Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 12. serierunde: FFK-Viking

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 mai 12, 16:19

Ser også ut til at en Mobilisering er på gang,med forskjellige tilltak.

Drømmer om over 10tusen på tribunen,og gåsehud,når 'For Fredrikstad' spilles/synges før kampen.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 25 mai 12, 18:43

Opprinnelig postet av Kai Roger

Ser også ut til at en Mobilisering er på gang,med forskjellige tilltak.

Drømmer om over 10tusen på tribunen,og gåsehud,når 'For Fredrikstad' spilles/synges før kampen.

Hva slags mobilisering? Ta med en venn? Med andre ord halv pris på billettene. 

Håper det hjelper, men jeg tror folk snart gir faen. 

Jeg skal på stadion nå etter å ha sett to hjemmekamper på rad på tven. For første gang på 10 år har jeg ikke giddet å dra på stadion fordi engasjementet og gleden er borte. Jeg begynner snart å gi fullstendig beng i om vi vinner eller taper.

Klubben er fucked up, og ingen pengefolk er interessert i å få klubben på rett kjøl igjen.

Værste kjører klubben i dass, og Terje Høili gidder ikke å spytte inn penger fordi disse pengene til syvende og sist går rett i gapet på Værste. Forståelig, men jævlig barnslig hele opplegget.

Vi må bare innse at vi rykker ned i år, og at det skal bli utrolig tøft å rykke rett opp igjen. Vi har jo faen ikke spillere i det hele tatt. Nå leser jeg at Anders Østli muligens går til Sarpsborg 08, helt håpløst. Han skulle FFK hatt, men vi har ikke råd.

Å stille opp til kamp mot Viking med 2 (!!!!) utespillere på benken er intet mindre enn skandale. Føkkings skandale. Enda mer skandale er det at vi ikke kan fylle opp benken med juniorer.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 mai 12, 18:49

Opprinnelig postet av Plankekæll
Å stille opp til kamp mot Viking med 2 (!!!!) utespillere på benken er intet mindre enn skandale. Føkkings skandale. Enda mer skandale er det at vi ikke kan fylle opp benken med juniorer.

Rart det ikke finnes noen form for disp på dette. Når man får annen disp. til å hente inn spillere på lån som vi har gjort nå, og som vi fikk ved keepertrøbbelet vi hadde ifjor.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 25 mai 12, 19:00

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Morgaine

Opprinnelig postet av Haarek

En ting er i hvertfall sikkert,viking er ikke noe topplag det heller, og er vel et lag det er mulig å slå.Så vidt dem slo stabæk. Hadde Tarik og Hussain vært med så hadde jeg vært veldig opptimist til denne kampen.Blir en tøff kamp,men fult mulig å vinne denne kampen. Heia FFK.

Unnskyld meg! Surprised Så vidt dem slo Stabæk? Så du kampen eller? 5-1. Og de hadde guts og tæl og hadde ikke tenkt å stoppe på 3-1. De kjørte på og ga alt. Hadde flere kamper vært som den hadde vi ligget trygt oppe i haugen. Får være grenser for å svartmale situasjonen.

Jeg tror Haarek mente at Viking slet mnot Stabæk....

Ja stemmer det Willy Rene! Så ikke kampen mellom viking-stabæk,men viking scora 3 min før full tid.FFK-stabæk så jeg,og det er vel årets høydepunkt så langt.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mai 12, 14:50

Dommer: Brage Sandmoen, Kjelsås IL
Assistentdommer 1: Reidar M. Gundersen, Frisk-Asker, IF
Assistentdommer 2: Ole Johan Løvberg Lillebuen, Skrim, IL
4. dommer: Martin Lundby, Bøverbru IL
Dommerveileder: Per Arne Larsgård, Sandefjord Ballklubb
Kampdelegat: Jan Leif Braathen, Skeid

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 26 mai 12, 18:08

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Kai Roger

Ser også ut til at en Mobilisering er på gang,med forskjellige tilltak.

Drømmer om over 10tusen på tribunen,og gåsehud,når 'For Fredrikstad' spilles/synges før kampen.

Hva slags mobilisering? Ta med en venn? Med andre ord halv pris på billettene. 

Håper det hjelper, men jeg tror folk snart gir faen. 

Hvor finner du halv pris i fra? 

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 mai 12, 18:45
Endret: 26 mai 12, 18:47
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av oleoleole

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Kai Roger

Ser også ut til at en Mobilisering er på gang,med forskjellige tilltak.

Drømmer om over 10tusen på tribunen,og gåsehud,når 'For Fredrikstad' spilles/synges før kampen.

Hva slags mobilisering? Ta med en venn? Med andre ord halv pris på billettene. 

Håper det hjelper, men jeg tror folk snart gir faen. 

Hvor finner du halv pris i fra? 

Sikkert denne han har lest - men ingenting som tyder på halv pris / to for én her vel?

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/16q9yk2t375za1a2aa6vypih6k/title/kom-pa-stadion---ta-med-en-venn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 26 mai 12, 23:18

Jeg tenkte at "ta med en venn" var betal for én, ta med en venn gratis.

Uansett tviler jeg på at det blir noe mer enn 6.500 tilskuere. Laget/troppen vi stiller opp med mot Viking må være det svakeste vi noen gang har hatt siden 2004.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 27 mai 12, 13:16

bare til info: jeg har ikke sagt noe om halvpris.....kun sagt at det er en kampanje som heter 'ta med en venn'. Ingen halvpris,så vidt meg bekjentCool


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 mai 12, 23:30

Plankehaugen-feltet blir visstnok besøkt av 350 ungdomsskoleelever i morgen også. Det kan jo slå begge veier, men håper de bidrar til bedre stemning enn sist.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 mai 12, 23:56

Mads Hansen tar oppgjør med spillerne og spillernes prestasjoner og ber publikum om støtte i morgendagens kamp mot Viking..

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/15tf3w856w1ni15hjpprvkpq3i/title/spillerne-har-skylden-for-darlige-resultater

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 29 mai 12, 01:33

De som har prestert hitill er : Tarik-Vidar-Hussian-Ole Strømsborg-Landgren-Jon Knudsen

Dere andre forventer jeg myyyyyyye mere av. Absolutt på tide å vise seg fra nå,,,og hva passer ikke bedre enn imot Viking?

 

NB: ikke tatt med spillere på korttids leie. Daniel hadde vært på listen over spillere som har prestert.

Kommentar?


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 29 mai 12, 09:48

Opprinnelig postet av Kai Roger

De som har prestert hitill er : Tarik-Vidar-Hussian-Ole Strømsborg-Landgren-Jon Knudsen

Dere andre forventer jeg myyyyyyye mere av. Absolutt på tide å vise seg fra nå,,,og hva passer ikke bedre enn imot Viking?

NB: ikke tatt med spillere på korttids leie. Daniel hadde vært på listen over spillere som har prestert.

Kommentar?

Jon Knudsen har overhode ikke prestert i FFK drakten. Han har visst at han har en nedgående kurve, og han kommer desverre ikke til å nå toppen igjen.

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 mai 12, 13:14

Har trua på Jørgen Horn som kaptein idag. At han har mye gruff ovenfor Viking gjør nok han ekstra tent idag. Kan Stabæk kan vi!!


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 mai 12, 16:54

Opprinnelig postet av Kai Roger
De som har prestert hitill er : Tarik-Vidar-Hussian-Ole Strømsborg-Landgren-Jon Knudsen

Nevnte Strømsborg kom til og med på rundens lag etter Brann-kampen hos VG. Ikke verst!


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 29 mai 12, 19:28

Ikke ille så langt, virker som det er litt guts ute og går. :)

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 29 mai 12, 19:48

Dette har jeg venta på lenge....Simen Rafn...nå uskadet,gjør en knalljobb,og scorer sitt første TL mål.

Ellers utrolig god guts i laget.......håper vi holder helt inn ....spenendeWink


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 mai 12, 19:48

Knall kamp så langt! Ramberg har dagen! Evigunge Ramberg!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 mai 12, 19:49

Herlig, herlig!

Syns de finner hverandre lettere offensivt i dag. Ballfører slipper å stå og kauke med ballen før den blir umotivert pælmet videre i håp om å treffe noen. Det er flere pasningsalternativer fremover i dag. Om det er fordi Amundsen har gjort endringer, at spillerne er blitt mer bevegelige, Viking som er dårlig eller tilfeldigheter vet ikke jeg, men det er i hvert fall mye mindre frustrerende å se på.

Halvorsen og Rafn med mål. Skal vi i gang Tveter også?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 29 mai 12, 19:55

Bra første omgang av FFK, Ramberg meget sentral synes jeg og Halvorsen fortsetter å komme seg... Ruud Tveter gjør vel sin beste FFK kamp, unge Rafn lager et klassemål. Synes vi virker ganske trygge bakover også... Morsomt å se dette laget uten de to store stjernene Tarik, Valencia og Hussain.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24