Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 3. serierunde Hønefoss-FFK

Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 apr 12, 07:58
Endret: 13 apr 12, 15:47
Endret av: arte et labore

Dommer: Dag Vidar Hafsås, Kolstad Fotball
Assistentdommer 1: Øystein Havig, Innstrandens IL
Assistentdommer 2: Harald Strand, Midtbygdens IL
Dommerveileder: Arild Haugstad, Faaberg Fotball
Kampdelegat: Tone Åsrud Reime, Mysen IF

bør vi stille samme lag ?

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 03 apr 12, 08:03

Horn er ihvertfall fortsatt ute sammen med Ramberg og Rafn.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 03 apr 12, 08:37


Ser ingen grunn til å forandre på laget som startet mot Stabæk. Eneste er muligens om Holm burde vært erstattet på indreløperplass, men ser ingen som umiddelbart kunne tatt hans plass da Ramberg fortsatt er ute.

 

 

---------------------------

FFK
-norgesmester 2006!!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 03 apr 12, 09:30

Opprinnelig postet av Røvern

Ser ingen grunn til å forandre på laget som startet mot Stabæk. Eneste er muligens om Holm burde vært erstattet på indreløperplass, men ser ingen som umiddelbart kunne tatt hans plass da Ramberg fortsatt er ute.

Lyder ikke sitatet: "Never change a winning team"?

Kanskje vi får se Valencia som midtspiss fra start?

Jeg har vansker med å tenke på annet enn den magiske kvelden i vinterkulda i 2010 da vi vant kvaliken der oppe. Beste opplevelsen siden cupfinalen!

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 apr 12, 10:45

Opprinnelig postet av Rey

Horn er ihvertfall fortsatt ute sammen med Ramberg og Rafn.

hvor lenge er horn ute? syns det var snakk om at han kanskje kunne rekke stabæk kampen. da regnet jeg med at han var klar til hønefoss. åssen skade har han?

vil tippe en litt mer defansiv startoppstilling siden vi spiller på bortebane, men hadde vært morro med 4-3-3 borte mot hønefoss også.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 03 apr 12, 10:52

Mot lag vi kan forvente er klart bedre enn oss, er det grunn til å velge en mer defensiv startoppstilling. Mot Hønefoss? Not so much. Selv på bortebane bør vi være jevngode med dem. I tillegg kan det henge igjen et visst psykologisk overtak etter november 2010, ingen vits i å gi bort det ved å legge seg på 30 meter og la dem trille ball i det tempoet de selv velger.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 apr 12, 11:38

er enig i det jeg også, men får se hva aune velger å gjøre. tviler på at vi får se 4-3-3. men kanskje en 4-4-2. håper ikke på 4-5-1 ihvertfall. det kan vi bruke mot bedre lag enn hønefoss borte.

viktig kamp for oss å vinne, ser helst at vi tar poeng mot alle lag som er ventet å ligge i bunnen av tabellen. trur det blir en tur til hønefoss på meg.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 03 apr 12, 11:43

Siden jeg bor i Oslo er det ingen tvil om at jeg skal til Hønefoss - antar det fungerer greit å kjøpe billett til kampen på stedet?

Er dog spent på hvor lang tid hjemturen tar. E16 over Sollihøgda, drøyt åtte om kvelden, andre påskedag ... håper virkelig vi vinner.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 03 apr 12, 12:51
Endret: 03 apr 12, 12:53
Endret av: A.Hegerfors

Kan ikke fatte og begripe hvorfor folk som ønsker seg 4-3-3 er livredd for en 4-5-1 formasjon. Med den 4-3-3 varianten FFK spiller om dagen, er det praktisk talt bare hvor man setter inn presset som skiller 4-3-3 fra 4-5-1...

En 4-4-2 formasjon vil faktisk kreve større endringer fra det vi gjorde mot Stabæk enn en 4-5-1 formasjon...

Mistenker at mange forbinder tallene 4-5-1 med Drillo og langballer, men det har langt mer med spillestil enn formasjon å gjøre...

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 03 apr 12, 14:04

Setter plankehaugen opp buss til kampen???

 

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 03 apr 12, 14:05

Yep, det gjør de

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 03 apr 12, 14:12

Opprinnelig postet av Rey

Yep, det gjør de

 

Sikkert et jævlig teit spørsmål, men bussen(e) stopper ikke i Oslo for påfyll av FFK-supportere som bor i Tigerstaden?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 03 apr 12, 18:59

Opprinnelig postet av A.Hegerfors

Kan ikke fatte og begripe hvorfor folk som ønsker seg 4-3-3 er livredd for en 4-5-1 formasjon. Med den 4-3-3 varianten FFK spiller om dagen, er det praktisk talt bare hvor man setter inn presset som skiller 4-3-3 fra 4-5-1...

En 4-4-2 formasjon vil faktisk kreve større endringer fra det vi gjorde mot Stabæk enn en 4-5-1 formasjon...

Mistenker at mange forbinder tallene 4-5-1 med Drillo og langballer, men det har langt mer med spillestil enn formasjon å gjøre...

Så sant, så sant. Jeg kan bare snakke for meg selv, og når jeg snakker om offensiv/defensiv oppstilling er det ikke mellom 4-5-1 og 4-3-3 skillet går. Det er nemlig sjelden at alle de tre fremste i en 4-3-3 er rene spisser, og FFKs oppstilling mot Stabæk var definitivt ikke slik. I stedet byttet de tre fremme på å trekke ut mot krittet.

Det som skiller offensiv tilnærming fra defensiv er nok snarere hvilke spillertyper man plasserer i formasjonen og hvilke oppgaver man gir dem.  Når man snakker om 4-2-3-1, for eksempel, betyr ikke dette annet enn at man har to defensivt orienterte spillere sentralt på midtbanen. Med mindre de to og de tre danner to distinkte pressledd, er det fint lite som skiller dette fra en 4-4-2-formasjon hvor den ene spissen er hengende.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 03 apr 12, 20:53

Opprinnelig postet av Røvern

Ser ingen grunn til å forandre på laget som startet mot Stabæk. Eneste er muligens om Holm burde vært erstattet på indreløperplass, men ser ingen som umiddelbart kunne tatt hans plass da Ramberg fortsatt er ute.

Nei, kjør akkurat det samme laget som mot Stabæk.

Thomas Holm gjorde absolutt en god figur mot Stabæk, men han ble sliten utover i kampen. Ja, han er ikke den mest fotrappe spilleren vi har, men det er hva man får med Thomas Holm. Mot Stabæk var han god med ball, og gjorde sakene sine bra. Etter å ha sett kampen i opptak fikk jeg et bedre inntrykk av han enn det jeg gjorde fra tribunen. 


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 03 apr 12, 21:42

Opprinnelig postet av Jens Henrik

Opprinnelig postet av Rey

Yep, det gjør de

 

Sikkert et jævlig teit spørsmål, men bussen(e) stopper ikke i Oslo for påfyll av FFK-supportere som bor i Tigerstaden?

Ring denne mannen og spør da vel !!!

Talsperson
Enrique Leonides Arnesen
Telefon: 959 13 197
E-post: post@plankehaugen.no
Sneglepost: Plankehaugen,
PB 348, 1601 Fredrikstad

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 03 apr 12, 22:49

Opprinnelig postet av RG

  Ring denne mannen og spør da vel !!!

Talsperson
Enrique Leonides Arnesen

Eventuelt turansvarlig

Linda Gulbrandsen, sekretær og turansvarlig
Telefon: 958 65 514
E-post: linda.m@getmail.no

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 03 apr 12, 23:11

Takk for svar RaySmile


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 apr 12, 23:29

Satse på ny storseier over Hønefoss på Mandag vel? ;-) 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 apr 12, 13:20
Endret: 04 apr 12, 13:21
Endret av: keiko99

syns alex valencia slet i kampen selv om han skåra var det noen ganger jeg kunne se at han slet med spillet... han som resten av laget trenger vel flere kamper på og bli opp mot sitt beste ?

 så er jeg redd skaden hans på kunstgress

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 04 apr 12, 14:21

Opprinnelig postet av keiko99

syns alex valencia slet i kampen selv om han skåra var det noen ganger jeg kunne se at han slet med spillet... han som resten av laget trenger vel flere kamper på og bli opp mot sitt beste ?

 så er jeg redd skaden hans på kunstgress

Han er vel skadefri nå. Han sa etter kampen mot Stabæk at han haltet litt p.g.a. krampe,og ikke noe annet.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 04 apr 12, 14:26
Endret: 04 apr 12, 14:30
Endret av: Tøfflus

Her er en oversikt over FFKs tidligere møter med Hønefoss (jeg har ikke lett fram resultater fra før 1987 da klubbene Liv og Fossekallen ble slått sammen - etter dette har klubben byttet navn, men det har ikke vært flere sammenslåinger). Kilde: Historiesidene her på ffksupporter.net.

1999: L/F Hønefoss - FFK 0-5 (NM, andre runde)

2002: FFK - Hønefoss BK 3-1 (NM, andre runde)

2003: Hønefoss BK - FFK 1-1, FFK - Hønefoss BK 2-1 (1. divisjon)

2006: FFK - Hønefoss BK 0-3 (Treningskamp)

2007: FFK - Hønefoss BK 3-0 (Treningskamp)

2010: Hønefoss - FFK 1-4, FFK-Hønefoss 4-0 (kvalifisering til TL)

På åtte kamper har altså FFK 6-1-1 og småpene 22-7 i målforskjell. På bortebane er det 2-1-0 og 10-2! Det er vel knapt noen lag som har en verre statistikk mot FFK i nyere tid, i hvert fall ikke lag vi har møtt mer enn to ganger.

Når det er sagt: Lite blir så fort irrelevant som resultatet i enkeltkamper i lagidrett. Klubbers kvalitet er noe som svinger, og i år er det vel grunn til å tro at  lagene er relativt jevne. Men selvtilliten våre spillere tar med seg fra nedsablingen av Stabæk, kan være det som trengs for å gi det lille ekstra som gir tre poeng også på bortebane.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 apr 12, 16:01
Endret: 04 apr 12, 16:01
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Haarek

Opprinnelig postet av keiko99

syns alex valencia slet i kampen selv om han skåra var det noen ganger jeg kunne se at han slet med spillet...

Han er vel skadefri nå. Han sa etter kampen mot Stabæk at han haltet litt p.g.a. krampe,og ikke noe annet.

Er faktisk enig med keiko. Synes det så ut som om Valencia haltet/dro på beinet helt fra kampen startet. Det var veldig synlig da han småjogget rundt, og så ikke bra ut. Eventuelt har han et veldig merkelig løpesett. I andre omgang hadde han på en måte løpt seg varm og haltet mindre, før han haltet av banen ved byttet.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 04 apr 12, 19:39


Mulig det,men det var det han sa til Rafn i intervjuet etter kampen.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 04 apr 12, 21:13

Jeg synes Alex så meget bra ut etter skaden jeg. FFK trenger han og han er meget god. At han er litt kælvete i løpestilen er vel kanskje sant :-)

 

---------------------------

Heia FFK


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 04 apr 12, 21:25

Vi trenger en Alex med sin innleggsfot. At han ble plassert som midtspiss var mer fordi Tarik sin styrker behøvdes på siden enn at Alex er så fryktelig god der. Styrken hans er å bruke farten ned på kanten, ofte trekke tilbake med en kjapp finte, for så å vri ballen hardt og nydelig inn i feltet. Dette så vi mye av i vårsesongen 2011. Når Alex ble skadet begynte egentlig mye av problemene til FFK også.

Allikevel er det vel utenkelig at han får flere sesonger i FFK all den tid kneet er svakt. Han er heller ingen ungkalv lenger, og hever nok bortimot best lønn av gutta i dagens stall. Men for sesongen 2012 håper jeg han blir en viktig brikke, spørsmålet er hvor lenge vi får beholde han skadefri...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 05 apr 12, 09:49

Opprinnelig postet av Rey

Horn er ihvertfall fortsatt ute sammen med Ramberg og Rafn.

I følge Tom Freddy er Rafn i trening igjen, mens for Horn og Ramberg kan det være snakk om uker.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 apr 12, 12:31
Spesielt Horn er savnet. Er det snakk om uker kan nok strømsborg regne med litt spilletid også. Ramberg behøves for flere alternativer på midten. Rafn er langt unna en første 11er, og det spørs om han noengang kommer tilbake etter skrekktaklingen fra vidalon,men la oss håpe det!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 apr 12, 11:34

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 08 apr 12, 13:50
Endret: 08 apr 12, 14:04
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Rey

Horn er ihvertfall fortsatt ute sammen med Ramberg og Rafn.

I følge Tom Freddy er Rafn i trening igjen, mens for Horn og Ramberg kan det være snakk om uker.

Både Rafn og Ramberg var tilbake på trening i dag. Rafn så ut til å trene som normalt, mens Ramberg trente litt mer alternativt men var med på formasjonstreningen.

Ingen av dem er nok klare i morgen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 apr 12, 09:47

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 09 apr 12, 10:13


Hønefoss er ikke et dårlig lag. De har 0-0 hjemme mot et hardtsatsende Lillestrøm og samme reulatat borte mot Sogndal, kommer vi fra Hønefoss i dag med poeng er det glimrende. 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 apr 12, 11:06

Vi får håpe FFK graver frem noen nye målscorere i dag da. 

Forrige oppgjør mot Hønefoss på Hønefoss (kvaliken) vant vi jo som kjent 4-1, og tre av målscorerne våre fra den gangen er ikke lenger i klubben.

Raio Piiroja headet inn 1-0, Celso Borges bredsidet inn 2-0 og Amin Askar banket inn 3-0.

Vi får satse på Tarik, Etzaz og Ole Jørgen i dag.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 apr 12, 11:59

Litt fort-og-gæli-statistikk. Vi har kun to ganger tatt tre poeng neste kamp etter å ha scoret fem mål (hvis jeg har sjekket riktig) etter opprykket, og den ene gangen var i Adeccoligaen.

2005: 5-1 mot Rosenborg, 1-2 mot Odd runden etter.
2006: 5-3 mot Tromsø, 3-3 mot Odd runden etter.
2007: 5-0 mot Aalesund, 0-1 mot Godset runden etter.
2009: 5-0 mot Lyn, 1-0 mot Løv/Ham i kvalifisering etterpå.
2010: 5-2 mot Moss, 2-3 mot Ranheim runden etter.
2010: 5-2 mot Tromsdalen, 1-0 mot Sandnes Ulf runden etter.
2010: 5-2 mot Mjøndalen, 1-3 mot Follo runden etter.

Drillo har vel sagt at laget som vinner 5-0 eller mer, taper neste runde. Vi vant heldigvis kun 5-1...



scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 09 apr 12, 14:42

er ikke lenge igjen nå. hadde vært morro med en seier idag, få litt selvtillit før rosenborg kampen. trur det blir en vanskelig kamp, men jeg håper vi har spillere som tar krigen i første omgang. å at vi har det lille ekstra som gjør at vi kan klare å avgjøre kampen. 3 poeng idag hadde vært deilig.


JanFHagen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 apr 09
Innlegg: 18

Lagt til: 09 apr 12, 14:53
Endret: 22 aug 22, 21:05
Endret av: Miikka

Har skrevet litt om dagens motstander Hønefoss og hva vi kan forvente av de, samt generelt om dagens kamp. Kan leses her

---------------------------

twitter.com//JanFHagen


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 09 apr 12, 15:40

Noen som de forkjellig prisene for å se en enkelt kamp?


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 09 apr 12, 16:50
Endret: 09 apr 12, 16:51
Endret av: Knuty

Dagens 11'er er bekreftet fra Fredrikstadfk:

                      Knudsen

Landgren, Durè, Martinsen, Dahl Hagen

           Holm, Jabbie, Hussain

           Halvorsen, Tarik, Valencia

 

Benk: Masalin, Hansen, Standerholen, Ruud Tveter, Strømsborg, Momo.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 09 apr 12, 17:17

Eneste kommentaren jeg har til den er at jeg syns Tarik er bedre på kant enn som midtspiss.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 09 apr 12, 17:31

Hønefoss:

Steve Clark, Frode Lafton, Kristjan Örn Sigurdsson, Arnor Adalsteinsson, Alexander Groven, Helge Haugen, Riku Riski, Heiner Mora, Rune Bolseth, Remond Mendy, Kevin Beugre

Innbyttere: Lars Stubhaug, Kevin Larsen, Christoffer Dahl, Joachim Magnussen, Tor Øyvind Hovda, Mats Andre Kaland, Kenneth Di Vita Jensen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 apr 12, 17:33

Synes Valencia og Halvorsen bør bytte side. Valencia er klart best på høyre side der han får utnyttet spisskompetansen sin (den høyre innleggsfoten) til fulle. Han har veldig mange målgivende fra høyre side, kan ikke huske like mange fra venstre, og synes han generelt spiller dårligere der. Ser for meg at det er mye bedre om de to kantene bytter side. Forhåpentligvis blir det noen løpende endringer mellom de tre på topp underveis i kampen. Alle er forsåvidt fleksible, og det er positivt.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 apr 12, 18:26


Sånn går det når FFK ikke en gang TØR å angripe borte mot nedrykkskamprival Hønefoss.......

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 09 apr 12, 18:45

Rett og slett elendig innsats så langt.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 apr 12, 18:49

bure stått 1-1, men nei da. Vi må snu dette Smile

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 09 apr 12, 18:50

Dårlig kamp av begge lag, egentlig. Hønefoss har heller ikke produsert noe særlig, en haug med skudd fra ufarlige posisjoner og to målsjanser etter kontringer. Målet deres er ren flaks.

Finner vi tilbake til det ålreite banespillet fra de første ti minuttene, bør hønseflokken feies av banen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 09 apr 12, 18:50

Bah, nå håper jeg de får beskjed om å angripe så mye som mulig. Samme faen om vi taper 1-0 eller 6-0, men noe må endres om vi skal ha noe kjangs.

Og hva faen driver Tarik med, han kunne abre latt den gå til Valencia istedet, som hadde mye bedre vinkel på ballen enn Tariks 180°.. 

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 apr 12, 18:51

Fæl omgang av FFK. Hønefoss leder fortjent 1-0.

Vi har hatt en gigantsjanse da Hønefoss roter det til for seg selv. Tarik setter dessverre ballen utenfor. Hønefoss scorer et surremål som muligens skulle vært avblåst for hands. I tillegg har de et par andre store sjanser.

Thomas Holm og Alex Valencia har vært svake. Kevin Dure også svak til nå. Tarik gjør også masse rart. Etzaz Hussain og Khalifa Jabbie er også stadig på etterskudd.

Håper vi kommer sterker tilbake i episode nummer to.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 apr 12, 18:51

Opprinnelig postet av Tøfflus

Dårlig kamp av begge lag, egentlig. Hønefoss har heller ikke produsert noe særlig, en haug med skudd fra ufarlige posisjoner og to målsjanser etter kontringer. Målet deres er ren flaks.

Finner vi tilbake til det ålreite banespillet fra de første ti minuttene, bør hønseflokken feies av banen.

Jeg så ikke noe ålreit i det hele tatt.

Hvis trenerapparatet ikke makter å få laget til å prestere bedre i 2. omgang så er fallittærkleringen levert.

Dette FFK-laget hadde blitt rundspilt av S08 i dag.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 apr 12, 18:53


FFK spiller like flaut som om de skulle mot Real Madrid borte. De TØR ikke.

Litt av en propaganda foran RBK-matchen gett!

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 apr 12, 18:54

Opprinnelig postet av Willy René

Dette FFK-laget hadde blitt rundspilt av S08 i dag.

Da så nok ikke du S08 mot Start.

Hadde S08 møtt et godt fotballag der hadde de tapt 6-2.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 09 apr 12, 18:58

Opprinnelig postet av Willy René


FFK spiller like flaut som om de skulle mot Real Madrid borte. De TØR ikke.

Litt av en propaganda foran RBK-matchen gett!

Hjelper jo jævlig mye at du sitter og svartmaler på 1-0 og !!!!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 apr 12, 19:00

Opprinnelig postet av RG

Opprinnelig postet av Willy René


FFK spiller like flaut som om de skulle mot Real Madrid borte. De TØR ikke.

Litt av en propaganda foran RBK-matchen gett!

Hjelper jo jævlig mye at du sitter og svartmaler på 1-0 og !!!!!

Hva er det du klager på da?

Jeg klager ikke på 0-1, jeg klager på spillet, eller mangel på sådan.

Skal dette laget trekke publikum så må de spille fotball, synes du det var noe annet enn flaue greier?

Jeg spør ikke RG om rett til å si hva jeg mener.

Dette FFK-laget, som det fremstår idag hadde blitt rundjult av S08. Og jeg så denne kampen også.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 apr 12, 19:02

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Willy René

Da så nok ikke du S08 mot Start.

Jo jeg så, de maktet å skape det FFK ikke har maktet å gjøre på egenhånd i det hele tatt, og det var å skape sjangser og situasjoner.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 09 apr 12, 19:09

Hussain + Tarik = Cool

1-1 Tarik, etter fantastisk gjennomspill fra Hussain!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 09 apr 12, 19:11

FFK imponerer ikke idag. Mulig man skal være fornøyd med uavgjort?


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 09 apr 12, 19:15

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av RG

Opprinnelig postet av Willy René


FFK spiller like flaut som om de skulle mot Real Madrid borte. De TØR ikke.

Litt av en propaganda foran RBK-matchen gett!

Hjelper jo jævlig mye at du sitter og svartmaler på 1-0 og !!!!!

Hva er det du klager på da?

Jeg klager ikke på 0-1, jeg klager på spillet, eller mangel på sådan.

Skal dette laget trekke publikum så må de spille fotball, synes du det var noe annet enn flaue greier?

Jeg spør ikke RG om rett til å si hva jeg mener.

Dette FFK-laget, som det fremstår idag hadde blitt rundjult av S08. Og jeg så denne kampen også.

Bra DU har noe og klage på da !!!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 09 apr 12, 19:18

Vidar M har vært god i dag...... pleier vel ikke alltid å si det jeg ... savner en Jørgen Horn i godt slag, samt en Ramberg med spiker i skoa


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 09 apr 12, 19:40

Nå har jeg kun sett de 5 siste av 1`ste omgang, men hele 2´ndre. Og jeg er ikke helt enig med de som klager agressivt på at vi ikke tør  å angripe, det jeg ser er et FFK lag som forsøker å gjøre noe med noe vi har vært dårlige på. Vi har tidligere taklet hverdagskampene på bortebane dårlig og ofte gått på tap som følge av naivt offensivt spill og overdreven tro på egne ferdigheter. Nå forsøker vi både formasjonsmessig og spillemessig først og fremst å forsvare oss fra tullete baklengsmål og så satse på at våre offensive kvaliteter kan skaffe oss ett poeng eller tre.

Foreløpig ser jo ikke det helt umuilig ut, men vakkert er det ikke nødvendigvis.

---------------------------

Svaberget for alltid!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 apr 12, 19:52

Opprinnelig postet av hasse33

Vidar M har vært god i dag...... pleier vel ikke alltid å si det jeg ... savner en Jørgen Horn i godt slag, samt en Ramberg med spiker i skoa

Vidar Martinsen best hos FFK i dag. Var strålende.

Mendy hos Hønefoss soleklart BB i dag.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 09 apr 12, 19:53

Opprinnelig postet av Jens G Best

Nå har jeg kun sett de 5 siste av 1`ste omgang, men hele 2´ndre. Og jeg er ikke helt enig med de som klager agressivt på at vi ikke tør  å angripe, det jeg ser er et FFK lag som forsøker å gjøre noe med noe vi har vært dårlige på. Vi har tidligere taklet hverdagskampene på bortebane dårlig og ofte gått på tap som følge av naivt offensivt spill og overdreven tro på egne ferdigheter. Nå forsøker vi både formasjonsmessig og spillemessig først og fremst å forsvare oss fra tullete baklengsmål og så satse på at våre offensive kvaliteter kan skaffe oss ett poeng eller tre.

Foreløpig ser jo ikke det helt umuilig ut, men vakkert er det ikke nødvendigvis.

Det var 1. omg. som var verst med tanke på agrep, det ble noe bedre i starten av 2. og fortsatte noe, men fortsatt ikke helt sammensatt på toppen der i dag. Dette er uansett et lag man burde ta 3 poeng over syns jeg. Men ut i fra prestasjonene er 1 poeng noe vi skal være fornøyd med, ikke helt fortjent. 

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 09 apr 12, 19:54

Hønefoss var nærmest, så 1 poeng må sies å være bra i dag. 4 poeng etter 3 runder er godkjent.

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 apr 12, 19:54


Øyeblikksmagi av Etzas/tarik reddet et poeng for et dårlig FFK.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 09 apr 12, 19:54

1-1 er vel greit nok. Vi imponerte ingen, ikke Hønefoss heller, men jeg sitter med en følelse av at vi kunne ha gjort atskillig mer skade på hønsene.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 09 apr 12, 19:55

Når vi bommer på åpent mål... mener jeg vi bør være fornøyd med 1 poeng


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 apr 12, 19:56

Vi skal absolutt være godt fornøyde med ett poeng i dag etter spill og sjanser.

FFK hevet seg flere hakk i andre omgang, og alt i alt er jeg godt fornøyd med dette.

Flott mål av Tarik/Etzaz.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 09 apr 12, 19:57
Endret: 09 apr 12, 19:58
Endret av: Knuty

Greit med ett poeng i dag synes jeg - Hønefoss fortjente poengene mer enn vi gjorde. Knudsen FFKs beste i dag synes jeg - et par-tre ordentlige matchvinnerredninger.

Synes for øvrig Hønefoss virker relativt gode - men sliter tydeligvis veldig med effektiviteten. Tror ikke de rykker ned.

Ellers gledelig at vi unngår unødvendige gule kort i dag - det er langt fra noen selvfølgelighet.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 09 apr 12, 19:57


En en borte mot et av de andre lagene i nedrykkstriden er kjempebra synes jeg. Vi spiller ganske bra og kommer tilbake etter å ha ligget under. Helt konge med 4 poeng etter tre kamper.


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 09 apr 12, 20:00


Er det noen som har oversikt over hvor mange gule vi har til nå?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 09 apr 12, 20:01

Har vel tre totalt fordelt på 3 spillere ??


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 09 apr 12, 20:02

Utover en del korte glimt av magi, var dette en typisk dårlig dag på jobben.
De siste par årene har det gjerne betydd tap, i dag vant vi i alle fall ett poeng.

Morsomt å se energien til Momo, rekker bare så vidt å motta ballen før han spinner av gårde.

Men en ting om imponerte, vi fikk ingen gule kort.
Når spilte vi sist uten å få kort?

 

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 apr 12, 20:02

Børs:

Knudsen 5
Landgren 5, Martinsen 7, Dure 5, Dahl Hagen 5
Halvorsen 4, Holm 3, Jabbie 4, Hussain 5, Valencia 4
Elyounoussi 6

Gueye 4 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 09 apr 12, 20:03

Opprinnelig postet av Balto


Er det noen som har oversikt over hvor mange gule vi har til nå?

Ligger en tråd på toppen av dette forumet med oversikt.

Tre så langt i år.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 apr 12, 20:05

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Men en ting om imponerte, vi fikk ingen gule kort.
Når spilte vi sist uten å få kort?

Mye snakk om filming i en annen tråd her inne. Vår nummer 16 hadde en "fin" en i dag han også, burde hatt gult kort for den.

Ellers gledelig at vi ikke pådrar oss møkkakort. Spesielt imponert over Jabbie som ved flere anledninger ville ha dratt ned spillere hadde det vært i fjor. Han vokser som spiller, selv om dagens prestasjon ikke var så veldig imponerende.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 apr 12, 20:09

Helt greit med 1 poeng idag! Jeg er fornøyd med poengSmile

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 09 apr 12, 20:23


Uavgjort borte og seier hjemme er helt greitt det. Hvertfall når vi tar poeng fra lag som forventes å ligge rundt oss på tabellen.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 09 apr 12, 22:07

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 10 apr 12, 00:19

Opprinnelig postet av Erikk


En en borte mot et av de andre lagene i nedrykkstriden er kjempebra synes jeg. Vi spiller ganske bra og kommer tilbake etter å ha ligget under. Helt konge med 4 poeng etter tre kamper.

Kjempebra? Det er vel helst lagene i nedrykkstriden vi bør slå borte,FFK skal vel vinne noen bortekamper forhåpentligvis,og da håper jeg dem kommer mot dem andre antatt bunnlaga.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 10 apr 12, 08:18

Opprinnelig postet av Erikk

En en borte mot et av de andre lagene i nedrykkstriden er kjempebra synes jeg. Vi spiller ganske bra og kommer tilbake etter å ha ligget under. Helt konge med 4 poeng etter tre kamper.

Det viser karakterstyrke å komme tilbake i to oppgjør på rad etter å ha ligget under, men dette er ikke kjempebra. Dersom man skulle ha et snev av ønske om å komme rundt midten av tabellen og oppover er det kamper som dette man må avgjøre til sin fordel.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 10 apr 12, 08:34

Synes vi gjør en veldig god bortekamp, og kunne fort ha scoret fler. Skulle kanskje sett at vi spilte mer kynisk borte. Hønefoss kommer til flere sjanser på kontringer.

Synd at dommeren godkjenner Hønefoss sitt mål.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 10 apr 12, 08:41

Hva skulle han annullert for? Hands? Det ville ha vært en usannsynlig streng tolkning av handsregelen. Det så ut som ballen traff armen til Sigurdsson, men han hadde jo armen limt inntil kroppen og ballen ble skutt i ham.

Offside var det vel ikke?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 apr 12, 08:47


Synes man skal være fornøyd med poeng borte jeg, og selvom det var langt ifra "godkjent" for gutta så kan man trøste seg med at man har mye å gå på, og når først spill begynner å sitte så må dette bli artig fotball!

Tror dette her kommer til å bli bra - husk det er i oppkjøringen og det må gå seg til litt.

*gleder seg til RBK*

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 10 apr 12, 08:49
Endret: 10 apr 12, 08:51
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Tøfflus

Hva skulle han annullert for? Hands? Det ville ha vært en usannsynlig streng tolkning av handsregelen. Det så ut som ballen traff armen til Sigurdsson, men han hadde jo armen limt inntil kroppen og ballen ble skutt i ham.

Offside var det vel ikke?

Ballen treffer han i underarmen, og spretter derfor hardt ned i bakken, før den går i en bue over keeper. Hadde den truffet magen eller ryggen ville ballen fått en helt annen bane. Det er veldig klart at det er fordi ballen treffer armen at den går i mål.

 

Ellers virket matta på AKA arena veldig tung, og FFK spillerne slet veldig med dette i hele 1. omgang spesielt. Var rar stuss i ballen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 10 apr 12, 09:57

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ballen treffer han i underarmen, og spretter derfor hardt ned i bakken, før den går i en bue over keeper. Hadde den truffet magen eller ryggen ville ballen fått en helt annen bane. Det er veldig klart at det er fordi ballen treffer armen at den går i mål.

Dessverre for oss er det ikke det som avgjør hvorvidt det er straffbar hands. At man oppnår en fordel av kontakten mellom ball og arm er irrelevant dersom det er opplagt at den kontakten er utilsiktet. Akkurat i går ville jeg selvsagt blitt glad for en annen regeltolkning, men slik jeg så situasjonen er jeg ikke i tvil om at dommerens avgjørelse var riktig ut fra reglene. Handsregelen omhandler forsettlig bruk av hender og armer.

For å ta et annet eksempel: En forsvarsspiller er i ferd med å gjøre et returløp etter at laget har mistet ballen. Motstanders ballfører er bak ham, prøver å slå en pasning til en av sine medspillere, men treffer forsvarsspilleren i underarmen hvorpå kontringen går i dass. Forsvarerens armer var hele tiden i normal løpebevegelse. Forsvarende lag har opplagt fått en fordel av "handsen", men her skal dommer la spillet gå. Hvis han blåser, handler han i strid med regelens klokkeklare bokstav - "if a player deliberately handles the ball, the other team is awarded a direct free kick".

Forsett er en forutsetning for å dømme hands. Andre ting som armen i naturlig/unaturlig posisjon, oppnådd fordel, avstand fra han som slo ballen og så videre er kun ting dommeren skal bruke til hjelp for å vurdere hvorvidt det var forsettlig.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 10 apr 12, 11:14

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ballen treffer han i underarmen, og spretter derfor hardt ned i bakken, før den går i en bue over keeper. Hadde den truffet magen eller ryggen ville ballen fått en helt annen bane. Det er veldig klart at det er fordi ballen treffer armen at den går i mål.

Dessverre for oss er det ikke det som avgjør hvorvidt det er straffbar hands. At man oppnår en fordel av kontakten mellom ball og arm er irrelevant dersom det er opplagt at den kontakten er utilsiktet. Akkurat i går ville jeg selvsagt blitt glad for en annen regeltolkning, men slik jeg så situasjonen er jeg ikke i tvil om at dommerens avgjørelse var riktig ut fra reglene. Handsregelen omhandler forsettlig bruk av hender og armer.

For å ta et annet eksempel: En forsvarsspiller er i ferd med å gjøre et returløp etter at laget har mistet ballen. Motstanders ballfører er bak ham, prøver å slå en pasning til en av sine medspillere, men treffer forsvarsspilleren i underarmen hvorpå kontringen går i dass. Forsvarerens armer var hele tiden i normal løpebevegelse. Forsvarende lag har opplagt fått en fordel av "handsen", men her skal dommer la spillet gå. Hvis han blåser, handler han i strid med regelens klokkeklare bokstav - "if a player deliberately handles the ball, the other team is awarded a direct free kick".

Forsett er en forutsetning for å dømme hands. Andre ting som armen i naturlig/unaturlig posisjon, oppnådd fordel, avstand fra han som slo ballen og så videre er kun ting dommeren skal bruke til hjelp for å vurdere hvorvidt det var forsettlig.

Regelboka er en ting, og dommernes praksis ofte noe annet. Hadde dommeren sett situasjonen tydelig tror jeg ikke han ville godkjent.

Angans brassescoring mot Brann, ville også i mange tilfeller ført til frispark utover. Det er små marginer i fotball, og ofte er det dommerne som gjør forskjellen. Det så vi andre tilfeller av i helgen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 10 apr 12, 11:30
Endret: 10 apr 12, 11:30
Endret av: matsinho

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ballen treffer han i underarmen, og spretter derfor hardt ned i bakken, før den går i en bue over keeper. Hadde den truffet magen eller ryggen ville ballen fått en helt annen bane. Det er veldig klart at det er fordi ballen treffer armen at den går i mål.

 

Dette er det eneste som kan tilsi at det kunne vært hands. Ballen får den nødvendige ballbanen pga at den treffer armen. Dette åpner for at dommeren lett kunne tolket saken annerledes selvom regelen sier det den gjør!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 apr 12, 12:52

Opprinnelig postet av Haarek

Opprinnelig postet av Erikk


En en borte mot et av de andre lagene i nedrykkstriden er kjempebra synes jeg. Vi spiller ganske bra og kommer tilbake etter å ha ligget under. Helt konge med 4 poeng etter tre kamper.

Kjempebra? Det er vel helst lagene i nedrykkstriden vi bør slå borte,FFK skal vel vinne noen bortekamper forhåpentligvis,og da håper jeg dem kommer mot dem andre antatt bunnlaga.

Det holder med uavgjort borte mot de andre bunnlaga som regel. Uavgjort borte og seier hjemme er mer enn bra nok. Da har vi dem på innbyrdes oppgjør og alt er bare fryd og gammen.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 10 apr 12, 15:37


Nå er det vel ikke innbyrdes oppjør som gjelder ved lik poengsum.Mål forskjell først,så er det vel flest scorede ved likt antall +mål.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 10 apr 12, 18:58

Jeg er fornøyd med 1 poeng i denne kampen. Hønefoss er et godt fotball lag,og Mendy overaska meg veldig posetivt.

JK sto en meget god kamp i mål,og var etter min mening vår beste spiller. Ikke lett å spille på en 'gummi-matte' av en bane,uten at det er unskylding for en litt 'opp og ned' kamp.

Er glad for at vi har Horn i bak kant..........Jeg tror Horn og Dure vil utgjøre stoppere.

Ellers synes jeg TFA har tatt et stort steg ifra tidligere år,da han nå er myyye mere engasjert på benken,og maner gutta til innsats.

Gleder meg til fredag,håper på 10tusen ,og en fartsfylt kamp,der vi vinner med 3-4 målWink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 apr 12, 20:34

Opprinnelig postet av Haarek

Nå er det vel ikke innbyrdes oppjør som gjelder ved lik poengsum.Mål forskjell først,så er det vel flest scorede ved likt antall +mål.

Jeg vet det, men sålenge vi slår lagene på innbyrdes skal det mye til at vi ender bak dem på tabellen også.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 apr 12, 20:36

Opprinnelig postet av Kai Roger

Er glad for at vi har Horn i bak kant..........Jeg tror Horn og Dure vil utgjøre stoppere.

Ja, men nå må også Horn spille seg i form igjen. Slik jeg ser det nå er han et stykke unna en startplass da både Duré og spesielt Vidar Martinsen spiller meget bra. 

Vidar Martinsen var for meg vår soleklart beste spiller i går.



Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f