Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 30 14

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 jul 12, 09:06
Endret: 31 jul 12, 09:14
Endret av: Patrioten


FFK jakter vist Ole Heieren enda og spiss skal prøvespille til uken, han har gjort det forVålerenga denne uken og ble ikke funnet god nok, enda han imponerte der

Spilleren det er snakk om er selvsagt en ungspiller, han er 20 år og heter Souleymane Ndiaye

 

De jakter som dere kan se, altså to spillere og en til


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 31 jul 12, 10:25

Opprinnelig postet av Patrioten


FFK jakter vist Ole Heieren enda og spiss skal prøvespille til uken, han har gjort det forVålerenga denne uken og ble ikke funnet god nok, enda han imponerte der

Spilleren det er snakk om er selvsagt en ungspiller, han er 20 år og heter Souleymane Ndiaye

 

De jakter som dere kan se, altså to spillere og en til

Tror du har rett vedrørende OHH.

Jeg har selv sett Strømsborg på brakka ved Sarpsborg stadion 2 ganger i sommer, kan det være en byttehandel på gang?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jul 12, 10:29

Tror ikke på noe bytte handel siden Strømsborg har spilt ganske bra og vi trenger flere i forsvar..

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 31 jul 12, 11:11

Jeg forstår ikke at vi trenger flere stoppere, vi har jo 4 som er veldig bra men Dure er skadet. Det er desverre mange andre plasser på laget vi trenger forsterkninger derfor kan jeg ikke forstå at vi skal kjøpe en ny stopper slik situasjonen er i dag. Bytter de bort Strømsborg blir jeg rett og slett forbanna siden han har gjort en god jobb og jeg har stor tro på at han kan bli bedre og bedre utover.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 31 jul 12, 11:16

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg forstår ikke at vi trenger flere stoppere, vi har jo 4 som er veldig bra men Dure er skadet. Det er desverre mange andre plasser på laget vi trenger forsterkninger derfor kan jeg ikke forstå at vi skal kjøpe en ny stopper slik situasjonen er i dag. Bytter de bort Strømsborg blir jeg rett og slett forbanna siden han har gjort en god jobb og jeg har stor tro på at han kan bli bedre og bedre utover.

Tviler på at vi bytter bort en spiller som har 1 år igjen av kontrakta mot en som kan komme gratis nå. Er jo mulig at Horn ikke vil forlenge og da kan vel Heieren være ok å få inn i stallen.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 31 jul 12, 11:27

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg forstår ikke at vi trenger flere stoppere, vi har jo 4 som er veldig bra men Dure er skadet. Det er desverre mange andre plasser på laget vi trenger forsterkninger derfor kan jeg ikke forstå at vi skal kjøpe en ny stopper slik situasjonen er i dag. Bytter de bort Strømsborg blir jeg rett og slett forbanna siden han har gjort en god jobb og jeg har stor tro på at han kan bli bedre og bedre utover.

Etter min mening har vi kun to stoppere som holder godt TL nivå, Horn og Dure. Martinsen var vel ideelt sett ment å spille venstreback(vet han egentlig er midtstopper), men skadesituasjonen ville det annerledes. Dette har også medført at Strømsborg har fått langt mer spilletid enn det som var forventet. Både Martinsen og Strømsborg har levert bedre enn forventet, men begge(spesielt sistnevnte) har et stykke igjen til stabilt TL nivå.

Hadde vi kunnet stilt en forsvarsrekke med Landgren, Horn, Dure og Martinsen i de fleste kampene denne sesongen ville nok alt sett annerledes ut.

 

Når det er sagt mener jeg klubben først og fremst trenger flere spillere, og ikke nødvendigvis bedre. Det handler om å få opp kvaliteten på treningene og kampforberedelser. Det blir aldri bra når man i beste fall kan spille five-a-side på trening, mens motstanderne spiller 11 mot 11. Deretter trenger man å styrke støtteapparatet med 1-2 ass trenere. Blant annet for å drille dødball mot kamp(hver enkelt motstander). De lagene vi møter er så mye mer/bedre forberedt på hva de møter enn det vi er. Dette handler først og fremst om ressurser. Selv bunnlagene vi nå kriger med har langt større ressurser på trenersiden enn det vi har. Lag som MOlde og RBK har mellom 15 og 20 pers i støtteapparatet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 31 jul 12, 11:38

Vidar Martinsen er knapt nok bedre enn Dahl Hagen på venstreback, så jeg skjønner ikke helt hvorfor han skulle spilt der.

Vidar har også vært vår klart beste stopper i år, selv om han fortsatt slår baller bort i øst og i vest. Gjør ting enklere enn tidligere, og det er greit nok.

Vi savner en leder ala Tore Pedersen baki der.

Forøvrig enig i at Horn og Duré er våre to beste stoppere når de er fit for fight.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 jul 12, 12:27

Opprinnelig postet av Patrioten


FFK jakter vist Ole Heieren enda og spiss skal prøvespille til uken, han har gjort det forVålerenga denne uken og ble ikke funnet god nok, enda han imponerte der

Spilleren det er snakk om er selvsagt en ungspiller, han er 20 år og heter Souleymane Ndiaye

 

De jakter som dere kan se, altså to spillere og en til

3 spillere? Heieren og en spiss.Hvem er den siste?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 jul 12, 14:43

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/1czde3esnmtfb11whc2df8ugj2/title/nye-fjes-pa-trening

Sabri Khattab fra Kvik Halden.

Føler at innkjøpene til FFK minner om enten veldig kortsiktige planer (lån for å redde nedrykk) eller veldig langsiktige mål (folk som kanskje slår til om noen år). Jeg savner i grunn folk som kommer inn permanent og forsterker laget i noen år fremover omgående. Det bør vel kunne være slike spillere å få tak i og?

Jeg føler liksom vi har fylt opp kvoten når det gjelder talenter som kanskje slår til.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 31 jul 12, 14:50

Opprinnelig postet av arte et labore

Føler at innkjøpene til FFK minner om enten veldig kortsiktige planer (lån for å redde nedrykk) eller veldig langsiktige mål (folk som kanskje slår til om noen år). Jeg savner i grunn folk som kommer inn permanent og forsterker laget i noen år fremover omgående. Det bør vel kunne være slike spillere å få tak i og?

Med den økonomien vi har er dette nesten en umulighet. De som har rutine og kan forsterke laget koster for penger, noe vi som kjent vi ikke har.
Forsterkningene må derfor bli lån av spillere eller investeringer med liten kostnad  les: unge spillere med utvilingspotensiale.

 

 


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 31 jul 12, 14:50


Midtstopperen Christian Brink, kjent fra Lyn, skrev i dag under for 08. Heieren Hansen har enda ikke skrevet ny kontrakt(?) Tendenser?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 31 jul 12, 14:52


Fler enn meg som har hørt rykter om Makhtar Tioune?


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 jul 12, 14:54
Endret: 31 jul 12, 14:57
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av arte et labore
Jeg savner i grunn folk som kommer inn permanent og forsterker laget i noen år fremover omgående. Det bør vel kunne være slike spillere å få tak i og?

Selvsagt helt enig i at dette hadde vært ønskelig.

Tror de fleste spillere tenker seg meget godt om før de signerer noe langsiktig med kaosklubben FFK, dessverre. Jeg hadde i alle fall vært veldig skeptisk til det. Slike spillere koster vel også gjerne en god slant, penger klubben definitivt ikke har pt.

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 31 jul 12, 15:25

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av arte et labore
Jeg savner i grunn folk som kommer inn permanent og forsterker laget i noen år fremover omgående. Det bør vel kunne være slike spillere å få tak i og?

Selvsagt helt enig i at dette hadde vært ønskelig.

Tror de fleste spillere tenker seg meget godt om før de signerer noe langsiktig med kaosklubben FFK, dessverre. Jeg hadde i alle fall vært veldig skeptisk til det. Slike spillere koster vel også gjerne en god slant, penger klubben definitivt ikke har pt.

 

Veldig enig her. Og om klubben hadde råd til spillere som var etablert på et godt TL nivå, ville de sett på FFK som en trygg og attraktiv arbeidsgiver?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 jul 12, 15:38

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av Patrioten


FFK jakter vist Ole Heieren enda og spiss skal prøvespille til uken, han har gjort det forVålerenga denne uken og ble ikke funnet god nok, enda han imponerte der

Spilleren det er snakk om er selvsagt en ungspiller, han er 20 år og heter Souleymane Ndiaye

 

De jakter som dere kan se, altså to spillere og en til

Tror du har rett vedrørende OHH.

Jeg har selv sett Strømsborg på brakka ved Sarpsborg stadion 2 ganger i sommer, kan det være en byttehandel på gang?

 

Nå har de funnet erstatteren hans, Brink tidligere Lynspiller, som nå spiller i GIF Sundsvald


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 jul 12, 15:40

Tror ikke Ole Heieren kommer til FFK, hvem går fra et lag som kjemper om opprykk til et lag som står med et bein i Adecco?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 31 jul 12, 17:35

Opprinnelig postet av solano2


Fler enn meg som har hørt rykter om Makhtar Tioune?

 

DET KOMMER ALDRI TIL Å SKJE! TRO MEG!

Makthar er halvt afrikansk og halvt Sarping. Sarpinger spiller ikke for efefkå!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 31 jul 12, 17:39

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av solano2


Fler enn meg som har hørt rykter om Makhtar Tioune?

 

DET KOMMER ALDRI TIL Å SKJE! TRO MEG!

Makthar er halvt afrikansk og halvt Sarping. Sarpinger spiller ikke for efefkå!


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 31 jul 12, 18:04

Opprinnelig postet av sarpen

Sarpinger spiller ikke for efefkå!

 

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 jul 12, 18:43

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av solano2


Fler enn meg som har hørt rykter om Makhtar Tioune?

 

DET KOMMER ALDRI TIL Å SKJE! TRO MEG!

Makthar er halvt afrikansk og halvt Sarping. Sarpinger spiller ikke for efefkå!

Makhtar er på vei til Viking :)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 30 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24