Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 30 7

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 13 jul 12, 20:02
Endret: 13 jul 12, 20:52
Endret av: Rey

Tarik har takket nei til Pescara i følge Tore Pedersen på Twitter.

I og med at han brukte så lang tid på å bestemme seg, så var jeg relativt sikker på at han ikke kom til å dra. Så får vi bare se om det kommer noen andre klubber på banen.

EDIT: Tarik har også bekreftet det på sin Facebook side

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 14 jul 12, 13:27

Opprinnelig postet av Rey

Tarik har takket nei til Pescara i følge Tore Pedersen på Twitter.

I og med at han brukte så lang tid på å bestemme seg, så var jeg relativt sikker på at han ikke kom til å dra. Så får vi bare se om det kommer noen andre klubber på banen.

EDIT: Tarik har også bekreftet det på sin Facebook side

Det er IKKE hans side på facbook, bare en fan side!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jul 12, 22:11

Skeid spiller trener med FFK

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 jul 12, 22:21

Får da håpe det er snakk om overgang.Lei av låne spillere.Ja vet at vi ikke har penger!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 14 jul 12, 23:28
Endret: 14 jul 12, 23:35
Endret av: Erikk

Enig med deg, helt sykt hvis vi må låne spillere fra 2. div, med mindre det er snakk om lån ut sesongen med en opsjon på kjøp som er fornuftig.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 jul 12, 13:07

Opprinnelig postet av kjell-H

Lei av låne spillere.Ja vet at vi ikke har penger!

Ho, ho, du kommer nok til å bli skuffet i tiden fremover. FFK har kjøpenekt, og kan bare benytte øremerkede midler på spillerkjøp inkludert lønninger. Aksjoner som "jeg er med" bringer ikke akkurat inn flerfoldige millioner, og dermed er det åpenbart at disse midlene vil bli brukt på lønninger til lånte spillere. Det viktigste for FFK er faktisk å overleve!

... men en spiller som Aalesami kan det jo være at man kan hente på permanent basis.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 17 jul 12, 22:18
Endret: 17 jul 12, 22:53
Endret av: Rey

Serber på prøvespill til FFK

EDIT:

Hans nåværende klubb beskriver han som en lynrask kantspiller / angriper på sine hjemmesider. I følge Wiki hadde han 22 seriekamper og null mål i fjor. Fire assist. Hadde også et par cupkamper og en e-cupkamp

Ser ut som om han avsluttet sesongen på benken etter det klubben beskriver som tilpassingsproblemer. Mest brukt som venstrekant.

I følge F-B spiller han på nest øverste nivå i Nederland. Det er en sannhet med en liten modifikasjon. I fjor spilte klubbens han i toppserien, men rykket ned. Han har derfor ikke spilt på nivå to enda :)

Han har to år igjen av kontrakten sin med De Graafschap, men de vil kanskje la han gå for å spare penger ettersom de rykket ned? Hvis jeg har forstått det riktig må han som en ikke-EU spiller tjene 527 000 Euro i året for å få spilletillatelse i Nederland. Mulig jeg har misforstått noe der men :)

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jul 12, 07:18

Lett og glede seg av skryte videoer hehe.. vi for håpe

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 jul 12, 07:29

Den skrytevideoen var ikke mye å skryte av, i hvert fall ikke de 3-4 minuttene jeg orket å se/høre.

Har snoket litt rundt på klubbens sider inkl. fansider, og det kommer frem at han forlater klubben pga økonomi. Tydeligvis en av de best betalte spillerne, og pga nedrykk må de nok kutte kostnader. Har også lest at han selv beskriver seg som en venstre midtbanespiller, men at han gjerne også spiller hengende spiss. Det skrives at han har en årslønn på i overkant av 500 000 euro. Hvis det stemmer, kan han nok se langt etter en tilsvarende lønningspose ved eventuell FFK-overgang.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 18 jul 12, 07:31

Det var ikke mye til skrytevideo nei. Har ikke trua gett..

---------------------------

Heia FFK


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 18 jul 12, 08:50


Jeg har desverre heller ikke trua. En årslønn på EUR 500.000,- er jo langt over hva vi kan betale og slik jeg har forstått det er det også stor avstand mellom det vi kan betlae og EUR 500.000,-. Men hva med han fra Skeid som også er på prøvespill? Kanskje vi kan ha litt tro på han? (Jeg håper iallfall veldig at vi kan finne spillere i Norge som tar nivået)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jul 12, 09:11
Endret: 18 jul 12, 09:12
Endret av: Patrioten


Kvisvik klar for ny klubb, sjekk sa


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jul 12, 09:40

forsent nyhet Wink

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 jul 12, 11:34

En venstre ving?Ja vi trenger jo egentlig en venstre ving.Men det vi trenger mest er en rein spiss som vet hvor det målet stårSmile

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 18 jul 12, 11:40

Hva skal vi forvente da? Skrytevideo eller ikke, av det jeg så fortjener han prøvespill! Jeg tror også han kan bekle venstreback, hvertfall utifra det jeg så var han flere ganger på VB posisjon..

Dette er et prøvespill guttær! La nå gutten få vise seg fram, så finner nok Jocke & co ut hva de skal gjøre :)

Er glad det kommer noen i det hele tatt...

JEG HAR TRUAWink

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 jul 12, 11:48

Opprinnelig postet av Erikk

Men hva med han fra Skeid som også er på prøvespill? Kanskje vi kan ha litt tro på han? (Jeg håper iallfall veldig at vi kan finne spillere i Norge som tar nivået)

Han får i hvert fall relativt gode skussmål på vgd.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 jul 12, 11:55

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Erikk

Men hva med han fra Skeid som også er på prøvespill? Kanskje vi kan ha litt tro på han? (Jeg håper iallfall veldig at vi kan finne spillere i Norge som tar nivået)

Han får i hvert fall relativt gode skussmål på vgd.

Ser du er på allerten for å drite ut andre på vgd Holters. Ser også at du skriver at høyrebacken til Askim har trent med FFK. Hvor lenge er det siden, kjente ikke igjen det navnet.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 jul 12, 12:18
Endret: 18 jul 12, 12:20
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av ffkmufc

Ser også at du skriver at høyrebacken til Askim har trent med FFK. Hvor lenge er det siden, kjente ikke igjen det navnet.

Skrev feil klubb i farten. Bærum.

http://www.f-b.no/ffk/trener-med-ffk-1.6475933

PS! Forsøker ikke å drite ut noen, men etter å ha brukt noe tid opp igjennom på vgd, så vet man hvem som er ekstremt negativt innstilt til FFK. F.eks. denne thomzi.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 jul 12, 17:21

Spissen høres vel ikke ut som en kjempesignering på kort sikt akkurat, og om Tarik blir værende, så ser jeg ikke noe poeng i å hente en spiss heller. Vi har scoret et mål mer enn Haugensund på fjerdeplass, da burde det være innlysende at det er målene som renner inn bak som er det store problemet i år.

Antall innslupne per kamp i fjor: 1,36
Antall innslupne per kamp i år: 1,86

Det sier seg selv at det blir tungt å vinne fotballkamper når laget nesten må score to mål i hver kamp for å få med seg et poeng, gjerne tre for at det skal bli tre poeng. Faktisk har vi scoret tre, tre og fem mål i de kampene vi har vunnet.


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 jul 12, 18:57

Jeg er så glad vi kjøpte Thomas Holm og Jon Knudsen! Spiller ikke noen rolle at vi ikke har noe mer penger igjen, sålenge vi har disse to!



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 30 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3