Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2012-sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 21 8

Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 01 jul 12, 00:30

Var vel det sammen de sa om FFK det år vi rykket ned Tongue out

Men uansett greier vi å holde oss over LSK og stabæk, så havner vi ihverfall ikke på direkte nedrykkplass.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 jul 12, 09:26

Opprinnelig postet av Erikk
LIllestrøm eller Mr Berg har store ressurser og de kommer ikke til å rykke ned selv om de ligger på nedrykkplass nå. Må de sparke trener og kjøpe mange nye spillere gjør de det. Helstad er på vei og han er sikkert ikke alene.

Dette har LSK drevet med i mange år nå. Sparket trenere på løpende bånd. Sakte men sikkert har problemene vokst mer og mer. Så spørs det om Berg og Mathisen tør å sparke treneren de selv på død og liv ville ha inn og Henning Berg ut. Det vil jo være en stor innrømmelse på at de virkelig kom med en stygg skivebom.

Vi så hvordan det gikk med Hønefoss da de kjøpte inn den ene etablerte spilleren etter den andre. Det endte med kvalifisering og nedrykk mot FFK. LSK har kjøpt en helt ny førsteellever og er ikke i nærheten av å levere. En kjapp tur på kanarifansens forum avslører at dette er det dårligste LSK har prestert på mange år, og det er ikke kun treneren sin skyld.

Å hente en drøss med enda flere nye spillere vil neppe gjøre ting bedre. Det betyr bare enda lengre tid før en førsteellever setter seg. De har jo på papiret et veldig bra spiller for spiller, men de får det ikke til å stemme. LSK har vært på nippen til å rykke ned før de, men klarte seg i siste liten. En gang må også de rykke ned.

Men, bra for oss om de har samme tankene som deg, at de ikke kan rykke ned fordi de egentlig er for gode. Som FFK i 2009...

Sandnes Ulf kommer nok ned på jorda igjen de også, men det skjer kanskje ikke allerede i år.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 01 jul 12, 09:46


Altså mener du at Sandnes Ulf har større sjangse til å klare seg i Tippeligaen enn Lillestrøm, mens jeg mener at LIllestrøm vil klare seg selv om det finnes mange eksempler på at lag som er "for gode" ikke klarer seg.


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 01 jul 12, 10:07

ja, faktisk trur jeg sandnes har større mulighet til å klare seg. De har handelt smart og forsatt hold stammen( hvis jeg ikke husker feil). de har ihvefall hentet spillere de trenger og har hatt en plan over det. For meg virker det som LSK har bare henttet en hel haug av spillere for at de har mulighet og at de fikk dem billig fra stabæk.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 jul 12, 10:13

Berg har sagt til TV2sporten at Haglund sitter trygt og har styrets tillit.. Så gjenstår det å se da hva som skjer hos de gulsorte.. Håper bare Fredrikstad er skjerpet når vi møter dem 9 juli, håper også Tarik blir og scorer et perlemål som han gjorde sist gang før han dro ;-) 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 01 jul 12, 10:15

OK da er vi uenige, og enige om det. Jeg mener Sandnes Ulf har hatt mye marginer med seg blandt annet mot oss men også mot Lillestrøm. De har rykket opp og er i en medgangsbølge som kanskje varer ut sesongen, men det er også mulighet for at bølgen "sprekker" slik den gjorde for Særp forrige sesong. Hvis man ser "laget på papiret" har Sandnes Ulf et av de svakeste lagene i Tippeligaen mens Lillestrøm har et godt lag.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 jul 12, 10:44

Jeg tror også LSK klarer seg og får fart i sakene igjen.. Med spillere som Ramovic, Petter Vaagan Moen, Kippe, Pedersen, Andersson og Knudtzon blantannet så ville det vært rart om LSk gikk ned.. 

Men som sagt, fotball er fotball og ballen er rund som man sier så mye kan skje.. Apropro LSK, hvor er Arild Sundgot om dagen?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 jul 12, 10:51

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Men som sagt, fotball er fotball og ballen er rund som man sier så mye kan skje.. Apropro LSK, hvor er Arild Sundgot om dagen?

Har vært skadet i evigheter. Må mest sannsynlig legge opp.

Han er vel også 35 år hvis jeg ikke husker helt feil, så han er nok ferdig som toppspiller. Han kan begynne med bedriftshåndball istedet. Smile


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 jul 12, 10:55
Endret: 01 jul 12, 10:56
Endret av: arte et labore

Opprinnelig postet av FFKgutt1
Men som sagt, fotball er fotball og ballen er rund som man sier så mye kan skje.. Apropro LSK, hvor er Arild Sundgot om dagen?

Er i hvert fall oppført fortsatt i stallen til Lillestrøm. Denne artikkelen fra i fjor tilsier at han kanskje fortsatt går skadet, minst.

Edit: Slått med noen minutter da jeg letet etter en link!

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 04 jul 12, 22:27
Endret: 04 jul 12, 22:38
Endret av: Rey

LSK er ordentlig ute å kjøre. Taper 4-0 mot Glimt i dag og stenger derfor veggen sin på Facebook for kommentarer. Fantastisk.

I tillegg er stemningen på forumet lik den vi har hatt her til tider også. Bare se på dette innlegget

Opprinnelig postet av KFL Debatt

Jeg har forsvart Sportsklubben langt og lenger enn lenge, overlevd frekke trøndere i seks år, jobbet med å overbevise alle om at LSK er viktigere enn noe annet. Jeg tok feil. Dette gidder jeg ikke lenger, det er faen meg så latterlig å se på overbetalte sulliker som løper rundt i den hellige drakta. Gleder meg til å kunne bruke tid og energi på andre ting. Nok er nok! LSK - jeg slår opp!

Det er også flere som klager over manglende engasjement... at dem ikke lenger bryr seg om tap... resignasjon... Det er skremmende når det skjer. og veldig farlig for en klubb.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 05 jul 12, 01:34

Før var LSK en klubb alle hata, nå er det ingen som bryr seg. Hadde vært deilig om de rykka ned, vi sender de litt lenger ned i gjørma på mandag:-)

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 05 jul 12, 14:43

Du slipper vel billigere unna ved å spille for "rett klubb" også?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jul 12, 14:46

Det også.. alle vet jo at NFF vil RBK det beste.. hadde dette vært en annen spiller for en annen klubb så hadde dem nok reagert...

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jul 12, 18:31

Opprinnelig postet av keiko99
hadde dette vært en annen spiller for en annen klubb så hadde dem nok reagert...

Jarstein fikk mindre i bot da han gjorde det samme mot FFK-supporterne for seks år siden. 5000 kroner var summen da, hvor mye det er i 2012-penger tør jeg ikke tippe, men vil tro at Jarstein ble straffet mindre enn Steffen Iversen.

Tror også RBK-sympatien innad i NFF er sterkt overdrevet, men at så mange hevder dette at resten henger seg på og tror dette er sant.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jul 12, 18:59

Brann leder 1-0 til pause mot hønefoss i hønefoss...

tror hønefoss er det neste laget som vil synke til bunnen. Makan til dårlig spill av Hønefoss

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 jul 12, 19:15

Snudd til 2-1 gett. Tror nok ikke Hønefoss raser ned i år

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jul 12, 19:54

Nei og brann er forsatt ett bunnlag i mine øyner..

brann har masse muligheter, men neiiiiiiiiiiiiiiiiii da det går ikke..

vi for se om tromsø tar sogndal i tromsø da

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 07 jul 12, 21:31
Endret: 07 jul 12, 21:49
Endret av: Tøfflus

Overraskende nok står det 1-0, og jeg vil tro jeg ikke har noen grunn til å angre på at jeg heller så Gitarkameratene-konserten som gikk i reprise på NRK1?

PS; Du dæven. Saftblanderne raner med seg ett poeng på overtid. 1-1!

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 jul 12, 21:49

Svarte... 1-1 i en kamp Tromsø absolutt skulle vunnet ut i fra alle 100% sjansene de hadde men dessverre brant

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 21 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24