Husk meg
Brukernavn
Passord

Jon Knudsen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 mai 12, 16:49
Endret: 19 mai 12, 16:50
Endret av: Holters

Er 100% nøyaktig samme keepertype som Lasse Staw:

God i én mot én situasjoner, god på strek, god på hurtige igangsettinger, men svak i feltet og gjør hoderystende tabber. Knudsen er hakket bedre på å kjefta på medspillere, men det er det.

Hvor mange tabber og farlige returer har Knudsen hatt hittil i år? Det er ikke få!

Med fasit i hånd kunne vi strengt talt ha satset videre på Staw...

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 mai 12, 16:54

Ikke enig i det hele tatt. JK er mye bedre på innlegg,og ikke glem alle de 'matchvinner' redninger han har hatt hittill. Husk også den roen han gir forsvarsrekka.

Tullete å henge ut en mann sånn.....se på hva eks midtbanespillerne har gjort hittill?..eller backene?..nei...her har hele laget 'skylda',utenom Tarik,,,han er den eneste ,kanskje sammen med Landgren som får godkjent hitill i sesongen.

 


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 19 mai 12, 16:58
Endret: 19 mai 12, 17:02
Endret av: Knuty

Dessverre ganske så enig med Holters her.

Det skal absolutt sies at Knudsen gjør mye bra, og har i enkeltkamper vært strålende - med skikkelige poengvinnende-redninger. Dette hadde vi også med Staw, i flere sesonger.

Det har dog for lengst blitt veldig vanskelig å svelge alle de svake involveringene han har. Som du sier, det begynner å bli en god del. Også dette hadde vi med Staw, i flere sesonger.

Begges toppnivå er strålende. Begges bunnivå er skremmende svakt.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 mai 12, 16:59
Endret: 19 mai 12, 17:06
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Kai Roger

ikke glem alle de 'matchvinner' redninger han har hatt hittill.

Lasse Staw hadde også tonnevis av matchvinnende redninger. Flere fantomredninger ut av en annen verden. Det var tabbene som ødela helhetsinntrykket, og der har Knudsen tatt over arven.

Knudsen ligger vel omtrent på en tabbe i snitt per kamp nå? Det begynner å bli fryktelig mange!

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 mai 12, 17:31

Både Lasse og Jon lider vel også under å ha et forsvar som ikke er av det mest 'stødigste' slaget. Og når vi gang på gang får mange sjanser imot,vil det bli en dårlig klarering inne i mellom av Keeperne. Min påstand er at der Lasse glapp ballen på enkle innlegg,er Jon mere sikker,ved at han bokser. Men dette er en annen diskusjon.

Jeg synes det er flere andre spillere som har spilt under pari,og som har prestert dårligere enn keeper,for å si det sånn. Ser vel ikke direkte lyst ut dette her,og med LSK seier i helga er vi 4 poeng opp til kvalikkplass......uff og uffFrown


KidDynamo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 12
Innlegg: 9

Lagt til: 19 mai 12, 18:46

Hater å si dette, men hva var det jeg sa...

---------------------------

http://www.twitter.com/matiashs


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 mai 12, 20:18

Opprinnelig postet av KidDynamo
Hater å si dette, men hva var det jeg sa...

Var vel skeptisk jeg og til å hente en 37 år gammel keeper på nedgående karriere som ikke imponerte året før.

Forferdelig utspill i dag og syns jeg. Minnet litt om Steinar Sørlie til tider.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 jun 12, 22:13

Skikkelig bærtur i feltet nå nettopp. Bare flaks at vi ikke blir straffet.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 29 jun 12, 23:01

Nå må vi ikke hele tida se etter feil da fokens......JK hadde en bærtur,og de som IKKE liker han som keeper,får vann på møllaWink


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 29 jun 12, 23:45

 Tull av Holters å dra dette nå. Stå sammen for laget. 3 poeng i Sogndal var bra. Nå har vi 6 poeng og 6 - 1 på de to siste kampene.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jun 12, 00:12

Synes Knudsen er en helt ok keeper... klart at hans feil blir mer synlige enn utespillere dom gjør feil. Støtt laget og ikke la oss henge oss opp i enklelt feil/vurderinger den enkelte spiller gjør i løpet av en kamp !! Cool

 


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 30 jun 12, 08:41

Opprinnelig postet av Holters

Skikkelig bærtur i feltet nå nettopp. Bare flaks at vi ikke blir straffet.

Kjenner jeg begynner å bli lettere irritert over alle som bruker betegnelsen "på bærtur i feltet" over en lav sko. Ikke nødvendigvis deg nå Holters, men dette var i grunn  dråpen i det berømte begeret.

Jeg vil gjerne at alle som på død og liv skal kritisere keeperarbeidet skal konkretisere hvilke kriterier som må oppfylles for at det skal kunne defineres som en keepertabbe, bærtur etc. 

 

 

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 jun 12, 09:30

Jeg synes totalt sett at Knudsen har gjort en svært god jobb siden han kom til oss. Forsvaret vårt ser bedre ut også, noe keeper skal ha sin del av æren for.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jun 12, 10:02

Ryktene vil ha det til at Knutsen kun blir sett på som 1.keeper ut denne sesongen. Vår finske venn Masalin ønsker seg bort. Vi ligger visstnok langflate etter Askim FKs polske keeper Kamil Rylka.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jun 12, 10:06

Syntes Knudsen har gjort en bra jobb i FFK. Ikke bare hans feil at vi har tapt kamper på vårsesongen.. Tror alle får et løft og vi får en høstsesong ala 2004 ;-)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 30 jun 12, 11:29

Opprinnelig postet av ffkmufc

Ryktene vil ha det til at Knutsen kun blir sett på som 1.keeper ut denne sesongen. Vår finske venn Masalin ønsker seg bort. Vi ligger visstnok langflate etter Askim FKs polske keeper Kamil Rylka.

 

Kan vel delvis bekrefte det ryktet, i alle fall mtp. Rylka. 

Ull/Kisa er visstnok i keeperkrise og har forespurt Askim FK om å låne Rylka i juli, med en tanke om å kjøpe han etter nyttår. Askim FK har vært noe motvillige såvidt jeg har forstått.

Med en gang FFK meldte sin interesse har det vært lettere. Dette har vel mye å gjøre med den gode kontakten mellom Askim FK og FFK, jeg tenker på Czwartek, osv. Dette melder i hvertfall den svært pålitelige Smaalenenes Avis her i Indre EnfoldWink

De skriver også litt om det de kaller en god tone mellom Rylka og Høgmo...


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 jun 12, 11:49

Har du noen link til nevnte artikkel i Smaalenenes Avis? Hadde vært interessant å lese hva de skrev, men fant det ikke på nett.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 30 jun 12, 12:19


Finnes dessverre ikke på nett(som jeg kan finne.) Det jeg leste stod i papirutgaven. Det kan være mulig å finne det igjen ved å kjøpe e-avis, men da koster det brått peeng!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jun 12, 12:28

Mine kilder er nok mer troverdige enn en lokalavis. Sitter nok på mer info enn de som jobber i Smaalenene Avis.

Alt er opp til nevnte Rylka. Jeg tror han blir i Askim ut sesongen. Foreløpig er han lunken til en overgang til FFK.


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 30 jun 12, 12:30


Da stoler jeg på detSmile



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24