Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 30 13

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 30 jul 12, 19:27
Endret: 30 jul 12, 19:32
Endret av: Knuty


Bra med Tripic inn, som tas i en egen tråd.

Med fare for å være kravstor - håper vi får inn et par spillere til. Denne gangen håper jeg på litt skikkelig rutine, som kan bidra fra dag én. For all del, fint med unge lovende spillere. Men nå brenner det skikkelig på dass - vi trenger resultater, og vi trenger de raskt.

Redd tapsrekka kan fortsette minst to kamper til - Tromsø tror jeg (til tros for svak borteform) blir tøft. Viking med fornyet form er også vanskelig. I så fall trenger vi trolig uforholdsmessig mange poeng per gjenstående kamp for å klare oss. Registrerer også at vi avslutter serien mot Rosenborg og Molde. Ikke akkurat gunstig for en sluttspurt..


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 jul 12, 19:49

Ser forøvrig at i Rosenborg,har de nesten gitt opp gullsjansene...er 8 poeng opp til Godset. Da stiller jeg spørsmålet: skal vi si det samme? vi har 5 poeng opp til Sandnes (som har en hengekamp tilgode),og 7 poeng opp til Sogndal. Det som må være helt klart,er at vi MÅ få poeng,helst vinne hjemmekampene. Vi har 7 hjemmekamper igjen,og jeg mener vi MÅ ha 15 av 21 poeng på de hjmme....også 'røske' med oss 3-5 poeng borte.

For å få til dette,er jeg veldig spent på hvilke forsterkinger som kommer inn. Var det ikke snkk om en europeisk spiller? Som 'alle' visste hvem var,eller hadde hørt om?

Er enig med de som sier at vi trenger helst 2 spillere med 'hår på brøstet'.,2 spillere som har vært i krigen. Vel og bra med disse 19 åringene,men vi må ha balanse i troppen. Noen som har en live side,der overgangene kommer inn ettersom de er klare?


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 jul 12, 19:54

Opprinnelig postet av Knuty


Bra med Tripic inn, som tas i en egen tråd.

Med fare for å være kravstor - håper vi får inn et par spillere til. Denne gangen håper jeg på litt skikkelig rutine, som kan bidra fra dag én. For all del, fint med unge lovende spillere. Men nå brenner det skikkelig på dass - vi trenger resultater, og vi trenger de raskt.

Redd tapsrekka kan fortsette minst to kamper til - Tromsø tror jeg (til tros for svak borteform) blir tøft. Viking med fornyet form er også vanskelig. I så fall trenger vi trolig uforholdsmessig mange poeng per gjenstående kamp for å klare oss. Registrerer også at vi avslutter serien mot Rosenborg og Molde. Ikke akkurat gunstig for en sluttspurt..

Hønefoss har også Molde og RBK i sine 2 siste kamper....til info.Wink


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 30 jul 12, 19:57

Opprinnelig postet av Kai Roger

Hønefoss har også Molde og RBK i sine 2 siste kamper....til info.Wink

Stemmer det, men hvilken betydning har det for oss? Hønefoss er da nærmere medalje- enn nedrykksstrid.


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 30 jul 12, 20:02

Opprinnelig postet av Kai Roger

 

For å få til dette,er jeg veldig spent på hvilke forsterkinger som kommer inn. Var det ikke snkk om en europeisk spiller? Som 'alle' visste hvem var,eller hadde hørt om?

 

 

Zlatko Tripic er da en europeisk spiller som jeg har hørt om hvertfall... Ble vel sagt at det var en europeisk spiller som "fotballinteresserte" hadde hørt om(?)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 jul 12, 21:02

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Kai Roger

Hønefoss har også Molde og RBK i sine 2 siste kamper....til info.Wink

Stemmer det, men hvilken betydning har det for oss? Hønefoss er da nærmere medalje- enn nedrykksstrid.

Herregud.....flauuuut. Jeg blander Hønefoss og Sandnes........er vel overaska over at Hønefoss ligger på 4 plass....sorry Knuty.Laughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 jul 12, 21:47

Opprinnelig postet av Willy René

Jeg har ikke trua.

Hvor blir det  av rutinen? 

Thomas Holm, Jon Knudsen, Hans Erik Ramberg, Tarik Elyounoussi, Vidar Martinsen, Jørgen Horn, Alex Valencia.

Vi har rutine i massevis. 

Hva er vitsen med "rutinerte" spillere som Holm, Valencia og Knudsen når de er kav røtne alle sammen? Nei, heller noen freske unggutter som faktisk orker og vil spille fotball.

Rutine er oppskrytt slik jeg ser det. 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 jul 12, 21:51

Fantastisk å bli kvitt Benjamin Dahl Hagen ihvertfall.

Han skal det bli MEGET ENKELT å erstatte. Hvis ikke denne nye Skeid-spilleren holder minst tre klasser høyere kvalitet har vi gjort en bomkjøp.

Så dårlig er faktisk Dahl Hagen.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jul 12, 21:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

Fantastisk å bli kvitt Benjamin Dahl Hagen ihvertfall.

Han skal det bli MEGET ENKELT å erstatte. Hvis ikke denne nye Skeid-spilleren holder minst tre klasser høyere kvalitet har vi gjort en bomkjøp.

Så dårlig er faktisk Dahl Hagen.

Det samme kan faktisk sies om Hansen og Rafn. FFK har forsterka de 3 svakeste leddene nå.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 jul 12, 22:10

Jo, men nå er verken Rafn eller Hansen faste på laget.

Grunnen til at de har spilt såpass (altfor) mye er alle skadene og karantene på spillerne våre.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 30 jul 12, 22:12

De blir i alle fall ikke bedre av å bli rakket ned på av "sine egne"

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 jul 12, 22:17

Opprinnelig postet av kanogvetalt

De blir i alle fall ikke bedre av å bli rakket ned på av "sine egne"

På et forum sier jeg akkurat det jeg vil, og alt det jeg har sagt om Dahl Hagen og Hansen er fakta. Dessverre. Jeg skulle ønske at de er gode, men det er de dessverre ikke. Rafn har jeg faktisk fortsatt troa på sammen med bedre medspillere som kan få løftet sjøltilliten hans opp noen hakk.

Jeg sitter jo ikke på tribunen og roper "jævla amatørnisse", "søppel" eller lignende.

Det er lov å "få nok" når spillere ikke presterer i en eneste kamp når de har fått 16-17 kamper på seg til å bevise noe. 


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 30 jul 12, 22:18

Opprinnelig postet av kanogvetalt

De blir i alle fall ikke bedre av å bli rakket ned på av "sine egne"

De hadde ikke blitt bedre om de blå båret på gullstol 7 dager i uka heller. Så enkelt er det bare og det må folk innse. Det er ikke uten grunn at vi ligger der vi ligger.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 jul 12, 22:55

Når Rafn tørr å utfordre,da kommer han seg rundt. Talentet og viljen er der...husk at Simen ikke har det grunnlaget vi skulle ønske,mye pga 3 operasjoner i leggen/ankelen. Jeg 'forventer' at Simen tar steget neste år,gitt at han får en skadefri oppkjørings periode.

Mads Hansen: i Mjøndalen,var han blant de 3 beste i hver kamp. Når han fikk ballen i MIF,gikk det i hundre framover,og han hadde en litt 'fri' rolle på kanten. I FFK har han ,og kanskje alle kantspillerne,mye defensive oppgaver. Jeg stiller spørsmål ved om akkurat det,kan gå utover det offensive. Der hvor spilleren ville spurtet framover,blir han idag litt forsiktig,itilfelle brudd imot,og vegrer seg for å ta akkurat DET løpet.

Vi har vel ikke hatt ordentlige kanspillere siden Kvisvik og Enerly? Den dagen vi får solide,løpsterke backer,som kan dekke rom 'alene',må vi nok se at våre kantspillere,blir løpende litt for mye hjemover,istedenfor framover.


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 30 jul 12, 23:25

Det må være lov og skrive at man ikke leverer varene, men man skal holde seg for god til å la være å trakasere spillere.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 31 jul 12, 00:14

Opprinnelig postet av Kai Roger

Mads Hansen: i Mjøndalen,var han blant de 3 beste i hver kamp. Når han fikk ballen i MIF,gikk det i hundre framover,og han hadde en litt 'fri' rolle på kanten. I FFK har han ,og kanskje alle kantspillerne,mye defensive oppgaver. Jeg stiller spørsmål ved om akkurat det,kan gå utover det offensive. Der hvor spilleren ville spurtet framover,blir han idag litt forsiktig,itilfelle brudd imot,og vegrer seg for å ta akkurat DET løpet.

Paradoksalt nok spilte vel Hansen sin beste kamp mot Godset, som back, og da ble han til tider avkledd. Case closed... Cry

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 31 jul 12, 00:29

Har vi signert Serberen også.......mulig jeg har sovet litt i timen.........Ramberg sa til meg at han hadde vært meget bra på treningene.....


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 31 jul 12, 00:36

Opprinnelig postet av hasse33

Har vi signert Serberen også.......mulig jeg har sovet litt i timen.........Ramberg sa til meg at han hadde vært meget bra på treningene.....

 

Ja..han og han fra Skeid----pluss lånt han Tripic ifra Molde. Vi kjøper han ifra Skeid...3.5 års kontrakt---noe som er spenende...mange gode spillere ifra talent fabrikken Skeid. Moa slo ikke til,før han var 22-23 år.......gleder meg maaaaassse til søndag..regner med de nye blir kasta rett inn på laget.


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 31 jul 12, 00:38

Opprinnelig postet av Plankekæll

Fantastisk å bli kvitt Benjamin Dahl Hagen ihvertfall.

Han skal det bli MEGET ENKELT å erstatte. Hvis ikke denne nye Skeid-spilleren holder minst tre klasser høyere kvalitet har vi gjort en bomkjøp.

Så dårlig er faktisk Dahl Hagen.

Jeg skrev her imars at han var den dårligste backen jeg har sett med FFK logo,Jeg angret etterpå,liker ikke å slakte egne spillere..men kan vel si nå at jeg ikke hadde så mye feil! Bestefaren min er født i 1912,og hadde gjort en bedre figur.Stor komedie å lese avskjedssintervjuet,der han mener å ha hatt stor utvikling, og nevner at det blir spesielt "å løpe ut på Fredrikstad stadion  senere i sesongen? Det er jo ikke lov for tilskuere å løpe ut på banen Benjamin!

Jeg gjør et unntak ang det å slakte spillere til,.når noen møter opp til sesongstart i dårligere fysisk forfatning enn en utrent 50 åring så syns jeg det er provoserende,men det verste er jo at noen hentet ham! Så kan jo noen spekulere i hvem jeg har i tankene..


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 31 jul 12, 00:54

Opprinnelig postet av GodeGeir

Opprinnelig postet av Plankekæll

Fantastisk å bli kvitt Benjamin Dahl Hagen ihvertfall.

Han skal det bli MEGET ENKELT å erstatte. Hvis ikke denne nye Skeid-spilleren holder minst tre klasser høyere kvalitet har vi gjort en bomkjøp.

Så dårlig er faktisk Dahl Hagen.

Jeg skrev her imars at han var den dårligste backen jeg har sett med FFK logo,Jeg angret etterpå,liker ikke å slakte egne spillere..men kan vel si nå at jeg ikke hadde så mye feil! Bestefaren min er født i 1912,og hadde gjort en bedre figur.Stor komedie å lese avskjedssintervjuet,der han mener å ha hatt stor utvikling, og nevner at det blir spesielt "å løpe ut på Fredrikstad stadion  senere i sesongen? Det er jo ikke lov for tilskuere å løpe ut på banen Benjamin!

Jeg gjør et unntak ang det å slakte spillere til,.når noen møter opp til sesongstart i dårligere fysisk forfatning enn en utrent 50 åring så syns jeg det er provoserende,men det verste er jo at noen hentet ham! Så kan jo noen spekulere i hvem jeg har i tankene..

I know----synd med veldig sant......desverre.....skulle helst ha vist vei.......men er jo skadeutsatt også da. Kan vel ikke koste oss så mye,og han har vel kun 1 år igjen av kontrakta?



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 30 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3