Husk meg
Brukernavn
Passord

TAP IGJEN!..HVA SKJER?..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 22 feb 04, 20:19
Da ble det tap igjen.begynner å bli vant til den overskriften ja.Kan vel kansje ikke regne med noe annet med det mannskapet vi hadde,men jeg vil at dere skal tenke på at slik situasjonen er pr.dags dato kan like gjerne skje midt i sesongen også.Stallen er for tynn.Altfor tynn.Selv Moss hadde 4 spillere ute foran denne kampen.Er redd for at treningskampene gir oss et bedre bilde av slik situasjonen virkelig er,enn det mange vil innrømme.Det må vel for guds skyld gå ann å vinne en treningskamp mot middelmådige 1-divisjonslag?..Det er viktig at vi aldri mister trua og at vi alltid må støtte laget vårt,men nå er jeg frustrert,forbanna og forlanger forsterkninger!

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 22 feb 04, 20:39
Vi er i rute når serien starter, og laget er bortimot skadefritt. Morro for kråkene da, så jo ut som om de vant cupfinalen! EGGEN har kontroll, det er jeg fortsatt overbevist om!!!!

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 feb 04, 21:00
Moss er intet middelmådig 1.div lag, MFK kommer antageligvis til å kjempe om opprykk i år, og forskjellen mellom toppen i første og de 4 dårligste i TL er ikke så stor, så jeg er redd resultatet ikke er så veldig missvisende alikevel, mannskapet tatt i betraktning...

Men vi reiser oss til seriestart, det er jeg overbevist om...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Audi_A3

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 11

Lagt til: 22 feb 04, 22:00
Endret: 22 feb 04, 22:01
Dere kan klage og syte så mye dere vil over spillere dere ikke hadde med i dag,men vi hadde jo også spillere som er ute med skade..Kan dere ikke bare være litt ydmyke og si at pr.dags dato er dere ikke noe Tippeligalag..

---------------------------

Østfolds kuleste A3!!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 22 feb 04, 22:02
Opprinnelig postet av Audi_A3
Dere kan klage og syte så mye dere vil over spillere dere ikke hadde med i dag,men vi hadde jo også spillere som er ute med skade..Kan dere ikke bare være litt ydmyke og si at pr.dags dato er dere ikke noe Tippeligalag..


Er enig i at ydmykhet er bra, men pr dags dato ER vi faktisk et tippeligalag!

:ffk:

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Audi_A3

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 11

Lagt til: 22 feb 04, 22:05
Hehe!!!

---------------------------

Østfolds kuleste A3!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 feb 04, 22:09
Vi kan være ydmyke og si at per denne dag var dere et bedre lag, men vi er faktisk et tippeligalag! Dere var best i dag, men kan ikke akkurat si at det brydde meg så all verden. :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 feb 04, 22:20
I dag ville Moss mest og vant til slutt fortjent. Men jeg føler ikke at vi kan bruke prestasjonene i denne kampen som målestokk for kvaliteten til laget. Dessuten er det ikke SÅ stor forskjell mellom topp i 1. div og bunn i Tippeligaen. Med dobbelt så mange nøkkelspillere ut av kampen for Tippeliga-laget vs. 1. divisjonslaget, så er det ingen bombe at 1. divisjonslaget vinner.

Dessuten tror jeg kanskje det er sunt at vi får noen smeller nå. Det skjerper spillerne. Når alvoret starter vil vi nok se et HELT annet FFK-lag på banen. I flere dimensjoner.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 22 feb 04, 22:24
Må si at jeg ble skuffa over FFK! Greit, mye skader! Men det kan skje når som helst på året!! Dere har jo ikke bredde!! Dere vil slite med den tynne stallen!!
Vi har fått et høyere nivå!! I fjor var det 7-8 spellere som holdt 1. div nivå, i år er vi det dobbelte!! Og der ligger vinneroppskrifta!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 feb 04, 22:25
Det var en dårlig opptreden av FFK - over hodet ikke til å stikke under en stol det, så det er fullt forståelig at du er skuffet.

Btw... Rob Friend er en møkkaspiller. Grisespiller! Men han har blitt raskere? eller?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 22 feb 04, 22:40
Ja, ble overraska over det!! Er Rob en grisespell?? Da tør jeg faan ikke tenke på hva Lars Petter Hansen er....

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 22 feb 04, 22:52
Ja selvfølgelig vil FFK bli bedre til seriestart,men det er på høy tid at vi nå må få se konturene av det laget vi skal spille med i serien.Med det laget vi stilte med idag ville vi ha blitt et rent slaktoffer i TL.Men med alle som var ute med skade tilbake+et par forsterkninger tror jeg vi kan slå greit ifra oss.Men da må vi ha en skadefri tropp+et par nye.Synes guttane var skikkelig tamme idag...

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 22 feb 04, 22:56
enig i at det er tamt. burde vært mer trøkk og spilleglede med tanke på 1600 på tribunen (på tross av kamp i Stjernehallen). Noe prestisje er det vel også, på tross av at Moss er i 1.divisjon. Skuffet, men optimistisk fotballhilsen..

---------------------------

Macka fra start!


ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 22 feb 04, 23:11
Ja takker for en optimistisk fotballhilsen,men man blir bare så sinnsykt skuffet og lei når det er så utrolig lite positivt å finne utpå banen med så kort tid til seriestart.Men jeg skal holde trua,for med skadde spillere tilbake+et par nye kan det bli riktig så bra!

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 22 feb 04, 23:32
Er ikke skuffet jeg.
Med det laget vi stilte i dag hadde jeg ikke forventet mer.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Rebekka

Knøttespiller

Ble medlem: 17 apr 03
Innlegg: 42

Lagt til: 22 feb 04, 23:33
Jeg er egentlig ganske enig med En Annen Planke. Halvparten var jo juniorspillere.

:ffk:

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 22 feb 04, 23:38
Ja som jeg skrev istad,jeg tror ikke vi kommer til å vinne kamper før vi har flere av de skadde spillerene tilbake.Men uansett så håper jeg at alle som er så heldige å får spille kamp for FFK skal spille med hjertet utenpå den rød/hvite trøya.Uansett hvor god du er så løp ihvertfall til du spyr...

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 22 feb 04, 23:55
Joda, det er greit. Men realiteten er at i en treningskamp som denne, jobber ikke spillerne til de spyr....Og når ferdighetene heller ikke strekker til, så er det ikke lett å fremstå som om man "spiller med hjertet utenpå drakta," som det så fint heter på sportsjournalistspråket.

Vi starter med tilnærmet førsteelver,(med 11 spillere skadet) og gjør det allright mot et middels 1.div lag. Etter hvert gjør vi masse bytter, setter innpå flere juniorspillere og omrokkerer betraktelig på laget. I tillegg spiller vi i en ny 3-4-3(?) formasjon med en trebackslinje hvor strengt tatt bare en har erfaring som forsvarspiller. Og når han i tillegg er lagets svakeste ledd i utgangspunktet, gjør ikke det saken bedre.

Så kommer selvfølgelig Mossingene til å si at dette bare er unnskyldninger, og det har de selvfølgelig rett i. Men er de dårlige? Det er en vesentlig forskjell på unnskyldninger og dårlige unnskyldninger.
De kommer også garantert til å si at jeg skriver dette bare for å berolige meg selv, og det har de også helt rett i.
Men det gir jeg egentlig pokker i, så lenge jeg faktisk blir beroliget.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 23 feb 04, 00:12
Du prøver å roe ikke bare deg, men alle FFK supportere!
Hva med å begynne å face realiteten før det er for seint for deres del??
Som objektiv supporter i denne saken, så er jeg nesten sikker på at dere rykker ned pr. dags dato(sagt det før)
Sier ikke detta bare for at dere er planker, men fordi det er realiteten!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 feb 04, 00:14
Som "objektiv" supporter hadde du vel omtrent akkurat like liten tro på FFK i fjor på samme tid av året :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3