Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 4 serierunde Fredrikstad - RBK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 apr 12, 22:17

Til tider i kampen så synes jeg faktisk at en del av spillerne virkert dårlig trente ut.Er det bare meg som synes det?

Og en siste ting til Aune: Man spiller ikke lange høye baller når vi ikke har hode sterke spillere der oppe!!! Få den ballen til å trille fort på bakken som gutta har vist før at de klarer! Men først så får du få opp kondisen til spillerne!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 13 apr 12, 22:20

[glimrende analyse!quote =Holters]

Men syns faktisk Hussain var den dårligste av de man kan kalle fotballspillere,Holm og Hagen greier jeg ikke å se på som idretsutøvere på dette nivået,Holm er helt utrent,og en hvilken som helst godt trent 40 åring med noen års fotball spill bak seg kunne prestere på tilsvarende nivå,er han den dårligs trente spilleren som har hatt på seg den rød/hvite drakta? Hagen er en fotballspiller som ikke kan bruke føttene! Den dårligste prestasjonen på venstreback jeg har sett! og jeg har sett noen hundre kamper siden 1974..Jeg liker vanligvis ikke å slakte egne spillere,og angrer sikkert,men måtte få det ut!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 13 apr 12, 22:23

sitter med følelsen av at aune ikke forstår noe jeg. hvorfor sette inn tveter for å kjempe mot stoppere som er sterke på hodet. hvorfor ikke sette på en rask spiller som gueye isteden. hadde nok gjort mer ugang på topp enn det tveter gjorde. skal ikke si at tveter var elendig, han fikk jo til noe. men jeg trur gueye hadde fått til mer.

vi kan ikke legge oss tilbake, det har vi sett så mange ganger at ikke fungerer. vi må fortsette å spille vår stil. holde ballen på bakken, det er det vi er flinke til. kan ikke slå for mye langt, er ikke det vi er gode på. syns at sammen med vidar at landgren gjorde en god jobb idag. han er alltid med fremover, en spiller med god kondis, som kjemper for laget.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 apr 12, 22:32

Etter denne sesongen så er det vell kanskje greit med nytt blod i trener stolen.Aune har ut denne sesongen i kontrakten så!

Se bare på Sogndal sin nye trener!  Noen ganger er det greit med forandring på trener siden også!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 13 apr 12, 22:46
Endret: 13 apr 12, 22:46
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av kjell-H

Etter denne sesongen så er det vell kanskje greit med nytt blod i trener stolen.Aune har ut denne sesongen i kontrakten så!

Se bare på Sogndal sin nye trener!  Noen ganger er det greit med forandring på trener siden også!

Ja nå er jo Ståle ledig og med en fallskjerm på10 mill er det mulig at han stiller opp for knapper og glansbilder.... kona hans er vel fra området ??


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 apr 12, 07:54

til dere som drømmer om ståle solbakken sier Torgeir Bjarmann følgene: Det finnes bare en klubb i norge for solbakken

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 apr 12, 09:04
Opprinnelig postet av lordofwhat

kan ikke helt si meg enig i at de gutta ikke vil vinne kampen for de jobber faktisk ganske bra slik jeg så det fra tribunen ...

i dag er det litt panikk og slurv som gjør at vi ikke får mer ut av kampen (slurvete pasninger var det nok av ) men at ikke gutta jobber det syns jeg er pissprek

Hvis du definerer jobbing som å være på banen er jeg enig - definerer du det som å vinne kampen er jeg ikke det, for det så det ikke ut som om de var interessert å gjøre, verken trener eller 11-eren. De hadde et par slurve sjanser på den siste corneren? Da snakker vi 45 min? Det er ikke å jobbe det. En annen ting som irriterte meg var at det virker ikke som om mange tør å utfordre hvis ikke forholdene er helt lagt til rette. Når vi hadde Glimt av sjanse når RBK ikke var helt organisert, så stopper man opp spillet isteden. Synes vi trenger noen uromoment på toppen.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 14 apr 12, 11:27

Det som irriterer meg Grønnjævelig med kampen i går er HVORFOR skal S iversen få lov til for ente gang Stå å kjefte på dommeren selv om han ikke er kaptein. Var det ikke innført i år at det det er bare kapteiner som skal få lov til å klage på dommeren?????

Etter min menign skulle han hatt minst 2 gule i første oomgang.

Og hva med de 2 handsa til RBK i stlutt min ?? det var 2 hands innefor sin egen 16 meter.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 14 apr 12, 18:18

Frustrerende å se at nesten samtlige spillere ble så passive etter pause. Det blir feil å peke ut enkeltspillere som årsak til dette, for selv om enkelte var svakere enn andre var det et kollektivt fall i intensitet og konsentrasjon. Etter at Iversen satte inn 1-1, var det veldig lite som tydet på at vi skulle ta ledelsen på nytt.

Enig med Albin i at det var ekstremt irriterende å se hvordan Iversen fikk holde på. Protesterte ikke bare på frisparkene han lagde selv, men hver fordømte gang dommeren blåste mot RBK. Staberg var skandaløst feig som ikke ga ham kort. Lurer på om han og Ivers var å finne på brygga sammen etter kampen, med hver sin skummende kalde, for de er tydeligvis kompiser.

Med det nivået FFK hadde i første omgang, vil nok svakere motstand enn RBK slite alvorlig. Men det MÅ opprettholdes til kampene er avgjort!

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 14 apr 12, 18:49

Opprinnelig postet av Tøfflus

Staberg var skandaløst feig.

Svein Oddvar Moen.

Det var det reneste symøtet utpå der flere ganger, med lange foredrag på foredrag fra pipeblåseren fra vestlandet. Men gult kort? Neida.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 14 apr 12, 19:09
Endret: 14 apr 12, 19:09
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Plankekæll

Svein Oddvar Moen.

Ah, beklager.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 14 apr 12, 21:38

Hvorfor la FFK om til 4-4-2 da Ramberg kom inn?

Fra min posisjon på tribunen så det ut som de spilte slik (midtbane + spisser):

Ole Jørgen Halvorsen - Hans Erik Ramberg - Khalifa Jabbie - Etzaz Hussain

Alexander Ruud Tveter - Tarik Elyounoussi


Hvis jeg tar feil, så beklager jeg. Men jeg synes det så veldig ut som at Tarik og Ruud Tveter jobbet sammen som spisser, og at den sentrale midtbanen med Jabbie og Hansi var flat.

Kan det ha vært en av årsakene til å midtbanen ble fraløpt og overkjørt de siste 35 minuttene av kampen? Eller var det et mer sammensatt problem?

Uansett synes jeg ikke det er lurt å skifte fra en formasjon som funket bra i 1.omgang til 4-4-2 i 2.omgang.

Hvis dette ikke stemmer må jeg ha utrolig dårlig syn.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 16 apr 12, 09:00

Opprinnelig postet av kjell-H

Til tider i kampen så synes jeg faktisk at en del av spillerne virkert dårlig trente ut.Er det bare meg som synes det?

Og en siste ting til Aune: Man spiller ikke lange høye baller når vi ikke har hode sterke spillere der oppe!!! Få den ballen til å trille fort på bakken som gutta har vist før at de klarer! Men først så får du få opp kondisen til spillerne!

Til det første. Tarik og Hussain har vært spy-syke før kampen, og var nok redusert av den grunn. RBK er et godt lag, ikke minst begynner Jönsson å få samme dreis på det defensive som han hadde med Stabæk. Når spillerne ikke har noen å spille til slår de heller en høy ball i bakrom, enn å miste. OK valg når det først er så galt. Kan aldri tenke meg at FFK sin taktikk var å slå høye baller, eller å legge seg lavt i annen omgang. Vi får to drittmål i mot som keeper burde tatt. Mot lag som har bedre hodestyrke enn oss(og det har jo de fleste) burde vi kanskje valgt Masalin pga større rekkevidde i feltet?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 16 apr 12, 20:30

Til neste kamp ønsker jeg noe som var heeelt fraværende i RBK kampen: nemlig GLEDE....jeg savner at spillerne backer hverandre opp....jeg savner at gutta smiler....jeg savner at gutta VIL spille fotball.

Mye sitter oppei hodet,og jeg har sagt det før: -er det for mye akademisk,teoretisk snakk ifra trenerne før kamp/i pausen? Savner også og se at vi når kampen starter er litt 'gale'..og virkelig VIL dette her. 



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f