Husk meg
Brukernavn
Passord

Jon Knudsen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 jun 12, 16:14

Opprinnelig postet av ffkmufc

Vi ligger visstnok langflate etter Askim FKs polske keeper Kamil Rylka. (...) Alt er opp til nevnte Rylka. Jeg tror han blir i Askim ut sesongen. Foreløpig er han lunken til en overgang til FFK.

- Bare tull. Rylka har spurt om å trene med oss og det har vi sagt ja til. Det er like mye kontakt fra Askim. Vi har to keepere ut 2013, forteller Joacim Jonsson til ffksupporter.net.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 30 jun 12, 19:09

Opprinnelig postet av Holters

- Bare tull. ... Det er like mye kontakt fra Askim. 

Høres iallefall ut som vi har noen antenner ute. Godt å vite!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jun 12, 23:01

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av ffkmufc

Vi ligger visstnok langflate etter Askim FKs polske keeper Kamil Rylka. (...) Alt er opp til nevnte Rylka. Jeg tror han blir i Askim ut sesongen. Foreløpig er han lunken til en overgang til FFK.

- Bare tull. Rylka har spurt om å trene med oss og det har vi sagt ja til. Det er like mye kontakt fra Askim. Vi har to keepere ut 2013, forteller Joacim Jonsson til ffksupporter.net.

Jeg er ikke sikker på at Masalin blir ut 2013. Knutsen vurderes også som på hell. Jeg vet at dette er opp til Rylka selv. Men som sagt han er foreløpig lunken. Ull Kisa har også kommet med et brukbart tilbud.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 jul 12, 09:14

Rylka valgte Ull Kisa på lån i juli, for deretter å fullføre sesongen i Askim til høsten.

Han er fortsatt høyaktuell til vinteren, men det blir ingenting i denne omgang.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 03 aug 12, 14:09

Vil Jon komme tilbake til gammel storhet, NEI !!!

Han er over the hill og vil ikke være annet en middelmådig i årene som kommer.

Ville gjerne sett vi fikk inn en keeper som er sulten,

både Knudsen og Masalin virker mette og ikke 100 % skrudd på.

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 aug 12, 14:23

Opprinnelig postet av RG

Vil Jon komme tilbake til gammel storhet, NEI !!!

Han er over the hill og vil ikke være annet en middelmådig i årene som kommer.

Ville gjerne sett vi fikk inn en keeper som er sulten,

både Knudsen og Masalin virker mette og ikke 100 % skrudd på.

Nå var jeg skeptisk til at vi hentet Knutsen, og føler vel så langt at det var med rette.

Men det er klart at en rutinert keeper kan være en stabiliserende faktor i et ungt urutinert forsvar. Men det forutsetter at denne keeperen fremstår med pondus og utstråler trygghet. Har vanskelig for å tro at forsvaret oppfatter Knutsen slik.

Vil tro at man har ænsket å vise ham full tillit for at han skal ta opp hansken å bli den keeperen igjen som fikk landslagsplass i sin tid. Å sette han på benken vil nok kanskje være å avskilte ham som toppkeeper en gang for alle. Derfor har han nok fått tillit lenge. 

At Masalin fremstår som mett skjønner jeg ikke.

Men nå er jeg ikke keepertrener i FFK, og ser ikke disse to på trening daglig. Vet heller ikke noe om hvordan Knutsen fungerer i spillergruppa, og om han har tatt en lederrolle der.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 aug 12, 19:18

Er Jon skadet, eller er det bare at Masalin er bedre for øyeblikket?

---------------------------

Heia FFK


Leirs

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jan 11
Innlegg: 34

Lagt til: 29 aug 12, 19:57

Opprinnelig postet av Lex

Er Jon skadet, eller er det bare at Masalin er bedre for øyeblikket?

Så han satt på benken forrige match, så T.A. ser vel på Masalin som bedre for øyeblikket. Personlig syns jeg det er på tide at Knudsen får spille igjen.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 aug 12, 23:31

Masalin har absolutt ikke spilt seg ut av laget. Knudsen har vært et bomkjøp, sånn er det bare. Til de grader "over the top".

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 03 okt 12, 09:04

få inn Vallencia istedenfor Tripic. 

Et spørsmål: Er Jon Knudsen på vei ut etter sesongen? Ser han ikke spiller kamper på FFK2,men sitter på benken for A-laget.....


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 03 okt 12, 10:25

Opprinnelig postet av Kai Roger

få inn Vallencia istedenfor Tripic. 

Et spørsmål: Er Jon Knudsen på vei ut etter sesongen? Ser han ikke spiller kamper på FFK2,men sitter på benken for A-laget.....

Det lukter kanskje nedtrapping for hans del? Landslagstoget har nok gått for lengst, og han har ikke lyktes i å bli et klart førstevalg i FFK. Han har kontrakt ut neste sesong, og vil da være 39 år gammel. Tror neste sesong blir hans siste på toppnivå. Er han aktuell for en jobb i trenerteamet senere?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 03 okt 12, 10:50

Å hente Jon Knudsen viste seg å være en GIGANTSK blemme. Ingen kan vel motsi det. Jeg har ikke eksakte tall, men vil tippe at han sitter på den høyeste lønnsposten i spillertroppen. Håper både Knudsen og Valencia er ferdige i klubben etter denne sesongen.

Valencia er vel også blant spillerne som tjener best. Men han også ble hentet da styret opptrådte som fulle sjømenn.


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 03 okt 12, 11:03


Hørte på P4 at Knudsen vurderer å legge opp etter årets sesong


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 03 okt 12, 11:38

Opprinnelig postet av Balto

Hørte på P4 at Knudsen vurderer å legge opp etter årets sesong

Jeg håper nesten det, så kan vi hente Hødds Ørjan Nylund (22). Han kan bli vår nye førstekeeper.

Hva skjer med lønna til Jon Knudsen hvis han velger å legge opp etter denne sesongen? Har han krav på noe som helst av lønna si som han skulle fått utbetalt ut 2013?

Forøvrig et skandalekjøp av FFK.


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 03 okt 12, 12:57

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Balto

Hva skjer med lønna til Jon Knudsen hvis han velger å legge opp etter denne sesongen? Har han krav på noe som helst av lønna si som han skulle fått utbetalt ut 2013?

Forøvrig et skandalekjøp av FFK.

Ikke dersom han velger å legge opp av fri vilje. Tipper FFK og Knudsen blir enige om å avslutte kontraktsforholdet etter sesongen. Best for begge parter.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 03 okt 12, 13:37


Må le når jeg leser uttalelsene rundt Jon Knudsen. Etterpåklokskap er tydligvis en eksakt vitenskap hos enkelete på nettsiden.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 okt 12, 14:12
Endret: 03 okt 12, 14:15
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Kai Roger

Er Jon Knudsen på vei ut etter sesongen? Ser han ikke spiller kamper på FFK2,men sitter på benken for A-laget.....

Så vidt jeg har fått med meg har han spilt de fleste av FFK2 kampene i høst. Vet ikke hvorfor han ikke gjorde det nå sist

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 03 okt 12, 14:32

Opprinnelig postet av Topscorer


Må le når jeg leser uttalelsene rundt Jon Knudsen. Etterpåklokskap er tydligvis en eksakt vitenskap hos enkelete på nettsiden.

Når opptil flere mener å vite at han har FFKs høyeste lønn, og at han er en keeper på vei nedover karrieremessig, og at han i tillegg snart er førti år gammel gjør at jeg mener det er/var et (på grensa til) skandalekjøp. Jeg har hørt at mannen har over 1 mill NOK i årslønn, og hvis dette stemmer er det skammelig.

Dette er ikke etterpåklokskap eller vitenskap slik du prøver å pålegge meg, men common sense. Dette er rett og slett idiotisk bruk at penger som vi kunne brukt på andre ting.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 03 okt 12, 15:13
Endret: 03 okt 12, 15:15
Endret av: Kai Roger

Nå har vi ikke kjøpt han...dvs at ingen overgangssum er betalt.

Jeg var en av få,som virkelig trodde,eller håpte at JK skulle bli den sikkerheten vi trengte bak der. Han viste i de første kampene at han var nettopp det...en god spiller å ha bak der,med matchvinner egenskaper-les Hønefoss kampen.

Han har hatt en fryktelig dalende kurve,sånn form messig,og jeg mener å ha lest at han ikke har stått de siste 2 kampene på FFK2..og da er det jo underlig hvis han sitter på benken i TL UTEN særlig kamptrening.....


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 03 okt 12, 15:14

Opprinnelig postet av Kai Roger

Nå har vi ikke kjøpt han...dvs at ingen overgangssum er betalt.

Jeg var en av få,som virkelig trodde,eller håpte at JK skulle bli den sikkerheten vi trengte bak der. Han viste i de første kampene at han var nettopp det...en god spiller å ha bak der,med matchvinner egenskaper-les Hønefoss kampen.

Han har hatt en fryktelig dalende kurve,sånn form messig,og jeg mener å ha lest at han ikke har stått de siste 2 kampene på FFK2..og da er det jo underlig hvis han sitter på benken i TL UTEN særlig kamptrening.....



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24