Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 38 5

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 30 jun 12, 20:17
Endret: 30 jun 12, 20:17
Endret av: Rey

Var Rolf Høgmo, keepertreneren, det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 jul 12, 09:11

Opprinnelig postet av kjell-H
Skulle ikke FFK hente en ny Ass trener i EM pausa?

Har vel neppe råd, men han spanjolen som var trener i Viking hørtes lovende ut. Fikk vel mye skryt fra omtrent alle spillerne på Viking og kunne kanskje tilført et og annet. Var også veldig gode med talentene i klubben visstnok, og unge spillere har vi da en del av i troppen nå.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 12, 14:01
Endret: 01 jul 12, 15:37
Endret av: Holters


FFK har vist sjekket forholdene rundt Everton, men han ble vist for dyr dessverre

Ellers jobbes det med to spisser, det ene skal være fra Afrika, mens den andre skal være fra Europa

Rykter om at FFK sjekker spillere i Kvik og Østsiden, de er jo ikke så dyre å lønne, kanskje derfor

Blir spennende og se om Tarik har bestemt seg, han skulle jo gjøre det i løpet av helgen


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 01 jul 12, 15:42

Registerer at denne fyren er i søkelyset til noen TL lag: 

http://touch.budstikka.no/sport/rozhat-er-1-divisjons-femte-beste-spiller-1.7396540


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 jul 12, 19:42

Opprinnelig postet av Patrioten


FFK har vist sjekket forholdene rundt Everton, men han ble vist for dyr dessverre

Ellers jobbes det med to spisser, det ene skal være fra Afrika, mens den andre skal være fra Europa

Rykter om at FFK sjekker spillere i Kvik og Østsiden, de er jo ikke så dyre å lønne, kanskje derfor

Blir spennende og se om Tarik har bestemt seg, han skulle jo gjøre det i løpet av helgen

Sabri og Dardan hadde gått rett inn å forsterka FFK. Spørsmålet er om de vil..


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 01 jul 12, 20:20

Sabri vet jeg ingenting om, men Dardan hadde verken danka ut Martinsen eller Horn.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 30 jun 12, 15:19

Opprinnelig postet av hasse33

Av en eller annen grunn spilte han jo ikke i går til tross for at han starta alle kampene denne sesongen...... pussig...noen som vet ??

... en stor grunn til det er jo at Ramberg har vært skadet hele vårsesongen. Det er han ikke lenger.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 jul 12, 10:56
Endret: 02 jul 12, 10:56
Endret av: arte et labore

Opprinnelig postet av eliot
Noen som vet hva Anders Østli har valgt ? http://www.f-b.no/ffk/vurderer-klubbskifte-i-pinsen-1.7367688

Kanskje han blir klar allerede til mandagskampen? Da i LSK-drakt noe overraskende.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 02 jul 12, 11:31

Står vel at han ikke blir klar før 5. august :)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 jul 12, 12:42

Opprinnelig postet av Rey
Står vel at han ikke blir klar før 5. august :)

Jeg tror jeg har lest for mange spekulative overskrifter i Dagbladet den siste tiden. Der er det om å gjøre å lage overskrift, det informative er ikke så spesielt prioritert :p


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 02 jul 12, 15:21


Østli til LSK.. Var vel pengene da vel!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 02 jul 12, 15:44

LSK og FFK kniver jo nå om nedryksplassen, så hvis det ikke er pengene, og FFK er interessert så blir jeg overasket. Så sant han ikke har tenkt å score mange selvmål selvsagt

 


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 jul 12, 15:45
Endret: 02 jul 12, 15:46
Endret av: Costanza

Ser av denne artikkelen på lsk.no at Anders Østli omtaler Lillestrøm som sin favorittklubb:

- Jeg gleder meg veldig til å komme til Åråsen og LSK, og til en klubb med store ambisjoner. Lillestrøm har i tillegg alltid vært favorittklubben min, og det blir stort å få spille i den gule og svarte drakta. Min fars familie er fra Lillestrøm. Jeg håper å utrette mye på Åråsen, sier Anders Østli til LSK.no.

Lykke til!

Hadde vært en grei spiller å ha i stallen vår, i og med at han er lokal, innehar noen OK kvaliteter og kan bekle flere posisjoner. Men uten penger, blir det vanskelig å få spillere til klubben.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 02 jul 12, 15:45

Opprinnelig postet av Welhaven


Østli til LSK.. Var vel pengene da vel!

Tja. Vet vi om han hadde tilbud fra andre klubber i Tippeligaen? Hvis ikke blir vel dette en noget forhastet konklusjon. FFK har i hvert fall ikke tilbudt ham kontrakt. Vet det også var snakk om S08, men de befinner seg nå engang i Adeccodassen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 03 jul 12, 11:11


Trodde Tarik skulle bestemme seg iløpet av hælja jeg


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 04 jul 12, 08:01

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Welhaven


Østli til LSK.. Var vel pengene da vel!

Tja. Vet vi om han hadde tilbud fra andre klubber i Tippeligaen? Hvis ikke blir vel dette en noget forhastet konklusjon. FFK har i hvert fall ikke tilbudt ham kontrakt. Vet det også var snakk om S08, men de befinner seg nå engang i Adeccodassen.

Ikke tilbudt ham kontrakt nei, men vi vet jo heller ikke hvor interessert han var i samtaler med FFK heller, så forhastet/ ikke forhastet kan vel slå begge veier.. Synes bare det er merkelig valg for en Lisleby-gutt å ha Lillestrøm som favorittlag, høres ut som en bortforklaring i mine øyne.

Lillestrøm har vel ikke vært nevnt opp mot navnet i noen sammenhenger heller? Tette kort opp mot brystet blir litt sånn skjult motiv for min del iallefall.

Men samme kan det være! Vil heller ha forsterkninger i spiss-rekkene kontra forsvaret.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 04 jul 12, 08:42

Dette var et intervju med lsk.no, og Østli sier selvfølgelig det alle supportere og LSKere vil høre, nemlig at LSK alltid har vært en drøm osv...

Han har jo tidligere også sagt at FFK er "klubben hans."

At gutten alltid har hatt et spesielt forhold til laget fra Romerike pga familiebånd, er jo helt naturlig.

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 04 jul 12, 08:45

De ga han kontrakt og han fortalte supporterne det de ville høre. TIpper han hadde sagt det samme hvis det var en annen klubb som hadde gitt han kontrakt.

For oss som har 4 gode midstoppere og store behov for forsterkninger andre steder på banen var det jo ikke noe behov for Østli.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 38 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340