Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 5. serierunde Odd - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 22 apr 12, 19:45

Gult kort for munnbruk ja. Flott Tarik.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 apr 12, 19:52

Flaks idag.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 22 apr 12, 19:52


YESSSS uavgjort borte mot Odd, kjempebra :-)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 22 apr 12, 19:53

I 2. omgang var Odd klart best, og vi skapte bare én virkelig god sjanse. Like fullt måtte Odd ha en - i mine øyne billig - straffe for å få målet sitt. Resultatet får vi være fornøyd med.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 apr 12, 19:54

blitt stille på den perssonen som mente at knudsen ikke er bra nok...

hadde vi ikke hatt han i dag da vet jeg ikke Laughing

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 apr 12, 19:55

Fornøyd med poeng her, i en tøff bortekamp. Synd vi ikke utnytter overgangene vi får bedre.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 22 apr 12, 19:56


Vi har mye å takke Knudsen for, både i dag og de andre kampene han har spilt for oss. Jeg var blandt de som ikke var entusiastiske når det ble kjent at han hadde signert for oss. Jeg tok feil.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 22 apr 12, 20:00

Litt mellomfornøyd med ett poeng i en kamp jeg føler vi tok ekstremt dårlig vare på mange gode overganger. Litt mer presisjon der og vi scorer 3-4 mål i dag.

Når det er sagt er det ingenting å si på at vi "bare" får uavgjort da Odd Grenland har enda flere sjanser enn oss.

Ikke et ufortjent resultat, selv om kanskje Odd var nærmest seieren.

Børs:

Knudsen 6
Landgren 5, Martinsen 6, Duré 7, Dahl Hagen 5
Valencia 4, Hansen 2, Jabbie 4, Hussain 5, Elyounoussi 5
Halvorsen 3. 


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 22 apr 12, 20:03

Jeg er også enig i at 1 poeng fra Odd er greit i dag, men jeg ser noe av de samme tendensene fra rosenborg barteklubb. At vi blir litt for defensive i 2. runde.

For meg virker det som vi prøver mest mulig med 4-3-3-formasjon i 1., som fungerer på en bedre måte, FFK fremstår best når de angriper og spiller offensivt. I 2. virker det som om de legger seg i 5-4-1-formasjon og blir veldig baktunge, også får de ikke spillet til å sitte ordentlig. 

Totalsett var vel Odd best i dag, men alikevel syns jeg også at straffa var kanskje hakket lit for billig. Men på en annen side bør våre egne spillere klare å score på åpne mål.

Til slutt vil jeg si at jeg er fan av langskudd og ofte skudd på mål kontra det å drible seg inn til 5-metern hver gang, men det er grenser for hvor langt unna man skal prøve seg også :P

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 22 apr 12, 20:05

Synes vi legger oss lavt etter ledelsesmålet vårt....... litt lenge å ligge lavt i drøye 70(??) minutter ?


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 22 apr 12, 20:13


Alltid deilig med poeng. Men noe MÅ gjøres med utspill fra eget mål. Det er jo ingen PLAN!!! I kamp etter kamp ser vi det at ballen kælkes ut fra keeper. Motstanderen får tak i den og vi har dem i fanget igjen! Yell Er ikke noe rart vi blir spilt lave da. Det er jo ikke mål og mening med et slikt spill. Må da være mulig å drille en annen måte å få ballen i spill på.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 22 apr 12, 20:26

Herlig med 1 poeng.....1 poeng som JK reddet for oss idag....JK blir viktigere og viktigere for oss. Til helga er det en '6 poengs' kamp..som vi SKAL vinneWink


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 22 apr 12, 21:04

1 poeng mot Odd er bra det. 5 poeng etter 5 runder er bra når man i tillegg møter Ulf på hjemmebane neste kamp. Bør bli seier og 8 poeng.

Burde dog hatt fler mål her. Halvorsens miss er et kapitel for seg selv, men det er også ofte gode skuddmuligheter. Jeg savner flere skudd fra Tarik i dag. Ble ofte gående med ball forholdvis upresset rundt Odd's 16 meter. Ballen havnet i stede stadig ute hos Mads Hansen, som sjeldent gjør noe stort utav seg...

Momo har virket frisk de 10-15 minuttene pr kamp han har fått til nå. Burde etter min smak få sjansen fra start mot Sandnes Ulf.

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 22 apr 12, 21:31

Jeg har lurt litt de siste kampene, men nå føler jeg meg sikker. Aune må ha en plan om at når de leder skal det satses på kontringer. Jeg bare skjønner det ikke! Hadde man forventet at motstander satser veldig offensivt hadde det vært greit, men ingen satser offensivt etter 20 minutter!!

Vi har så mye offensiv kraft i Hussain, Tarik, Halvorsen og backene at det er totalt ubeskrivelig. Vi er jo helt på høyde, om ikke bedre, enn motsander inntil vi leder 1-0! I dag løftet vi oss også veldig i perioden etter utligningen, før vi skal "sikre uavgjort".

Det kan også være en lei tendens til at gutta blir slitne i andre omgang.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 22 apr 12, 21:32

KAMPSTATISTIKK

ODD GRENLAND                                    FREDRIKSTAD

   57                Ballbesittelse i prosent             43
   22                         Avslutninger                       14
   8                      Avslutninger på mål                 4
   1                   Avslutninger i stengene              0
   7                               Cornere                             4
   420                   Pasningsforsøk                   309
   341                Vellykkede pasninger            215
   11                         Frispark for                            7
   1                                Offside                               3

Dette er hentet fra VG. Det står ingenting om store sjanser, men hvis jeg skal tippe vil jeg si 7-5 til Odd.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 23 apr 12, 12:26

Opprinnelig postet av Rey

Mer enn litt off-topic ettersom han forsvant til Moss i fjor høst Wink

Oh....!

Elllers da.. Bra med 1 poeng! Knudsen er solid, og Tarik må drille på spissferdigheter, som avslutninger og 1 on 1.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3