Husk meg
Brukernavn
Passord

7. serierunde: Vålerenga - FFK, søndag 1800

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 mai 12, 17:05

Går rykter om at Horn skal punge ut av egen lomme for å bli behandlet i Tyskland..


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 06 mai 12, 11:35


Det  blir tøft i dag,men håper FFK kan spille som 2 omgangen mot ulf,da er det absolutt mulig å ta poeng.

Trenger sårt poeng nå,ser vi på laga som ligger rundt oss på tabellen er det vel lag som var tippet et stykke opp på tabellen bortsett fra stabæk.

Laga som var  tippet i bunn har jo overrasket dessverre,sogndal,hønefoss har  ikke tapt ennå,ulf har også gjort det bedre enn forventet.

Det er vel dem laga vi skulle ha bak oss på tabellen til slutt. 3 poeng i dag hadde vært deilig for å si det mildt.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 06 mai 12, 11:50

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Plankekæll

Frustrerende at en liten skade på Jørgen Horn skal holde han ute av laget i et halvt år også. Det er vel bare i FFK slikt er mulig? (Valencia, Rafn, Shabani, Mulac)

Langt og godt svar til en frustrert type...

Takk for et meget godt svar Jan Rafn. Innlegget mitt var som du sikkert skjønte preget av masse frustrasjon.

Fint at du tok deg tid til å svare såpass utfyllende som du gjorde ang skadene til de forskjellige spillerne. Skaden(e) til Simen Rafn har jeg lest om tidligere, og jeg håper han nå kommer tilbake bedre enn noen gang. Det hadde vært gøy.

Hvorfor kan ikke klubben ha oppdatert skadesituasjon et eller annet sted på hjemmesidene sine? Det hadde vært fint å få holdt seg oppdatert på eks Horn, Rafn, Ramberg, Holm og Duré (dyster lesning) sine skader/sjukdommer.

God bedring med hamstringen forresten. Smile


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 06 mai 12, 13:38
Endret: 06 mai 12, 16:21
Endret av: arte et labore

Opprinnelig postet av Plankekæll
Hvorfor kan ikke klubben ha oppdatert skadesituasjon et eller annet sted på hjemmesidene sine? Det hadde vært fint å få holdt seg oppdatert på eks Horn, Rafn, Ramberg, Holm og Duré (dyster lesning) sine skader/sjukdommer.

God bedring med hamstringen forresten.

Først vil jeg si at jeg forstår frustrasjonen og utenfra så høres det merkelig ut at det skal ta så lang tid å "lege" en skade. Jørgens skade så helt ordinær ut, men den har blitt et mysterium. Men det jobbes intenst med å finne ut av hvordan han skal bli frisk.

Ramberg var ute og jogget på gress igår og føler seg bedre. Han har strekk i hoftebøyeren.

Vi har faktisk hatt oppdatering på skader dagen før de 3-4 første seriekampenen i år. Se dette eksempelet..

Men problemet nå er at det ikke er noen heltidsansatte som erstatter Thomas Torjusen, så det vil nok ta en stund før hjemmesiden er oppe og går med sine påkrevde 21 artikler og 7 videor pr uke (krav fra NTF i forhold til ny plattform som rulles ut i disse dager). Den største utfordringen er jo at dette produseres i frivillighet og det meste skjer på dagtid. De fleste jobber jo da ;)

Men er det noen som ønsker å delta i vårt webteam så er det bare å si fra.

Mod. Fikset sitering

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 mai 12, 17:07

Dagens 11'er:

                                               Jon Knudsen

Ole Strømsborg - Vidar Martinsen - Benjamin Dahl Hagen - Mads Hansen

Ole Jørgen Halvorsen - Khalifa Jabbie - Andreas landgren - Alex Valencia

                          Tarik Elyounoussi     Etzaz Hussain

 

Tynn benk i dag: Masalin, Momo, Berntsen, Standerholen, Ruud Tveter.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 mai 12, 17:07


Noen som vet om J Thomassen skal spille i dag


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 mai 12, 17:09
Endret: 06 mai 12, 17:10
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Patrioten


Noen som vet om J Thomassen skal spille i dag

Han spiller fra start, ja.

VIFs lag, sakset fra deres hjemmesider:

Vålerengas lag: 1 Lars Hirschfeld - 20 Dawda Leigh, 6 Simon Larsen, 3 Andreas Nordvik, 15 Joachim Thomassen - 28 Harmeet Singh - 17 Mohammed Fellah, 22 Martin Pusic - 11 Morten Berre, 19 Marcus Pedersen, 16 Håvard Nielsen

Benken: 37 Marcus Pedersen, 8 Abdurahim Laajab, 10 Veigar Páll Gunnarsson, 21 Ahmed Suleiman, 24 Nicolai Næss, 26 Bojan Zajic, 27 Chuma Anene


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 06 mai 12, 17:35

Forsvaret til VIF er temmelig middelmådig, selv i TL-standard. Her vil Tarik og Halvorsen få mye rom å løpe i!

Dog gjelder det forsåvidt Marcus Pedersen og resten av angrepsrekka til VIF også, da FFK's forsvar vel trolig må være noe av det dårligste som har blitt brukt i TL i år. Vil tro FFK helst må score hvertfall 2 for å få med seg poeng her, for baklengs føler jeg meg sikker på at det blir.

 

 

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 mai 12, 18:05
Endret: 06 mai 12, 18:09
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Jabbie

Vil tro FFK helst må score hvertfall 2 for å få med seg poeng her, for baklengs føler jeg meg sikker på at det blir.

Og etter bare fem (!) minutter har du fått rett i det utsagnet. 2-0.

Katastrofal start (og vel så det, som stampede påpeker).


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 06 mai 12, 18:07
Endret: 06 mai 12, 18:08
Endret av: stampede

Opprinnelig postet av Knuty

Og etter fem (!) minutter er vi under 2-0. Håpløst.

Katastrofal er vel bare forbokstaven!

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 mai 12, 18:11
Endret: 06 mai 12, 18:12
Endret av: Knuty


For øvrig verdt å merke seg at tre svært sentrale spillere står i fare for karantene med sine to gule kort: Tarik, Hussain og Jabbie.

Edit: Der er det f**n meg 3-0.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 mai 12, 18:12

Selv ikke Ranheim-scoring i smurfeland er rare trøsten nå. 2-0 eller fem føkkings minutter? Får håpe VIF er fornøyd med det slik at tape ikke blir astromiske.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 mai 12, 18:13
Endret: 06 mai 12, 18:14
Endret av: arte et labore

3-0 ja. Flott det. Det for faen meg være grenser for udugelighet. De har vel spilt fotball før disse i den bakre fireren?

Jeg håper bussbilletten til laget var en enveisbillett.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 06 mai 12, 18:14


Fy faen dett var dett,ser ikke lyst ut ,rævæ.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 06 mai 12, 18:16

Her får vi nok igjen for alle rokkeringene i bakre firer med flere spillere som ikke spiller i sine vante posisjoner.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 mai 12, 18:17
Endret: 06 mai 12, 18:18
Endret av: Knuty


Flere baklengs på et lite kvarter enn lag som Sogndal og Hønefoss har hatt i gjennom hele sesongen til nå. Kun stusselige Stabæk har flere baklengs pt.

Det er meget mulig jeg overreagerer om dagen, og kall meg gjerne pessimist. Men jeg tror vi rykker ned i år. Troppen er fryktelig tynn, de få profilene vi har har skuffet stort. Snart kommer karantenene (Tarik, Hussain og Jabbie er i faresonen denne kampen). Noe særlig med spillere inn i sommer er vel heller ikke å forvente (frykter heller spillersalg).


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 06 mai 12, 18:17
Endret: 06 mai 12, 18:19
Endret av: bjervell

*sukk*

Jeg vet at en allerede syltynn tropp er strukket til det ytterste, men allikevel...

Nå gjelder det å ikke pådra seg noen frustrasjons-kort. Det har vi IKKE råd til... Og får vi oss ikke noen forsvarsspillere kommer dette til å bli en blytung sesong :-(

Mads Hansen er ikke venstreback, så jeg synes litt synd på ham når han blir plassert i en posisjon han åpenbart ikke er komfortabel med.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 mai 12, 18:17

5-1 mot Stabæk og Enga (eventuelt 4-0) er de største tapene vi har hatt i Tippeligaen. Er redd den ryker i dag. I fjor slapp vi ikke inn mer enn tre mål i noen kamp. Det klarte vi fint allerede forrige serierunde mot Ulferne. I dag kan det fort bli 6-7-8 om Enga vil det. FFK ser i hvert fall ut til å være veldig klare for å bli ydmyket.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 06 mai 12, 18:18


Ganske sikker på at vi spiller i 1 div. til neste sesong.

Makan til dårlig spill har jeg aldri sett i TL før.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 06 mai 12, 18:20


Rett og slett oppgitt .



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24