Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Freddy Aune - Går av som trener!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 mai 12, 18:58

Vi kan snakke med pappa eggen. JA han trener i 4 div, men som jeg sa i en annen tråd: tv2 mener at denne mannen burde trene ett tippeliga lag... ja hvorfor ikke ?

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 10 mai 12, 19:09

Opprinnelig postet av keiko99

Vi kan snakke med pappa eggen. JA han trener i 4 div, men som jeg sa i en annen tråd: tv2 mener at denne mannen burde trene ett tippeliga lag... ja hvorfor ikke ?

 

 

god ide...så kommer han nærmere familien i Moss også......tenk åssen 'show' det hadde blitt da...men Eggen sr som trenerWink


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 mai 12, 19:09

Hvordan tror dere det blir med Trond Amundsen bak roret? Berger han oss? Hvilken spillestil kjører vi med? 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 10 mai 12, 19:09

Opprinnelig postet av keiko99

Vi kan snakke med pappa eggen. JA han trener i 4 div, men som jeg sa i en annen tråd: tv2 mener at denne mannen burde trene ett tippeliga lag... ja hvorfor ikke ?

 

Pappa Eggen er 71 år, har hus i Spania og koser seg mye av året der (ut fra min info). Tviler om dette er den riktige treneren som kan bringe FFK på beina igjen.

Slik jeg forstår det har vi IKKE råd til å hyre inn noen ny trener eller kjøpe nye spillere.... Det er realiteten, på tide å slutte å drømme om nye trenere og nye spillere, men støtte den gjengen vi har nå og håpe at de løfter seg såpass at de klarer å beholde plassen i TL.

 


Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 10 mai 12, 19:11

Takk for følget Aune. Jeg skjønner at du ikke orket mer. Du kan gå fra jobben med hevet hode, oppgaven du fikk iår var uoverkommelig og uten ressurser og mye negativitet i og rundt klubben er det ikke mulig å få til en prestasjonsgruppe i et sånt miljø. Lykke til videre.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 10 mai 12, 19:45


Det var på høy tid. Var ikke uventet, hadde regnet med at det skulle skje allerede i går. Som "altid" er det etter eget ønske.

Sannheten er nok som vanlig en helt annen, opplever det med jevne mellomrom hos min arbeidsgiver om resultatene uteblir.

Det er en del av gamet.  


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 10 mai 12, 20:14

Opprinnelig postet av Willy René

Det å kritisere andre forumdeltakere på denne måten kan medføre at det singler i glass.......

Artig.

Jeg har fått en lignende beskyldning en annen gang også, på et annet forum (om et helt annet felt enn fotball/sport). Både den og denne gang kommer mitt lille utbrudd etter at (og før...) jeg for det meste har holdt kjeft i lengre tid. Så jeg føler meg ganske trygg på at det vil single minimalt. Når det gjelder det jeg faktisk kritiserer, så hadde jeg nok følt meg ganske trygg sjøl i mine mer aktive dager her.

Det jeg nok kan kritiseres for, er at jeg bryter stillheten min med surt oppgulp. Beklager. Jeg skal nok kunne klare å gjøre noe med det igjen.

See you 'round the clubs.

(10 poeng til den som tar referansen der). 

---------------------------

Hater hat!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 mai 12, 20:20


John Lennon...


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 10 mai 12, 20:20

Takk for innsatsen Aune, du har båret en stentung bør og kan forlate klubben med hevet hode.

---------------------------

In Jocke we trust.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 mai 12, 20:20

Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av Willy René

Det å kritisere andre forumdeltakere på denne måten kan medføre at det singler i glass.......

Artig.

Jeg har fått en lignende beskyldning en annen gang også, på et annet forum (om et helt annet felt enn fotball/sport). Både den og denne gang kommer mitt lille utbrudd etter at (og før...) jeg for det meste har holdt kjeft i lengre tid. Så jeg føler meg ganske trygg på at det vil single minimalt. Når det gjelder det jeg faktisk kritiserer, så hadde jeg nok følt meg ganske trygg sjøl i mine mer aktive dager her.

Det jeg nok kan kritiseres for, er at jeg bryter stillheten min med surt oppgulp. Beklager. Jeg skal nok kunne klare å gjøre noe med det igjen.

See you 'round the clubs.

(10 poeng til den som tar referansen der). 

Da burde du vært mann nok for å kritisere direkte til person, det vil si navngi dem framfor å komme med det svevende generelle "oppgulpet" (ditt ord)

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 mai 12, 20:28

Opprinnelig postet av Ståle

Takk for følget Aune. Jeg skjønner at du ikke orket mer. Du kan gå fra jobben med hevet hode, oppgaven du fikk iår var uoverkommelig og uten ressurser og mye negativitet i og rundt klubben er det ikke mulig å få til en prestasjonsgruppe i et sånt miljø. Lykke til videre.

Du har rett Ståle, Aune hadde en umulig oppgave, og den umulige oppgaven overtar Amundsen. Mulig tippeligaplassen i år kan reddes, får håpe det, men klubben står for fall etter mitt syn, nå kan vi bare vente på avslutningen og kostnadene med Piroja-saken, så får vi håpe at vi unngår evt. andre saker i kjølvannet av denne.

Så har vi i vente i sannsynligvis mange år foran oss en årlig redningspakke fra Værste, og klubben må fortsatt leve fra hånd til munn, spinke og spare og i tillegg overleve på frivillighet som om det skulle være en annen breddeklubb.

Den stadion som vi har vært så stolte av og som mange av oss naive sjeler trodde skulle være "gratis" vil drepe klubbens muligheter til å kjempe der den hører hjemme, det vil si i toppen av norsk fotball.

Aune nevnte selv rammebetingelsene på pressekonferansen, forståelig nok.

Og vi supportere, vi som skal bære klubben fram, noen av oss mister selvfølgelig noe av entusiasmen og engasjementet.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 mai 12, 20:31

Opprinnelig postet av keiko99

Vi kan snakke med pappa eggen. JA han trener i 4 div, men som jeg sa i en annen tråd: tv2 mener at denne mannen burde trene ett tippeliga lag... ja hvorfor ikke ?

 

Jeg tror ikke på det Keiko, Pappa Eggen har sikkert nok nå med sin egen sorg etter det som nylig skjedde, og i tillegg er han "over the top", allikevel sagt i respekt for Norges beste trener gjennom tidene.

Hvis det mot formodning skulle skje at han ble ansatt i FFK så ville det bli cirkus og intet annet.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 10 mai 12, 20:58

Opprinnelig postet av Bedreviteren

John Lennon...

Close, but no cigar!

Bonustips: 10. januar. Men der har jeg vel i praksis gitt bort svaret. :-)

Opprinnelig postet av Willy René

Da burde du vært mann nok for å kritisere direkte til person, det vil si navngi dem framfor å komme med det svevende generelle "oppgulpet" (ditt ord)

Mener du at det er bedre om jeg navngir folk? Hvorfor? Jeg er ikke sikker på om (alle) de jeg tenker på vil gjette at jeg tenker på dem, så jeg lar dem gjerne leve i lykkelig uvitenhet. Det er vel rimelig uinteressant uansett, og jeg har uansett ikke noe særlig forhåpninger om at noen tar det til seg - og i hvert fall ikke fordi jeg skulle slumpe til å mene noe. Det var mer en frustrasjon på toppen av alt annet nå om dagen.

Ååå, det blir vel lystigere dager igjen en gang...

I'll find my way out.

---------------------------

Hater hat!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 mai 12, 20:59

jeg bare ser på tv 2 og det var der dem sa dette, men leser du dette så tyder tiing på at han er tilbake selv etter det tragiske.. du vet tiden må gå vidre og knut Torbjørn ville aldri at hans far skal sitte hjemme.

jeg vil ikke ring han og spørre Smile

uansett.. var bare min tanke...

 

det var en her som snakket om alderen til Nils arne. ja da mannen er nok 71, men drillo er 70 og like god trener.

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 mai 12, 21:03

Opprinnelig postet av keiko99

jeg bare ser på tv 2 og det var der dem sa dette, men leser du dette så tyder tiing på at han er tilbake selv etter det tragiske.. du vet tiden må gå vidre og knut Torbjørn ville aldri at hans far skal sitte hjemme.

jeg vil ikke ring han og spørre Smile

uansett.. var bare min tanke...

 

det var en her som snakket om alderen til Nils arne. ja da mannen er nok 71, men drillo er 70 og like god trener.

Ikke gæern tanke av deg Keiko, positiv duSmile

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 10 mai 12, 21:11

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Hvordan tror dere det blir med Trond Amundsen bak roret? Berger han oss? Hvilken spillestil kjører vi med? 

 

Eneste han har gjort er en liten karriere i Kongsvinger.....og der gikk det vel ikke som planlagt. Jeg tror han er for lik TFA,dvs at TA har også vært med laget en god stund,og jeg er spent på åssen han vil 'ta tilbake garderoben'.

Men...jeg gir TA en sjanse,men med tap på søndag får han det ikke lettere ,for å si det sånn. Han er helt avhengig av resultater...mere enn noen gang,vi jeg si.Undecided


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 10 mai 12, 22:10

Han er sikkert veldig fotballfaglig flink, men får han spillerne til å forstå hva han mener. Han har blitt intervjuet i pausene i endel tippeligakamper, og du skal ha rimelig bra peiling på fotball for å forstå alt hva han mener


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 10 mai 12, 22:38

Opprinnelig postet av Balto

Han er sikkert veldig fotballfaglig flink, men får han spillerne til å forstå hva han mener. Han har blitt intervjuet i pausene i endel tippeligakamper, og du skal ha rimelig bra peiling på fotball for å forstå alt hva han mener

Det er ikke noe vanskelig å forstå hva han mener, selv for meg som spilte fotball for en del år siden.

Jeg håper bare han ikke kompliserer ting veldig, og heller fokuserer på noen få enkle ting og trykker på de riktige knappene. I tillegg håper jeg han tar et møte med hver enkelt spiller og prater om styrker/svakheter, og hvordan spillerne skal få tilbake trua på seg selv. 

Det siste gjelder spesielt for Halvorsen, Ruud Tveter, Hansen, Valencia og Jabbie der det ser ut som at sjøltilliten er helt fraværende om dagen.

Hvis alle de riktige knappene blir trykket på og spillerne gradvis får tilbake sjøltilliten og trua på seg selv vil også laget bli bra. Bra nok til å beholde plassen. La oss bare håpe at oppsvingen kommer allerede på søndag mot Haugesund.

Men igjen - med alle skadene + karantene som kommer rekende på flere fjøler fremover ser det ikke lystig ut.

Jeg misunner på ingen måte de arbeidsforholdene Trond Amundsen har fremover nå. Håper han er sterk og klar, og gjør noen synlige endringer. Forhåpentligvis lykkes han.

Lykke til!


Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 10 mai 12, 22:46

Opprinnelig postet av Magnum

See you 'round the clubs.

(10 poeng til den som tar referansen der). 

 

George Harrison!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 10 mai 12, 22:46
Jeg er vel en av de som har vært mot Aune i lenger tid, og det er jo lov det. Han har hatt problemer fra dag en i spillergruppa " direkte fra aktiv " så det er helt klart at dethar vært murring. TA? Ikke vet jeg, men hadde håpet på et annet navn. Og til sist til dere som ønsket å flytte til Værste , de gutta der er tross alt businessfolk a la Hagen og Orkla. De gir ikke bort en dritt. Der ligger grunnsteinen til problemene idag. Også der hadde Terje H rett.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24