Husk meg
Brukernavn
Passord

Daniel Berntsen klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 apr 12, 15:33
Endret: 24 apr 12, 15:37
Endret av: Holters

Veldig moro! Talentfull, løpssterk midtbanespiller.

http://www.ffksupporter.no/nyheter/nyhet.php?id=2112

Les mer hos fredrikstadfk.no.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 24 apr 12, 15:43

Meget spenende.....skal bli gøy å se han ,kanskje allerede på lørdagLaughing


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 24 apr 12, 16:02

Et par tanker rundt denne overgangen:

Da tyder det vel på at Holm er ute en stund sammen med Ramberg.

Veldig lovende spiller, men er det lovende spillere vi trenger nå? Spesielt når tidsperspektivet er såpass kort.

Synd at vi er i en slik situasjon at vi må ta andre norske klubbers unggutter for å utvikle dem

Men vi trenger jo spillere på grunn av skadene, så skal ikke klage heller. Velkommen Daniel :)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 24 apr 12, 16:03

Hadde vært enda morro om det hadde fulgt med en opsjon på han, men det regner jeg med det ikke er. Håper han kan ta nivået fra første spark. Det trenger vi. Spørsmålet er hva som skjer når Holm og Ramberg er klare igjen? Dette er da et dårlig signal til dem?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 apr 12, 16:05

Meget spennende.Synd det gjelder bare i 1mnd. Men bra nyhet uansett!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 24 apr 12, 16:06


Å leie en 19-åring for en måned uten opsjon er vel kanksje ikke noe å sprette champagne rundt, en fattigmannsavtale er jeg redd er et bedre navn. Det positive er at Ramberg og Holm får en måned på å bli friske.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 24 apr 12, 16:09

Tror ikke vi har råd til en oppsjon her...all den tid RBK har betalt,og vil kanskje betaler millioner for denne spillerenWink


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 24 apr 12, 16:09
Endret: 24 apr 12, 16:12
Endret av: Jabbie

Av flere nevnt som en av Adecco's beste spillere i fjor, så at Berntsen holder nivået er sikkert og visst. Får krysse fingrene for at han kommer seg kjapt inn i spillet og gruppa, for det er man avhengig i når utlånet er på bare èn månede.. Han har vel vært på flere u-landslagssamlinger med bl.a Hussain, i hvert fall. Spennende.

Opsjon har man selvfølgelig ikke fått med. Klarer ikke se annet enn positivt på dette. Tror man skal være glad så lenge man får fylt opp 11'eren med rimelig grei kvalitet, og kvalitet tror jeg Berntsen har til å heve laget i forhold til fek.s Hansen. Uansett om det blir med noen kamper frem til sommerpausen.

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 24 apr 12, 16:11

Bedre å ha en spiller, enn å mangle en

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 apr 12, 16:13

så bra. veldig moro med unge spennende spillere.

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 24 apr 12, 16:26

En annen ting er at Berntsen er svært lik Etzaz som spilletype. Veldig lite muskler, men fotballhode, blikk og ferdigheter med ball. Tror ikke det bil bli en kanonsterk deffensiv midtbane bestående av disse 93-modellene!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 24 apr 12, 17:53
Endret: 24 apr 12, 18:04
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Bedre å ha en spiller, enn å mangle en

Helt riktig.

Daniel Berntsen er en meget fotrapp venstrebent spiller meg god teknikk. Litt puslete kanskje, men han er mer enn god nok for FFK som idreløper. Kan minne en del om Mohamed Fellah i Vålerenga. Merkelig at han ikke har fått noe spilletid for RBK enda, men han kommer til å bli stor i RBK-trøya fremover tror jeg. Han er ihvertfall ikke noe dårligere enn Ole Kristian Selnæs.

Berntsen spilte endel i treningskampene i vinter og gjorde det godt. 

Som nevnt tidligere var han Adeccoligaens beste spiller i fjor for Bodø/Glimt.

Gleder meg!! Laughing

Høili finansierer lån av RBK-talent.   (Fredriksstad Blad)

Helt urealistisk at vi skulle klare å sikre oss en opsjon på en slik spiller. Det som er positivt er at han nå vil (forhåpentligvis) få en god opplevelse hos FFK, og hvis han ikke skulle lykkes i RBK er det ikke utenkelig at han vil skifte beite til FFK senere.

Han er også god i tennis.


bodøglimt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 apr 12
Innlegg: 1

Lagt til: 24 apr 12, 23:11

Gratulerer med et spennende lån. Skal bli morsomt å se om Berntsen holder tippeliganivå. Vi er ganske mange som mener han hadde hatt godt av et år til i adeccoligaen, siden fjoråret svingte fra briljant til middelmådig. God pasningsfot og overblikk, men ustabil, og ganske puslete. RBK har betalt 4. mill pluss en meget god videresalgsprosent, så jeg tviler på at de lar ham gå permanent til FFK.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3