Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 30 12

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 jul 12, 23:08

Er inne og oppdaterer hele tiden :P hehe

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 jul 12, 23:24

Serberen og backen fra Skeid er vel straks klare, så var det han som fotballinteresserte viste hvem var da?  "kjent navn i europa" Skulle ikke forundre meg om en leieavtale fra Vålerenga  angående en islending var i boks snart heller, men det er bare en magefølelse. Kommer nok noe snart nå. etzas millionene går vel ikke til nye spillere tror jeg.

---------------------------

Heia FFK


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 29 jul 12, 23:55
Endret: 29 jul 12, 23:57
Endret av: Willy René


Jeg har ikke så stor tro på forsterkninger som er gode nok til å heve laget slik at poengfangsten blir stor nok til å unngå nedrykk.

Jeg tenker tilbake på vinterens overgangsmarked hvor den ene spilleren etter den andre glapp på grunn av klubbens skjøre økonomi. Så ble vi sittende igjen med de man kunne få gratis og på leieavtaler. Vi så jo hvilke "forsterkninger" det var. Klubben måtte jo fylle opp troppen for å få lisens.

Har man ikke penger så må man desverre velge på nederste hylle.

Backen fra Skeid, er ikke han kun 18 år? Sikkert lovende, men man overlever ikke i tippeligaen med et forsterket juniorlag.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jul 12, 00:17

En midtstopper hadde vært fint.. Hva med Gerrbrand comeback? Jørgen Horn og Vidar Martinsen har vært veldig skadeutsatte i år synes jeg.. :/

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 jul 12, 00:48

Kommer nok ingen leieavtale derfra helt enda tenker jeg. Pedersen og Nilsen borte på topp. Da står de vel igjen med Berre, Bojan og Veigar. Og Bojan holder aldri 90 minutter....

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 jul 12, 01:26

Jeg vil synes det er veldig rart,hvis ikke klubben har klar 2-4 spillere allerede onsdag. De har visst om situasjoenen lenge,og har hatt lang tid til å både gjøre fremstøt,og til å ordne muntlige avtaler.

Jeg vil bli overaska om vi må 'vente' helt til slutten av måneden,før spilere kommer inn. Regner faktisk med at vi stiller med 2-4 nye spillere til kampen imot Tromsø på søndag.

Forventer jeg for mye,synes dere?


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 30 jul 12, 14:06
Endret: 30 jul 12, 14:08
Endret av: summarius

2 spillere klare.

Nenad Sre?kovi? er klar og 

Haitam Aleesami er på medisinsk test

Wink

 

 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 jul 12, 14:17

Veldig bra nyhet. Spennende spillere han ifra skeid plus at vi faktisk kjøper han teller utrolig mye i mine øyne! Få inn par spillere som vet åssen man scorer mål så er det faktisk et lite håp om videre tippeliga spill! Da kan man trekke Tarik ut på høyreving der han faktisk er bedre en som spiss!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 30 jul 12, 14:19

Nice Cool


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 30 jul 12, 14:33


Hørte rykter i dag om Zlatko Tripic fra Molde på lån. Noen andre som har hørt rykter rundt han?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 jul 12, 14:37

Opprinnelig postet av kjell-H

Veldig bra nyhet. Spennende spillere han ifra skeid plus at vi faktisk kjøper han teller utrolig mye i mine øyne! Få inn par spillere som vet åssen man scorer mål så er det faktisk et lite håp om videre tippeliga spill! Da kan man trekke Tarik ut på høyreving der han faktisk er bedre en som spiss!

Jeg har ikke trua.

Hvor blir det  av rutinen? Ok med unge og lovende spillere, men vi har sett i år at det ikke holder i tippeligaen. FFK trenger rutinerte forsterkninger for å ha en mulighet til å i det minste kapre kval.plassen.

Vi har 5 poeng opp, må altså plukke 5 poeng mer en S-Ulf resten av sesongen og i tillegg ta de på målforskjellen.

Optimisten i meg våkner hvis vi også får et tilsig av rutinerte spillere. Nå stiller vi med et forsterket juniorlag, det er dømt å mislykkes.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 30 jul 12, 14:45

Opprinnelig postet av summarius

2 spillere klare.

Nenad Sre?kovi? er klar og 

Haitam Aleesami er på medisinsk test

Wink

 

Jeg blir positiv som f*** jeg bare pga dette her, men skal jeg være litt realist så er jeg liksom smått forberedt på Adecco uansett. Gleder meg som bare det til å se de i aksjon iallefall!

Da er Haiitam back og Nenad kant eller hva?  

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 30 jul 12, 15:20

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av summarius

2 spillere klare.

Nenad Sre?kovi? er klar og 

Haitam Aleesami er på medisinsk test

Wink

 

Jeg blir positiv som f*** jeg bare pga dette her, men skal jeg være litt realist så er jeg liksom smått forberedt på Adecco uansett. Gleder meg som bare det til å se de i aksjon iallefall!

Da er Haiitam back og Nenad kant eller hva?  

Nenad er offensiv spiller, touch and go, så jeg tror han er kant, og Haitam er stopper/venstreback.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 30 jul 12, 15:30

Da får vi håpe disse 2 kan erstatte Dahl-Hagen og Hussain slik at vi "kommer i null", men jeg vet nesten ikke hva jeg skal si i forhold til å forsterke laget. Vi trenger rutine, men har ingen penger.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 30 jul 12, 15:49

Opprinnelig postet av Erikk

Da får vi håpe disse 2 kan erstatte Dahl-Hagen og Hussain slik at vi "kommer i null", men jeg vet nesten ikke hva jeg skal si i forhold til å forsterke laget. Vi trenger rutine, men har ingen penger.

Hvem som helst kan erstatte Hagen i mine øyne. Om han i det hele tatt får kontrakt i Tippeligaen tviler jeg på. Hussain er det verre med, likte han godt altså selvom han var ung.

Jokke vet jo best av alle hvor mye klubben sliter nå. Jeg håper og tror at han tar inn disse fordi det er noe vi kan få bruk for. Ikke sikkert uansett hvor mange vurderinger man tar at de slår ann, men vi får jo håpe at det finnes litt flaks igjen til oss også. Det synes jeg klubben fortjener! Bare BITTELITT flaks!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 30 jul 12, 15:56

Opprinnelig postet av summarius

2 spillere klare.

Nenad Sre?kovi? er klar og 

Haitam Aleesami er på medisinsk test

Haitam har bursdag i morgen. Ikke dumt å feire bursdagen sin med en overgang til norges fineste klubb Smile

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 jul 12, 16:14

dette er de 2 spilerne vi 'visste' var klare ikke sant? Han ifra Serbia,og han ifra Skeid.

Da er det nå det blir spenende å se om vi får inn litt rutine...for i det hele tatt ha mulighet til å klare oss i TL. Jeg er ikke negativ....men realist.Wink


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jul 12, 17:20

Var å så på Kvik Halden mot Moss i går. Fatter fortsatt ikke hvorfor Dardan og Halvorsen spiller i Kvik. De hadde lett tatt en plass på dagens FFKlag. Det samme gjelder Sabri. Alle disse 3 burde spilt i FFK, men det er vel bedre å hente dyre utlendinger et annet sted?


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 jul 12, 17:31

Litt off topic: men en 'drøm' jeg har er å fjerne de bildene i spillertunellen,ifra sølvsesongen...eller er det cuptriumfen? Hadde jeg vært/blitt trener for FFK,hadde jeg beordret de fjernet asap. De bildene gir jo motstanderen masse guts,og dette gir oss selv,et selvbilde,hvor det er lett å tenke: 'vi er egentlige mye bedre enn vi er'. 

Vet ikke om dere synes dette bare er en bagatell?...eller har dette noe for seg?

Beklager igjen......ante ikke hvor jeg skulle poste dette,så tenkte dette kan være en 'drøm'...hehehe Wink


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 30 jul 12, 18:08

Opprinnelig postet av ffkmufc

Var å så på Kvik Halden mot Moss i går. Fatter fortsatt ikke hvorfor Dardan og Halvorsen spiller i Kvik. De hadde lett tatt en plass på dagens FFKlag. Det samme gjelder Sabri. Alle disse 3 burde spilt i FFK, men det er vel bedre å hente dyre utlendinger et annet sted?

Hvis de "lett" hadde tatt en plass i dagens FFK-lag så hadde de vel mest sannsynlig ikke spilt i 2div.



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 30 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f