Husk meg
Brukernavn
Passord

Solbakken sparka

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 12 apr 12, 20:19

Hvor går Solbakken nå tro? Blir han igjen arvtageren til Drillo? Eller kommer Høili til å bla opp? Synd det skulle gå som forventet i Køln, det hadde vært morsomt hvis han klarte seg.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 12 apr 12, 21:05

Opprinnelig postet av Ståle

Hvor går Solbakken nå tro? Blir han igjen arvtageren til Drillo? Eller kommer Høili til å bla opp? Synd det skulle gå som forventet i Køln, det hadde vært morsomt hvis han klarte seg.

Haha. Skulle like å se Høili bla opp for Solbakken. FFK har ikke sjangs i havet til å lønne mannen. Morsom du Ståle =)

Jeg unna Solbakken suksess i Köln, så det er synd å se at han nå er ferdig i klubben.

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 12 apr 12, 22:16

Opprinnelig postet av Ståle

Hvor går Solbakken nå tro? Blir han igjen arvtageren til Drillo? Eller kommer Høili til å bla opp? Synd det skulle gå som forventet i Køln, det hadde vært morsomt hvis han klarte seg.

Det er vel ikke tilfeldigvis du som er Ståle Solbakken? Tongue out Hvis du har lyst på FFK-jobben må du nok gå ned i lønn, skjønt fallskjermen fra Köln skulle vel rekke til både et ålreit hus i Fredrikstad samt smør på skiva i lang tid framover.

Du kunne ikke tenkt deg å være assistenten til Tom Freddy da?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 12 apr 12, 23:04

Nå kunne jeg gjerne tenkt meg å være assistenten til Tom Freddy, men jeg er ikke helt sikker på om Tom Freddy villa ha hatt meg gitt. Tror jeg gjør best nytte på langsia mens jeg skriker at nå må du for fankern gjøre noe Aune!. Men sesongåpninge har jo vært ok så jeg skal ikke si noe negativt egentlig. Med litt flaks tror jeg vi holder oss greit i Premieradivisjone. Det er vel litt for tidlig i sesongen til at han er aktuell i noen norske klubber uansett og det eneste han kanskje kunne ha vært inærheten av å være interesert i er vel hvis Martin Andresen ikke klarer å innfri iår heller.

Bare håper ikke Ståle går til noe anonymt og kjedelig i mellomEuropa.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 12 apr 12, 23:10

Han har ikke hatt noen takknemlig jobb i Köln. Stallen er ikke bedre enn at man måtte forvente en plass på nedre halvdel, og det har vært bråk i klubben fra før. Hadde Solbakken klart å skape harmoni i klubben og ledet laget til en god serieplassering ville det vært en formidabel prestasjon. Tror ikke han skal ha problemer med å finne en ny jobb i en relativt god europeisk liga.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 apr 12, 12:52

Aldri noe bra på CV'en å få sparken i den første virkelige store klubben du trener. Jeg tror ihvertfall Bundusliga er utelukket for SS. Han kunne kanskje passet inn i Nederlandsk/Belgisk fotball....hvis han da ikke returnerer til Køben neste sesong. Tror ikke han tar over et TL lag....eller....akkurat det kan faktisk skje,hvis kona og barna bestemmer seg for det. Tror ikke resten av familien vil oppleve det de har opplevet det siste året en gang til. Ikke bra å måtte flytte,skifte skole osv hvert 2., år.Wink

Kanskje Helsingborg/ eller IFK Gøteborg? Ifk Gøteborg har hatt en elendig start,og det KAN bli ledig trener stilling der ifra høsten av.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24