Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 30 8

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 18 jul 12, 19:31

Opprinnelig postet av niggle

Jeg er så glad vi kjøpte Thomas Holm og Jon Knudsen! Spiller ikke noen rolle at vi ikke har noe mer penger igjen, sålenge vi har disse to!

 

Vi kjøpte vel ikke de to? Men ser poenget dittWink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 18 jul 12, 21:48

Opprinnelig postet av Kai Roger

Opprinnelig postet av niggle

Jeg er så glad vi kjøpte Thomas Holm og Jon Knudsen! Spiller ikke noen rolle at vi ikke har noe mer penger igjen, sålenge vi har disse to!

 

Vi kjøpte vel ikke de to? Men ser poenget dittWink

Nei, de er heldigvis heeelt gratis.... Yell


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 19 jul 12, 09:08

Hvis vi ser på f-b.no er Haitam Aleesam som har prøvespilt fornøyd med oppholdet og ønsker å komme tilbake. Han er kaptein på Skeid og er 20 år.  Han har et halvt år igjen av kontrakten med Skeid og har fått gode skussmål. Hvis vi signerer han er det naturlig at Dahl-Hagen går tilbake til VIF. Slik jeg ser det kan en spiller som får så mye spilletid som det er snakk om få en god utvikling hos oss, og det hadde vært en ide om spilleren som fikk denne utviklingen var en del av våre framtidsplaner. Jeg vet ikke om Haitam Aleesam er god nok for laget, men jeg håper han er det.


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 19 jul 12, 09:59

Haitam Aleesam er ikke kaptein hos Skeid. Men det kan hende han er vise-kaptein.

Men jeg skal garantert sjekke ham ut i neste Skeid kamp. Guttungen spiller for Skeid G15 nå og skal spille for Junior Rekrutt og Junior Elite i år.

 

:-)

Skeid's A-lag stall


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 19 jul 12, 10:26

http://www.f-b.no/sport/en-interessant-spiller-1.7449448

Beklager feilen vedr kaptein på Skeid. Årsaken til at jeg skrev det var artikkelen i f-b.no som jeg har linket ovenfor.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 19 jul 12, 11:30

Det er flere feil i artikkelen til F-B. Det står at han vil kunne komme gratis etter sesongen ettersom han er bosmanspiller. Dette stemmer ikke. Han er riktignok bosmanspiller, men Skeid har krav på utdanningskompensasjon (hvis dem ikke driter seg ut på samme måte som Follo gjorde med Ruud Tveter og Odd med Martin Wiig i sin tid). Han kommer med andre ord ikke gratis.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 19 jul 12, 12:09

Hvor mye kan det være snakk om i utdannelsekompensasjon?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 19 jul 12, 12:27
Endret: 19 jul 12, 12:30
Endret av: Rey

Vil tippe en ca 100,000 ut i fra http://www.fotball.no/nff/Overganger/Trenings--og-utdanningskompensasjon/.

Follo ville vel hatt krav på 300,000 for Ruud Tveter hvis de hadde gjort jobben sin mener jeg å huske.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 19 jul 12, 12:32

Det må være lov å håpe at et slikt beløp skal kunne håndteres via innsamlede midler. Hvis han skal komme nå må det i tillegg betales overganssum til Skeid, og jeg håper også dette kan løses med et håndterbart beløp. Men det store spørmålet er om han er god nok.


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 20 jul 12, 00:34

Han er visstnok veldig god, iflg. sentrale personer i Skeid, og jeg fikk høre idag at han forsvinner nok til Fredrikstad.

Smile


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 21 jul 12, 14:36

Dette har ikke noe med FFK og gjøre med syns den passer inn her på overganger.

Dette er noe å tenke på, er de bare heldige eller er de enormt flinke til å finne gull gratis???

 


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 158

Lagt til: 21 jul 12, 23:17

Opprinnelig postet av summarius

Han er visstnok veldig god, iflg. sentrale personer i Skeid, og jeg fikk høre idag at han forsvinner nok til Fredrikstad.

Smile

 

Vi trenger sårt en spiller på den plassen, og velkommen skal han være. Men det er kanskje lurt å dempe forventningene litt på kort sikt. VIF følger vel Skeid rimelig tett, og hvis gutten hadde vært et opplagt kjempetalent, er det naturlig å tro at de ville ha sikret seg ham og latt oss beholde Dahl Hagen. La oss håpe at han kommer og at han utvikler seg til en stabil tippeligaspiller her!

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 21 jul 12, 23:23

Opprinnelig postet av Anders Strand

Opprinnelig postet av summarius

Han er visstnok veldig god, iflg. sentrale personer i Skeid, og jeg fikk høre idag at han forsvinner nok til Fredrikstad.

Smile

 

Vi trenger sårt en spiller på den plassen, og velkommen skal han være. Men det er kanskje lurt å dempe forventningene litt på kort sikt. VIF følger vel Skeid rimelig tett, og hvis gutten hadde vært et opplagt kjempetalent, er det naturlig å tro at de ville ha sikret seg ham og latt oss beholde Dahl Hagen. La oss håpe at han kommer og at han utvikler seg til en stabil tippeligaspiller her!

Prisen er nok en annen for VIF enn for FFK. Og spilleren selv har jo faktisk et valg. Veldig mange i Skeid som ikke ønsker å gå til Vålerenga.

Men vi får uansett se. Om et års tid så kommer jeg med gratis spiller til FFK, som jeg tror vil heve junior-laget. Laughing


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 158

Lagt til: 21 jul 12, 23:28

Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av Anders Strand

Opprinnelig postet av summarius

Han er visstnok veldig god, iflg. sentrale personer i Skeid, og jeg fikk høre idag at han forsvinner nok til Fredrikstad.

Smile

 

Vi trenger sårt en spiller på den plassen, og velkommen skal han være. Men det er kanskje lurt å dempe forventningene litt på kort sikt. VIF følger vel Skeid rimelig tett, og hvis gutten hadde vært et opplagt kjempetalent, er det naturlig å tro at de ville ha sikret seg ham og latt oss beholde Dahl Hagen. La oss håpe at han kommer og at han utvikler seg til en stabil tippeligaspiller her!

Prisen er nok en annen for VIF enn for FFK. Og spilleren selv har jo faktisk et valg. Veldig mange i Skeid som ikke ønsker å gå til Vålerenga.

Men vi får uansett se. Om et års tid så kommer jeg med gratis spiller til FFK, som jeg tror vil heve junior-laget. Laughing

Hva? Mener du at de ikke vil til onkel Martin? Nå har jeg aldri hørt på maken ...

Og ja - naturmetoden er selvsagt den beste og billigste måten å skaffe nye spillere på!

 

 

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 12, 15:12

Bra at det er kontakt mellom FSI og FFK

FFK jobber forrøvrig med med to spillere til, tror det er disse FFK er i kontakt med FSI for å få hjelp, Jocke kom med uttaelser om at begge spillerne er fra Europa og at muligens en av de burde v'ære kjent for supporterne

 

Det er sikkert en av forusetningene for at FSI vil bli med, de er jo kjent med at de vil ha navnginte spillere


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 22 jul 12, 15:53

Opprinnelig postet av Patrioten

Bra at det er kontakt mellom FSI og FFK

FFK jobber forrøvrig med med to spillere til, tror det er disse FFK er i kontakt med FSI for å få hjelp, Jocke kom med uttaelser om at begge spillerne er fra Europa og at muligens en av de burde v'ære kjent for supporterne

 

Det er sikkert en av forusetningene for at FSI vil bli med, de er jo kjent med at de vil ha navnginte spillere

'

Én av spillerne mener Jonsson at norske fotballinteresserte bør ha hørt om.

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 22 jul 12, 19:24

hørt rykter om at det kan være Thomas Sørum


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jul 12, 09:37


Jocke lover to, eller tre nye spillere til Tromsø kampen


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 23 jul 12, 11:59

Opprinnelig postet av Patrioten


Jocke lover to, eller tre nye spillere til Tromsø kampen

Hvor har du det ifra?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 23 jul 12, 12:28

Opprinnelig postet av Patrioten


Jocke lover to, eller tre nye spillere til Tromsø kampen

Jocke lovet også ny Ass trener i EM pausa i sommer!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 30 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24