Husk meg
Brukernavn
Passord

Jon Knudsen

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 03 okt 12, 15:23

Selv om vi ikke betalte noen overgangssum for mannen, forsvarer ikke det at han får over millionen i årslønn.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 okt 12, 15:32

Opprinnelig postet av Plankekæll

Selv om vi ikke betalte noen overgangssum for mannen, forsvarer ikke det at han får over millionen i årslønn.

Vet vi hva han har i lønn?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 03 okt 12, 15:54

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Plankekæll

Selv om vi ikke betalte noen overgangssum for mannen, forsvarer ikke det at han får over millionen i årslønn.

Vet vi hva han har i lønn?

Som sagt tidligere har jeg hørt fra flere at han sitter på FFKs høyeste lønn ved siden av Valencia. Og igjen, som sagt tidligere har jeg hørt at årslønnen hans er over 1 mill NOK. Dette kan selvsagt ikke jeg dokumentere.

Noen kopi av kontrakten hans har jeg dessverre ikke.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 04 okt 12, 08:22

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Plankekæll

Selv om vi ikke betalte noen overgangssum for mannen, forsvarer ikke det at han får over millionen i årslønn.

Vet vi hva han har i lønn?

Som sagt tidligere har jeg hørt fra flere at han sitter på FFKs høyeste lønn ved siden av Valencia. Og igjen, som sagt tidligere har jeg hørt at årslønnen hans er over 1 mill NOK. Dette kan selvsagt ikke jeg dokumentere.

Noen kopi av kontrakten hans har jeg dessverre ikke.

Med andre ord så vet du ikke hva han har i lønn

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 04 okt 12, 09:42


Fra 100% sikker kilde, så har han godt over 1 mill i lønn. Tro det, eller ei - not my concern. Fakta er det derimot.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 okt 12, 10:28

Det høres jo helt på trynet ut


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 04 okt 12, 10:31

Da kan jeg si at jeg fra 'sikre' kilder' har han 750tusen i lønn.....Wink...dette blir litt tullete.......vi kan ikke hele tiden si at den spilleren skal ut,fordi han har over en million i lønn.

Jeg nekter å tro at klubben går konkurs,pga at 'kanskje' JK har over en million i lønn. HVIS han har denne lønna,så har han den,etter en forhandling,der kanskje det er  INKLUSIV 'sign on fee'.....altså en eventuel overgangs-pris man ellers måtte betale. Hvis JK hadde domminert iår,hadde INGEN sagt noe som helst om han sågar hadde hatt 2 milioner i lønn.

Ingen sa noe om at Tarik hadde over en million,selvfølgelig....fordi han leverte på og utenfor banen.

Vi kan trøste oss med at ifra 2013,slipper man lønna til Vallencia...og mest sansynelig denne 'millionen' til JK også.

Men....vil man beholde Horn...må man kanskje betale han million lønn. Et gitt scenario vil bli følgende i 2013: Horn fortsetter med sine gule kort,og skader....og i Juni-2013.....vil det bli laget en tråd,om at : 'denne Horn,med millionlønna si,burde bli solgt'Smile

Sluttpoenget mitt: FFK har inngått kontrakter,de selvfølgelig skal holde,også kan man 'tro' og 'vite' så mye man vil,ang hva som ligger i lønn i disse kontrakter.Wink


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 okt 12, 11:35

Beklager den avsporinga men man snakker om ny kontrakt til Horn, har vi ikke 4 gode stoppere med Martinsen, Dure, Grorud og Strømsborg? Jeg trodde signereingen av Grorud var fordi Horn skulle vekk i overgansvinduet, men så ble han skadet og dermed ble han værende.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 okt 12, 11:56

Opprinnelig postet av Welhaven


Fra 100% sikker kilde, så har han godt over 1 mill i lønn. Tro det, eller ei - not my concern. Fakta er det derimot.

Ikke bra av Jocke. Ikke bra Jocke. Ble meget skuffet nå! Hadde vært bedre å lønnet 2 spisser istedet for 1 keeper! Fornøyd med mye av det jocke gjør men detta skuffet veldig!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 04 okt 12, 12:22

Opprinnelig postet av Welhaven


Fra 100% sikker kilde, så har han godt over 1 mill i lønn. Tro det, eller ei - not my concern. Fakta er det derimot.

Du er klar over at fakta, som du kaller det, skal kunne etterprøves for hvem som helst? Det er ikke tilfellet her. Greit nok at du tror på kilden og at du råder oss andre til å tro på han/hun, men ikke si det er hundre prosent sikkert eller fakta når det ikke kan bevises/etterprøves.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 04 okt 12, 20:23

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Plankekæll

Selv om vi ikke betalte noen overgangssum for mannen, forsvarer ikke det at han får over millionen i årslønn.

Vet vi hva han har i lønn?

Som sagt tidligere har jeg hørt fra flere at han sitter på FFKs høyeste lønn ved siden av Valencia. Og igjen, som sagt tidligere har jeg hørt at årslønnen hans er over 1 mill NOK. Dette kan selvsagt ikke jeg dokumentere.

Noen kopi av kontrakten hans har jeg dessverre ikke.

Med andre ord så vet du ikke hva han har i lønn

Fortsett kveruleringen et annet sted. Jeg er ikke interessert.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 okt 12, 23:24
Endret: 05 okt 12, 23:29
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av Lunddesign

Opprinnelig postet av Welhaven


Fra 100% sikker kilde, så har han godt over 1 mill i lønn. Tro det, eller ei - not my concern. Fakta er det derimot.

Du er klar over at fakta, som du kaller det, skal kunne etterprøves for hvem som helst? Det er ikke tilfellet her. Greit nok at du tror på kilden og at du råder oss andre til å tro på han/hun, men ikke si det er hundre prosent sikkert eller fakta når det ikke kan bevises/etterprøves.

Råder ikke til noe som helst jeg - skrev vel det ganske tydelig? Og om du synes definisjonen på fakta er at det skal bevises - jaja, deg om det. Dette er et forum, ikke en rettsal. Du får heller motbevise at mitt innlegg om lønn er feil - inntil da står vi relativt likt i hva som er fakta eller ei... Men som nevnt tidligere - tro hva du vil.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 okt 12, 23:28

Opprinnelig postet av Kai Roger

Da kan jeg si at jeg fra 'sikre' kilder' har han 750tusen i lønn.....Wink...dette blir litt tullete.

Nei - det du skriver er tullete. For det du skriver om 750 er bare oppspinn og du har ingen kilder overhode som kan bekrefte de tallene der. Til informasjon, hva som er grei lønn eller ikke er ikke det jeg har slengt meg på denne tråden for. Kom kun med innspill i forhold til lønnen hans.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 05 okt 12, 23:51

Opprinnelig postet av Welhaven

Råder ikke til noe som helst jeg - skrev vel det ganske tydelig? Og om du synes definisjonen på fakta er at det skal bevises - jaja, deg om det. Dette er et forum, ikke en rettsal. Du får heller motbevise at mitt innlegg om lønn er feil - inntil da står vi relativt likt i hva som er fakta eller ei... Men som nevnt tidligere - tro hva du vil.

Å påstå at noe er 100% og ikke råde noen til å tro på det, blir det samme som å skyte seg selv i foten. Det er ikke noe jeg synes. Fakta er kunnskap som skal kunne bevises og etterprøves, også kalt kritisk sans. Bevisbyrden ligger ikke hos meg, men hos deg siden du påstår å vite svaret; noe jeg ikke gjør. Inntil da så står utsagnet ditt uten troverdighet, og vi vet enda ikke hva som er fakta (den faktiske lønnen). Jeg velger å ikke tro, men å vite at hverken du eller jeg ikke vet hva den faktiske lønnen er, ettersom du ikke kan bevise den. Det burde du også gjøre; vite, ikke tro.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 okt 12, 08:02

Jon Knudsen har samme lønn som Alex Valencia, så kan dere som er så skeptiske google og finne ut hva den er (hint: tv2).

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 24 okt 12, 19:31

Jon Knudsen legger opp!

Kanskje like greit i forhold til økonomien til FFK. Frigjør en høy lønn, og åpner opp for en ny fremadstormende keeper.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 okt 12, 19:41

Legger opp fra og med ikveld el etter sesongen?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 24 okt 12, 19:45

Opprinnelig postet av endre

Jon Knudsen legger opp!

Kanskje like greit i forhold til økonomien til FFK. Frigjør en høy lønn, og åpner opp for en ny fremadstormende keeper.

 

Hvor høy lønn har han da??


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 24 okt 12, 19:48

Opprinnelig postet av kjell-H

Legger opp fra og med ikveld el etter sesongen?

Stod etter sesongen.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 24 okt 12, 19:51

Opprinnelig postet av Kai Roger
Opprinnelig postet av endre

Jon Knudsen legger opp!

Kanskje like greit i forhold til økonomien til FFK. Frigjør en høy lønn, og åpner opp for en ny fremadstormende keeper.

 Hvor høy lønn har han da??

Det kan jo egentlig være det samme! Diskusjonen over er jo uansett håpløs. Jeg tar utgangspunkt i at han som en rutinert spiller har høyere lønn enn f.eks et tallent vi kan få inn isteden. DET er vel ganske opplagt?
 

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24