Husk meg
Brukernavn
Passord

Pressekonferanse

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 21 mai 12, 21:35

Opprinnelig postet av arte et labore

TV2 nå: "Fredrikstad vet ikke om de klarer å fullføre sesongen. Ber politiet om hjelp"

Aner ikke hva det er for noe (hørtes kanskje ikke ut som noe økonomisk ettersom politiet er inne i bildet), men det kommer i hvert fall på sporten om noen minutter.

Slik jeg forsto det hadde ikke de to setningene så mye med hverandre å gjøre når det kom til stykket. Det med politiet handlet enkelt og greit om at man ønsker en avklaring i Piiroja-saken. Om klubben kan fullføre sesongen avhenger ikke av dette.

Men det er klart at det er mer spenstig for TV2 å kombinere de to tingene.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 21 mai 12, 21:40

Opprinnelig postet av keiko99

Her er linken

kanskje snakk om nye spillere Tongue out

Skjønner tanken din, du er jo vant til at det handles, men det er nye tider nå.................................

Kjøp,kjøp,kjøp.......ONkel Terje, jeg vil ha´n, kjøp en a´................!

Wink


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 mai 12, 21:48

Opprinnelig postet av Tøfflus
Slik jeg forsto det hadde ikke de to setningene så mye med hverandre å gjøre når det kom til stykket.

Hadde vel strengt tatt ingenting med hverandre å gjøre ;) Jeg tror ikke omdømme til FFK blir noe veldig mye bedre av at saken blir ferdigbehandlet og at det skal trekke folk tilbake.

Gode nyheter var det ikke, og for å spre salt i såret, så viser de selvsagt rett før hvordan andre klubber gjør det strålende.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 12, 00:18
Endret: 22 mai 12, 00:19
Endret av: keiko99

sarpen: jeg er ikke det.. alt var en spøk skjønner du

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 mai 12, 22:22
Endret: 31 mai 12, 22:47
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Holters

Om klubben ikke klarer å nå 55 poeng på NFFs kravliste, vil det automatisk bli trukket ett poeng.

Gjelder fortsatt poenggrensene og utregninger slik omtalt i denne presentasjonen fra NFF?

Er det 55 poeng som er nødvendig utvikling ihht handlingsplanen ved neste måling? Det trekkes vel et poeng ved andre gangs brudd på handlingsplanen. Er det mottatt irettesettelse for brudd på handlingsplanen tidligere? Er det bakgrunnen for poengtrekket?

Over 65 poeng er vel nødvendig for å klatre ut av kategori 1 (rød sone).

Videre kan man vel over en 60 måneders periode maksimalt være 36 måneder innenfor kategori I? Det kan vel muligens bli tøft nok det også?

For å løse seg fra handlingsplanen tror jeg man trenger man vel to sammenhengende perioder i minst kategori II.

Opprinnelig postet av NFFs presentasjon, plansje 23

Poengskala med ramme fra ÷ 54 til + 240 poeng
3 kategorier innenfor skalaen:
Kategori I: under 65 poeng
Kategori II: til og med 130 poeng
Kategori III: over 130 poeng



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3