Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 38 4

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 jun 12, 10:00

Hvis dette er riktig overgangssum (altså €500.000) så sitter ikke FFK igjen med så veldig mye mer enn 1-1,1 mill da... Men det er jo mer enn null! Kan jo være at Jocke har en diamant nede i et land?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 26 jun 12, 10:30

FFK må selge på 1. mill. euro. Ikke 500.000.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 26 jun 12, 12:22


Hvis saken er at klausulen er EUR 1 mill forstår jeg ikke hvorfor han sskal selges for noe lavere enn det


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 jun 12, 12:32

Opprinnelig postet av Erikk


Hvis saken er at klausulen er EUR 1 mill forstår jeg ikke hvorfor han sskal selges for noe lavere enn det

Det har vel litt med at FFK har lovet å ikke stå i veien for videre proffdrøm for Tarik. Så hvis han vil til den klubben og de ikke har råd til mer. Så ja da får FFK bare selge. Vi skylder Tarik det. Men på en måte virker det jo som klubben har bitte litt penger da.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 jun 12, 12:45

Greit Tarik vil ut igjen men synes han kanskje er litt for ivrig å dra ifra FFK til fordel for en liten klubb i italia.De mindre klubba i italia er vell ikke helt kjent for å betale for seg så det blir spennende om noen idet hele tatt får penger for Tarik!

Pokker vi har jo ikke akr for mange spisser igjen i FFK el!Frown Tarik bør hvertfall ikke gå ut i media etterpå å klage hvis han ikke får lønning der nede!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 jun 12, 13:01

Uansett størrelse, så er det fortsatt SerieA, milevis fra Tippeligaen. Og vi skal ikke sitte her å klage på noe Tarik gjør fremover! Han har vist så mye klubblojalitet som få andre! En fantastisk ambasadør!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 26 jun 12, 13:04


All ære til Tarik, han vil jeg ikke kritisere. Men som manger sier har Italienske småklubber også i serie A et dårlig rykte på seg og jeg kan ikke forstå annet enn at mange bedre tilbud vil dukke opp for han så lenge han spiller på landslaget.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 26 jun 12, 13:16

Opprinnelig postet av Erikk


All ære til Tarik, han vil jeg ikke kritisere. Men som manger sier har Italienske småklubber også i serie A et dårlig rykte på seg og jeg kan ikke forstå annet enn at mange bedre tilbud vil dukke opp for han så lenge han spiller på landslaget.

       Han vil jo også få mange flere tilbud hvis han lykkes i Pescara og på landslaget.  Lykke til Tarik og takk for alt du har gjort for FFK. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5523

Lagt til: 26 jun 12, 13:30

Ettersom han har ambisjoner på landslaget kan det være en fordel å dra til en klubb der han får spilletid. Hadde neppe fått det i Inter, Juve eller Milan.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 jun 12, 15:28

Betryggende på om det er noen ess i ermet :)

@endre82 Lugnt, jag och Jocke löser det...

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 jun 12, 21:36

Opprinnelig postet av eliot

Opprinnelig postet av Erikk


All ære til Tarik, han vil jeg ikke kritisere. Men som manger sier har Italienske småklubber også i serie A et dårlig rykte på seg og jeg kan ikke forstå annet enn at mange bedre tilbud vil dukke opp for han så lenge han spiller på landslaget.

       Han vil jo også få mange flere tilbud hvis han lykkes i Pescara og på landslaget.  Lykke til Tarik og takk for alt du har gjort for FFK. 

 

Er det bekreftet fra FFK at Tarik er solgt ?

Intil det skjer er det vil ikke noe vits å ønske han lykke til. At italienske aviser skriver det betyr ikke det at det er sant..


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 26 jun 12, 21:42

Noen som vet hva Anders Østli har valgt ? http://www.f-b.no/ffk/vurderer-klubbskifte-i-pinsen-1.7367688 


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jun 12, 14:01

Ryktene går... som det ofte gjør på denne tiden av året, men noen som har hørt at E Hussain er på vei bort ?? Av en eller annen grunn spilte han jo ikke i går til tross for at han starta alle kampene denne sesongen...... pussig...noen som vet ??

Synes forøvrig det er er positivt at det virker på uttaleleser fra Tarik at han IKKE har bestemt seg... vi får håpe han blir ut sesongen!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jun 12, 14:42

Azar Karadas.. Hvor er han for tiden? Hører noen rykter om at Fredrikstad jakter han.. MEN det er rykter bare som jeg tror det ikke er noe hold i :-)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jun 12, 16:07
Endret: 30 jun 12, 16:08
Endret av: keiko99

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Azar Karadas.. Hvor er han for tiden? Hører noen rykter om at Fredrikstad jakter han.. MEN det er rykter bare som jeg tror det ikke er noe hold i :-)

la det være rykte.. vi kan ikke hente gammelt skrap noe mer...kanskje på tide og si hvor ryktene kommer fra ?

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 30 jun 12, 16:56

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Azar Karadas.. Hvor er han for tiden? Hører noen rykter om at Fredrikstad jakter han.. MEN det er rykter bare som jeg tror det ikke er noe hold i :-)

la det være rykte.. vi kan ikke hente gammelt skrap noe mer...kanskje på tide og si hvor ryktene kommer fra ?

Jeg vil ikke nødvendigvis ha Karadas på laget, men jeg vil hvertfall ikke spille mot han!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 30 jun 12, 17:23


Høres veldig rart ut hvis vi har råd til å lønne Karadas med alle de økonomiske problemene som råder.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jun 12, 17:59
Endret: 30 jun 12, 18:00
Endret av: keiko99

klubben han spiller for heter: Kasimpasa S.K. i tyrkia og vi henter da ikke han..

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 jun 12, 19:32

Skulle ikke FFK hente en ny Ass trener i EM pausa?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jun 12, 20:02

jo den ble henta den tror jeg... da jeg så kampen mot sogndal satt det en der med hår på hodet og sist jeg så jokke så hadde ikke han så mye hår... kanskje han har spart opp til det og forandret seg ? Laughing

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 38 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340