Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2012-sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 21 16

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 sep 12, 11:56

Opprinnelig postet av bateman
Har, og kan aldri få sansen for Rbk...Godset skaper null entusiasme i mitt sinn (spiller bra fotbal-det skal de ha), men ønsker vi at gullet skal havne i Drammen?! ;)

Måtte Godset for all del ta gullet. Har bygd opp laget sitt på en forbilledlig måte. Molde? Nei, og atter nei. Uten de 500 millionene Røkke & Co har svidd av oppi der så hadde de vært et helt annet sted i dag. Opererer jo med Tippeligaens mest kunstige tilskuertall i tillegg på grunn av Røkkes triksing. Rosenborg har dessuten vunnet nok titler.

Nei, håper for all del Godset vinner. Da får jeg også rett i mine antagelser for rundt 3 sesonger siden at det laget kom til å gjøre det bedre og bedre for hvert år som kom slik de hadde begynt å drive fotballklubb, og ønsket da at FFK skulle gjøre det samme. Noe de nesten gjorde også, bare at de begynte altfor sent slik at pengetrøblene kom dem i forkjøpet.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 23 sep 12, 12:03

Hvis ord som fortjener skulle ha noe å si i fotball er jo Godset det laget som absolutt skal vinne. De har bygget sten for sten og gjort en kjempejobb. Problmet mitt er at jeg har null tro på at de klarer å vinne.

Når det gjelder Molde er de slik jeg ser det det eneste laget som kan forhindre at de jævla svina vinner og da blir valget mellom jævla rbk og Molde et svært enkelt valg, HEIA MOLDE !!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 23 sep 12, 21:00

Av topplagene var det faktisk Molde som kom best ut av denne runden, men det er fortsatt styggelig jevnt. 45-44-43 med sju runder igjen!

Men nå er det altså matematisk umulig for FFK å vinne serien i år ... Frown 21 poeng opp til Molde, og siden Molde og Godset skal møtes må ett av dem nødvendigvis ende på mer enn 45. Jaja, vi får sikte på andreplassen da.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 23 sep 12, 21:17

Dvs teoretisk sett kan vi klare sølvet ????Cool


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 23 sep 12, 21:29

Jada, hvis vi vinner resten har vi 45 poeng. Hvis Godset og RBK spiller uavgjort seg imellom og taper resten, så tar vi dem igjen Cool

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 23 sep 12, 22:33

Da tapte heldigvis jævla rbk i Bergen og VI VANT, dette er julaften og 17. mai på en gang :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 sep 12, 11:50


I 2010 og i fjor, reddet lagene seg med 34 poeng, så vi trenger nok to, tre seirer til


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 24 sep 12, 12:15

Alle de fem neste kampene er kamper hvor vi bør ha gode muligheter for poeng. VIF, Brann og Odd er relativt sjanseløse på medalje og har således lite å spille for. Det pleier ikke å gjøre underverker for borteformen. Haugesund har også dabbet av. Kanskje vi tar nok poeng på de fire neste (VIF, FKH, Brann, Ulf) til at vi kan sikre plassen i hjemmekampen mot Odd?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 64

Lagt til: 24 sep 12, 13:13

FFK ligger på samme plass og med samme poengsum etter 23 kamper som 2011 sesongen. I år er det 3 poeng til plassen over, ifjor 6 poeng. Dette greier dem.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 24 sep 12, 14:36

i 2009 hadde vi 22 poeng og 15. plass. Da endte vi med 34 poeng og 14. plass

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 sep 12, 20:51

Med tanke på at vi møter Molde og Rosenborg i de to siste serierundene, og toppstriden ikke er avgjort, så håper jeg vi har en del poeng å gå på med tanke på nedrykk når den tid kommer. En åpenbar nøkkelkamp er selvsagt bortekampen mot Sandnes Ulf, hvor vi også bør finne sterk motivasjon i å revansjere årets sureste tap.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 28 sep 12, 20:11

Der røk Haugesunds Bangur på et gult kort etter å ha dratt ned Tarik, og vips - utestengt mot oss neste helg.

Og det påfølgende frisparket setter likså godt Borek Dockal i mål. Pent!

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 29 sep 12, 12:22

Opprinnelig postet av Tøfflus

Der røk Haugesunds Bangur på et gult kort etter å ha dratt ned Tarik, og vips - utestengt mot oss neste helg.

Og det påfølgende frisparket setter likså godt Borek Dockal i mål. Pent!

RBK vant kampen 5-2, og med det er de utenfor vår rekkevidde Frown Vi må dermed sikte oss inn på bronsen. Resultatet betyr også at RBK er fullstendig sikre på å unngå nedrykk. Fra før var Molde sikre, og Godset er sikre med poeng i denne runden.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 sep 12, 14:40
Endret: 29 sep 12, 14:41
Endret av: keiko99

det er bare lag som: Odd,LSK,FFK,sogndal,Sandes ulf og stabæk som kjemper om og ikke rykke ned.. Resten av lagene er det ingen fare med- (stabæk har rykket ned, men hvem følger etter da)

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 29 sep 12, 14:47

Opprinnelig postet av keiko99

det er bare lag som: Odd,LSK,FFK,sogndal,Sandes ulf og stabæk som kjemper om og ikke rykke ned.. Resten av lagene er det ingen fare med- (stabæk har rykket ned, men hvem følger etter da)

Skal man først se på hvem som realistisk er i nedrykksstriden, vil jeg si at du kan se bort fra Odd og LSK også. Vi kjemper med Sogndal og Sandnes-Ulf om én sikker plass (13. plassen). Jeg synes bare det er artig å gjøre poenger ut av slikt som at det først var i går at RBK ble 100% sikre på å ikke rykke ned Cool

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 sep 12, 18:49

molde-Stabæk 2-2 jeg må riste på hodet og le litt... tippeliga dette gitt (etter 1 omg)

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 30 sep 12, 20:02

Molde-Stabæk 4-3, Hønefoss-Sogndal 0-0 og SandnesUlf-Odd 0-0. Greie resultater for oss. Slår vi Vålerenga i morgen har vi tre poengs luke til Sogndal og fem poeng til Ulf.

Jeg så sluttminuttene av Ulf-Odd. Banen så helt forferdelig ut - overvann flere steder, uråd å slå pasninger langs bakken. Rart at kampen i det hele tatt ble fullført.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 sep 12, 20:21

Hade blitt problematisk å få spilt kampen hvis den ble avbrutt i og med at Ulf allerede har en hengekamp. Ellers greit resultat for oss. Vi skal jo gjøre jobben selv.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 okt 12, 08:02

Viking sliter helt for jævlig

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 03 okt 12, 11:26

Hvis Viking sliter "helt for jævlig" lurer jeg på hvor "jævlig" FFK sliter. 

Grisejævlig? Grønnjævlig? Andre forslag?



Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 21 16

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24