Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 26 av 30 26

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 09 aug 12, 20:43


Grorud er klar... En liten positiv nyhet.

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 09 aug 12, 21:14
Endret: 09 aug 12, 21:14
Endret av: Knuty

Amundsen om jakten på en erstatter for Tarik, i f-b.

Opprinnelig postet av f-b.no

– Savnet av Tarik blir naturligvis stort, sier Amundsen.
Han sier videre at FFK hele tiden har vært klar over at klubber ville forsøke å lokke Tarik til seg i dette overgangsvinduet, og at rødbuksene dermed har forsøkt å jobbe med alternative løsninger.

– Hvor nær er dere å hente en erstatter?

– Detaljene må du ta med Jocke (Joacim Jonsson, sportssjef). Men vi har forsøkt å sondere terrenget og har noen navn vi jobber med, sier Amundsen.

–Regner du med å ha en ny spiss klar før Viking-kampen søndag?

– Nei. Det blir nok litt tidlig.


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 09 aug 12, 22:40

Sondert terrenget litt i forhold til spisser i vårt naboland Sverige. Researchen er antageligvis under enhver kritikk, MEN!Tongue out

Viktor Prodell i Åtvidaberg har putta 12 mål på 17 kamper og er 24 år gammel(!) Han har kontrakt ut 2013 og virker som en spennende spiller.

 

Dessverre har han vel en prislapp som, ja...Money mouth


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 10 aug 12, 00:05

Opprinnelig postet av alestr1

Sondert terrenget litt i forhold til spisser i vårt naboland Sverige. Researchen er antageligvis under enhver kritikk, MEN!Tongue out

Viktor Prodell i Åtvidaberg har putta 12 mål på 17 kamper og er 24 år gammel(!) Han har kontrakt ut 2013 og virker som en spennende spiller.

 

Dessverre har han vel en prislapp som, ja...Money mouth

 

Akkurat sånne typer er spenende syns jeg. Prøver selv å følge litt med i svensk og dansk fotball,for å se hvem som scorer og utmerker seg på de forskjellige laga. 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 10 aug 12, 00:22

Opprinnelig postet av alestr1

Sondert terrenget litt i forhold til spisser i vårt naboland Sverige. Researchen er antageligvis under enhver kritikk, MEN!Tongue out

Ja, er det noe rart at researchen er dårlig når Jocke Jonsson er nødt til å være sportssjef og assistenttrener?? Det er jo Jocke som også fungerer som speider i klubben, men man kan jo ikke sende han verden rundt når han trengs på treningsfeltet hver dag.

En utrolig kjedelig situasjon for FFK og Jocke Jonsson.

Vi går garantert glipp av flere spennende spillere pga dette.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 10 aug 12, 00:49

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av alestr1

Sondert terrenget litt i forhold til spisser i vårt naboland Sverige. Researchen er antageligvis under enhver kritikk, MEN!Tongue out

Ja, er det noe rart at researchen er dårlig når Jocke Jonsson er nødt til å være sportssjef og assistenttrener?? Det er jo Jocke som også fungerer som speider i klubben, men man kan jo ikke sende han verden rundt når han trengs på treningsfeltet hver dag.

En utrolig kjedelig situasjon for FFK og Jocke Jonsson.

Vi går garantert glipp av flere spennende spillere pga dette.

Det er jeg helt enig i. Mann kan kanskje komme med kritikk for at klubben ikke har en spiss klar,all den tid de visste at Tarik skulle dra.......men det er IKKE lette arbeidsforhold i klubben,og TA ,Jokke med flere,jobber som bare det,og gjør det beste utifra forutsetningene. 

Nå blir det ikke utgifter på hjelpetrener i 2012 da,og vi kan fortsatt få inn 2-3 nye spillere før de lukker vinduet. Kanskje en på lån ifra RBK? Har ikke helt oversikten over hvem,men Daniel Berntzen var jo god i våres.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 aug 12, 09:02
Endret: 10 aug 12, 09:04
Endret av: Patrioten

r

Opprinnelig postet av Knuty

Amundsen om jakten på en erstatter for Tarik, i f-b.

Opprinnelig postet av f-b.no

– Savnet av Tarik blir naturligvis stort, sier Amundsen.
Han sier videre at FFK hele tiden har vært klar over at klubber ville forsøke å lokke Tarik til seg i dette overgangsvinduet, og at rødbuksene dermed har forsøkt å jobbe med alternative løsninger.

– Hvor nær er dere å hente en erstatter?

– Detaljene må du ta med Jocke (Joacim Jonsson, sportssjef). Men vi har forsøkt å sondere terrenget og har noen navn vi jobber med, sier Amundsen.

–Regner du med å ha en ny spiss klar før Viking-kampen søndag?

– Nei. Det blir nok litt tidlig.

Dette er for dårlig, spissen skulle ha vært her før Tarik dro, for en spiss er jo en av de viktigste spillerne på laget, hvem skal score mot Viking nå, må i tilfelle bli selvmål av Viking, for så dårlig er spissene våres

vinduet stenger jo ikke før 31.08, så vi har jo ikke travelt, hverken, Tarik, eller oss

Dette er rødt kort FFK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 aug 12, 09:09

Vitesse vil leie ut Marcus Pedersen igjen.

Det er kanskje ikke så realistisk, men selv om han er dum som et brød, er Marcus Pedersen en spisstype vi trenger. Sterk i boksen, stor vilje og nese for mål. Særlig god spiller å ha hvis vi skal begynne å dyrke kantspillet vårt mer. 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 10 aug 12, 23:01

Jeg savner åpenheten som klubben sa de skulle starte på. Er mange medlemmer,og fans som krever svar nå,ang stadion avtalen...eks hvor mye betaler vi i måneden? Har vi en plan for framtida? Eller tar vi en sesong av gangen? I mitt hodet bør en klubb som FFK,ha som målsettning å ta medalje nå og da,og ligge topp 6 hvert år. Se på Haugesund som eksempel.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 aug 12, 12:41
Endret: 11 aug 12, 12:46
Endret av: Patrioten

FFK forventer å få inn to spisser innen neste hjemmekamp mot Aalesund skriver Demokraten


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 aug 12, 13:38

Får ta med link til Demokraten også da

De bruker riktig nok ikke ordet forventer:

"–Innen vi møter Aalesund om to uker skal vi ha inn en, kanskje to angrepsspillere, sier FFKs sportssjef, Joacim Jonsson."

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 aug 12, 14:04

Opprinnelig postet av Rey

Får ta med link til Demokraten også da

De bruker riktig nok ikke ordet forventer:

"–Innen vi møter Aalesund om to uker skal vi ha inn en, kanskje to angrepsspillere, sier FFKs sportssjef, Joacim Jonsson."

–Skal ha inn et par angrepsspillere til, da går det vel an å skrive forventer


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 aug 12, 14:21

Opprinnelig postet av Rey

Får ta med link til Demokraten også da

De bruker riktig nok ikke ordet forventer:

"–Innen vi møter Aalesund om to uker skal vi ha inn en, kanskje to angrepsspillere, sier FFKs sportssjef, Joacim Jonsson."

Tillomed Jocke er overasket at Tarik gikk til RBK.Sviker tarik! Men nok om han! Jeg forventer ingen stjerne spiss inn men håper at evt den spilleren som kommer inn blir kjøpt så vi kan bygge videre på disse til neste sesong!.Leier vi mer nå så har vi ikke lag igjen til neste sesong! Men jeg velger å se positivt på fremtiden og håper at Jocke klarer å trylle frem 1-2 spennende spisser!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 aug 12, 17:04

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Rey

Får ta med link til Demokraten også da

De bruker riktig nok ikke ordet forventer:

"–Innen vi møter Aalesund om to uker skal vi ha inn en, kanskje to angrepsspillere, sier FFKs sportssjef, Joacim Jonsson."

Tillomed Jocke er overasket at Tarik gikk til RBK.Sviker tarik! Men nok om han! Jeg forventer ingen stjerne spiss inn men håper at evt den spilleren som kommer inn blir kjøpt så vi kan bygge videre på disse til neste sesong!.Leier vi mer nå så har vi ikke lag igjen til neste sesong! Men jeg velger å se positivt på fremtiden og håper at Jocke klarer å trylle frem 1-2 spennende spisser!

 

Vi er nødt til å ha spisser som er målfalige om ikke akuratt stjernespisser. Hvis ikke bør vi spare de penga til neste år og satse på de vi har. Håper bare han serberen fortsetter som han gjorde mot TIL. Da hadde vi egentlig ikke trengt leiesoldaten heller...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 aug 12, 21:01

noen som påstår følgene: Rade Stanislav Prica skulle være en del av bytte handelen med FFK-RBK og Tarik. Men Rade ville ikke til FFK...

 

Takk og pris sier jeg... aldri hatt noe sans for Rade

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 aug 12, 21:02

Opprinnelig postet av keiko99

noen som påstår følgene: Rade Stanislav Prica skulle være en del av bytte handelen med FFK-RBK og Tarik. Men Rade ville ikke til FFK...

Takk og pris sier jeg... aldri hatt noe sans for Rade

Ellers går det bra?

Rade går utenpå samtlige av FFKs spisser.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 11 aug 12, 21:09
Endret: 11 aug 12, 21:09
Endret av: solano2

Og hvordan i alle dager skulle FFK fått råd til å lønne Prica?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 aug 12, 21:18

Da måtte de i tilfelle blitt enig med RBK om å feks betale 30% av lønna ut sesongen eller noe.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 aug 12, 21:28

sier heller ja takk til John Carew

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 11 aug 12, 21:41

Opprinnelig postet av keiko99

sier heller ja takk til John Carew



Flat Trådet Nøstet
Side 26 av 30 26

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24