Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Freddy Aune - Går av som trener!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 10 mai 12, 22:52

Opprinnelig postet av Kai Karate

George Harrison!

Stikker huet som snarest inn dørsprekken for å dele ut de ti poenga til Kai Karate.:-)

Get Back/Let It Be sessions: day seven - George Harrison quits The Beatles

---------------------------

Hater hat!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 10 mai 12, 22:54

Aune fortsetter i ffk som spillerutvikler og Amundsen tar over ansvaret. Fornøyd med at Aune fikk en annen jobb i FFK.Men han gjorde det riktige med å trekke seg som trener! Jeg er personlig ikke så stor fan at ass trenere tar over jobben når hoved trenerne gir seg. Men er vell den eneste muligheten vi har nå. Skal på stadion og støtte laget hvertfallSmile

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 10 mai 12, 23:06

Det er da endelig godt at vi er kvitt gymlæreren!

---------------------------

"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."

Sir Bill Nicholson


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 10 mai 12, 23:33

Jeg klarer i grunnen å se humoren i at det er assistenten til assistenten som nå er førstelagstrener i klubben. 

Takk for det du har gjort som førstelagstrener Aune! Du er en topp, topp person. Med litt mer kompetanse på baken så skal vi ikke se bort i fra at du kan gjøre en god jobb for FFK ved en senere anledning!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 11 mai 12, 00:22

Opprinnelig postet av Balto

Han er sikkert veldig fotballfaglig flink, men får han spillerne til å forstå hva han mener. Han har blitt intervjuet i pausene i endel tippeligakamper, og du skal ha rimelig bra peiling på fotball for å forstå alt hva han mener

 

DER er et poeng jeg følger deg på: brukes det et for avansert språk fra trenerne til spillerne?.....jeg sier JA...for hvis ikke hadde de vel prestert bedreWink


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 11 mai 12, 00:26

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Balto

Han er sikkert veldig fotballfaglig flink, men får han spillerne til å forstå hva han mener. Han har blitt intervjuet i pausene i endel tippeligakamper, og du skal ha rimelig bra peiling på fotball for å forstå alt hva han mener

Det er ikke noe vanskelig å forstå hva han mener, selv for meg som spilte fotball for en del år siden.

Jeg håper bare han ikke kompliserer ting veldig, og heller fokuserer på noen få enkle ting og trykker på de riktige knappene. I tillegg håper jeg han tar et møte med hver enkelt spiller og prater om styrker/svakheter, og hvordan spillerne skal få tilbake trua på seg selv. 

Det siste gjelder spesielt for Halvorsen, Ruud Tveter, Hansen, Valencia og Jabbie der det ser ut som at sjøltilliten er helt fraværende om dagen.

Hvis alle de riktige knappene blir trykket på og spillerne gradvis får tilbake sjøltilliten og trua på seg selv vil også laget bli bra. Bra nok til å beholde plassen. La oss bare håpe at oppsvingen kommer allerede på søndag mot Haugesund.

Men igjen - med alle skadene + karantene som kommer rekende på flere fjøler fremover ser det ikke lystig ut.

Jeg misunner på ingen måte de arbeidsforholdene Trond Amundsen har fremover nå. Håper han er sterk og klar, og gjør noen synlige endringer. Forhåpentligvis lykkes han.

Lykke til!

 

Blir tøft for TA å gjøre noen synlige endringer...stallen er ikke forandra..og skader og karantener,er de samme som om TFA skulle vært trener. TA er helt avhengig av en seier på søndag...og i mange tilfeller blir det seier i første kamp med trenerskifte..la os håpe om at dette skjer her også,slik at TA får levelige forhold.

Jeg har ikke trua på TA,og jeg tror han følger etter TFA ut 'porten'. Jeg håper inderlig at jeg tar feilWink


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 11 mai 12, 00:28

Opprinnelig postet av 1947modell
Jeg er vel en av de som har vært mot Aune i lenger tid, og det er jo lov det. Han har hatt problemer fra dag en i spillergruppa " direkte fra aktiv " så det er helt klart at dethar vært murring. TA? Ikke vet jeg, men hadde håpet på et annet navn. Og til sist til dere som ønsket å flytte til Værste , de gutta der er tross alt businessfolk a la Hagen og Orkla. De gir ikke bort en dritt. Der ligger grunnsteinen til problemene idag. Også der hadde Terje H rett.

 

la det bli lagt en ny grunnstein...så kan disse værste-direktørene sitte der med en fotball stadionLaughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 mai 12, 09:10

Han spaserte ut med rak rygg.

Bra skrevet av Fredriksstad Blad.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 mai 12, 11:23

Opprinnelig postet av Kai Roger

la det bli lagt en ny grunnstein...så kan disse værste-direktørene sitte der med en fotball stadionLaughing

Du sier det med en smiley, men jeg er dønn alvorlig på det: Klubben må ta makta tilbake hvis det fortsetter sånn som nå. Økonomien tar fullstendig strupetak på det sportslige, og da blir det opp til pengefolk å styre skuta. Helt uholdbart.

Jeg er helt sikker på at klubben har en kontraktsfesta vei ut av dette som kan benyttes.Yell


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 11 mai 12, 21:56

Det har skjedd mye rart i FFK systemet siste årene, men når jeg leste at Aune hadde kastet inn årene må jeg si jeg ble glad. Ja han har vært billig og han har gjort så godt han kan hele veien. Men han har aldri vært rett mann for jobben. Så jeg tror dette endelig kan være begynnelsen på noe bra sportslig sett..

Hvis bare værste kan slette litt gjeld eller ordne opp i økonomien også nå slik at vi kan utvide spillerstallen litt vil dette bli veldig bra. uansett gladmeldingen om at Aune har gitt seg var i hvertfall en gave fra "oven" 

Gleder meg til resten av sesongen nå.. Takk Aune, du gjorde det eneste riktig :-)


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 29 mai 12, 14:46

Ny trener, men ikke bedre lag

---------------------------

Hater hat!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 27 sep 12, 09:12

Opprinnelig postet av Tiger

Da har vi kommer ditt at treneren for FFK gir opp!

http://www.f-b.no/sport/tom-freddy-aune-ferdig-som-ffk-trener-1.7227022

Jeg drar frem denne gamle tråde igjen.

Fredriksstad Blad skrev følgende:

"Etter hva Fredriksstad Blad forstår vil Aune i første omgang nå ta en pause fra fotball over sommeren, men er aktuell for en jobb i FFK-systemet på et senere tidspunkt.

En rolle skal være som spillerutvikler eller som assistenttrener."


Er det noen som vet om Tom Freddy kommer tilbake i en eller annen stilling i FFK? Eller kanskje han allerede er tilbake uten at det har blitt skrevet eller pratet noe om?


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 27 sep 12, 11:18

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg drar frem denne gamle tråde igjen.

Fredriksstad Blad skrev følgende:

"Etter hva Fredriksstad Blad forstår vil Aune i første omgang nå ta en pause fra fotball over sommeren, men er aktuell for en jobb i FFK-systemet på et senere tidspunkt.

En rolle skal være som spillerutvikler eller som assistenttrener."


Er det noen som vet om Tom Freddy kommer tilbake i en eller annen stilling i FFK? Eller kanskje han allerede er tilbake uten at det har blitt skrevet eller pratet noe om?

Håper han kommer tilbake i en stilling i klubben. Gjerne som spillerutvikler eller rundt de unge på laget. (Dvs halve lagetLaughing)

---------------------------

Fredd


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 27 sep 12, 12:02

Opprinnelig postet av Fredd

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg drar frem denne gamle tråde igjen.

Fredriksstad Blad skrev følgende:

"Etter hva Fredriksstad Blad forstår vil Aune i første omgang nå ta en pause fra fotball over sommeren, men er aktuell for en jobb i FFK-systemet på et senere tidspunkt.

En rolle skal være som spillerutvikler eller som assistenttrener."


Er det noen som vet om Tom Freddy kommer tilbake i en eller annen stilling i FFK? Eller kanskje han allerede er tilbake uten at det har blitt skrevet eller pratet noe om?

Håper han kommer tilbake i en stilling i klubben. Gjerne som spillerutvikler eller rundt de unge på laget. (Dvs halve lagetLaughing)

Mente det stod at han var kommet inn som Juniortrener + at han jobber på Wang.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 27 sep 12, 12:32

Ok. Godt karrierevalg det.

Har det stått noe sted? Link?


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 27 sep 12, 12:48

http://www.f-b.no/sport/jeg-hadde-behov-for-en-pause-1.7499526

Dette er intervjuet som stod på trykk like etter at han begynte i jobben ved Wang.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 27 sep 12, 13:58

Takk for info.

Dette var på trykk den 21. august. Av en eller annen grunn har det gått meg hus forbi.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 des 12, 19:06

Han var vel med her om dagen da de  tapte mot Østsiden



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24