønefoss. Når vi nå går inn i andre halvdel av sesongen med fire poeng opp til kvalik (Odd) og fem opp til sikker plass (Ulf) er Hønefoss hjemme en kamp vi må vinne.

Sogndal fikk riktignok tre poeng i dag, men mot Stabæk. Jeg anser ikke det som signal om en ny oppadgående trend for dem. Tror det blir Odd, Sogndal og Sandnes-Ulf vi kommer til å kjempe mot i høst.

    

Blir kvalikkamper mot Sarpsborg 08. Som vi sikrer i siste kamp på hjemmebane og full stadion med  super stemning (;o))


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 15 jul 12, 20:02

Halvorsen sier til Radio Fredrikstad at han bare spør Edvardsen "hva som skjer" i forbindelse med det røde kortet... kan ikke fatte at det skal være nok, selv med Edvardsen som dommer.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 15 jul 12, 20:06

Opprinnelig postet av Rey

Halvorsen sier til Radio Fredrikstad at han bare spør Edvardsen "hva som skjer" i forbindelse med det røde kortet... kan ikke fatte at det skal være nok, selv med Edvardsen som dommer.

Men Edvardsen som dommer holder man kjeft - enkelt og greit...

Men jeg er villig til å sette en ganske bra slump penger på at ordlyden i det han sa til Edvardsen ikke var "Hva skjer?" ;)

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 15 jul 12, 20:06

Jeg må si at dette ble som forventet. Å reise med 14 spillere og kun en midstopper til Ålesund blir desverre et tap. Å fortelle spillerne noe annet blir jo ikke enkelt. Jeg er forbanna, ikke på spillerne, eller trenerne, men på de som har bragt oss i den økonimiske situasjonen som fører til at vi har et budsjett på adecco-nivå og spillere deretter.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 15 jul 12, 20:10

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg må si at dette ble som forventet. Å reise med 14 spillere og kun en midstopper til Ålesund blir desverre et tap. Å fortelle spillerne noe annet blir jo ikke enkelt. Jeg er forbanna, ikke på spillerne, eller trenerne, men på de som har bragt oss i den økonimiske situasjonen som fører til at vi har et budsjett på adecco-nivå og spillere deretter.

Word!

Men jeg  vil nok modere meg til 'spillerstall' framfor 'spillere'. Synes våre topp 15 spillere holder grei til bra tippeligaklasse (litt hjulpet av at standarden i tippeligaen for tida ikke er altfor god). Problemet vårt er at stallen er altfor liten. Da blir det for tynt på trening, og det blir for tynt når skader og suspensjoner setter inn.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 15 jul 12, 20:55

Greit vi har en del skader som normalt.Men synes virkelig ikke at gutta en gang prøvde idag.Tragisk!Men mye igjen av sesongen!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 15 jul 12, 21:36

Opprinnelig postet av Rey

Halvorsen sier til Radio Fredrikstad at han bare spør Edvardsen "hva som skjer" i forbindelse med det røde kortet... kan ikke fatte at det skal være nok, selv med Edvardsen som dommer.

 

Nå vet vi jo av erfaring at Edvardsen er litt sår og har et anstrengt forhold til alt som har med fredrikstad å gjøre etter denne kebab-episoden i Stjernehallen... At han i tillegg trekker kortet kjappere enn Lucky Luke gjør ikke saken noe bedre. Mitt tips er, om enn noe flåsete, at Halvorsen faktisk spurte "hva som skjer", men at Edvardsen trodde han kalte ham Koscher, og da var det gjort...

 

Snørr, nei, kan like gjerne gå og legge meg, for kvelden kan ikke bli stort verre enn den er...

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 15 jul 12, 21:47

Opprinnelig postet av KeJ

Nå vet vi jo av erfaring at Edvardsen er litt sår og har et anstrengt forhold til alt som har med fredrikstad å gjøre etter denne kebab-episoden i Stjernehallen... At han i tillegg trekker kortet kjappere enn Lucky Luke gjør ikke saken noe bedre. Mitt tips er, om enn noe flåsete, at Halvorsen faktisk spurte "hva som skjer", men at Edvardsen trodde han kalte ham Koscher, og da var det gjort..

Snørr, nei, kan like gjerne gå og legge meg, for kvelden kan ikke bli stort verre enn den er...

En interessant hypotese, men jeg har mine tvil om at Edvartsen kobler FFK og Stjernen på den måten. Dog er det akk, så sant at han er en hårsår jævel, og at dersom noen våger å stille spørsmål ved hans disposisjoner vanker det kort uansett.

Og dersom det Halvorsen sa var "hva faen er det som skjer" i stedet, er vi nok godt over grensa for hva Hr. Edvartsen, Norges Beste Dommer (tm), aksepterer.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 15 jul 12, 21:51


Uansett burde Halvorsen vist bedre enn å gå bort til Edvartsen etter kampen. Jeg lurer på hva han ønsket å oppnå.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 15 jul 12, 22:01

Kanksje han bare ønsket en forklaring på hvorfor han fikk gult kort. Det er ikke uvanlig at spillere henvender seg til dommeren etter kampslutt, og ofte aggressivt også. Hvis Halvorsen faktisk spurte på en behersket måte, slik han selv sier til Fredriksstad Blad, da er det kun én dommer som kunne finne på å gi ham gult for det.

Hvis Halvorsen ikke sa noe mer enn "hva skjer", og på en behersket måte - og like fullt fikk gult kort - da mener jeg FFK bør levere protest på det kortet. Det kan ikke være slik at man skal få gult for noe som alle andre dommere ville godtatt. Det kan ikke være ett sett med regler i Edvartsens kamper og ett sett i de andre.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3