Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2012-sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 21 14

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 aug 12, 19:35

Opprinnelig postet av Kai Roger

Etter 1.omg,skal vi være knallfornøyde. Håper dette blir sluttresultat også. Uavgjort i Sandnes,og tap for Stabæk. Da er det heller ingen krise HVIS vi skulle feile imorra...noe vi IKKE gjørWink

Nå ser det ut som om det blir Sulfeseier, med poeng mot Tromsø i den utsatte kampen så kan det bli vanskelig å ta igjen de.

Kvalplassen kan være innenfor rekkevidde for FFK HVIS det blir seier i morgen. Men hvem skal score målene da? (Det var litt sutring igjen Balto)

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 26 aug 12, 19:44

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Balto


Husk at dette er et supporter forum Willy R. Ikke et sutreforum

Er det noe usant i det jeg sier?

Er det ikke lov å være realist?

Lov å være realist, men du benytter alle anledninger til å spy ut negativitet. 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 aug 12, 19:55

Opprinnelig postet av Robbie

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Balto


Husk at dette er et supporter forum Willy R. Ikke et sutreforum

Er det noe usant i det jeg sier?

Er det ikke lov å være realist?

Lov å være realist, men du benytter alle anledninger til å spy ut negativitet. 

Ta en titt på mine 1490 innlegg og sett de positive opp på den ene siden og de negative på den andre, så kan du se hvilken side som er størst.

"Spy ut negativitet" sier du. Og samtidig sier du det er lov å være realist. Tusen Takk!

Jeg har opprettholdt mine 3 sesongkort til nå, møtt opp og støttet laget i mange år. Nå ser jeg mørke skyer i horisonten. Laget har blitt svekket, økonomien er nær konkurs, ledere orker ikke mer. Den siste nå gikk pga at det fortsatt er korridorspøkelser på stadion etc.etc..

Ser dette lovende ut?

Nå utfordrer jeg Herr Fauskanger til å komme med motargumenter mot disse punktene, eller komme med positive opplysninger som jeg tydeligvis har gått glipp av. Og det håper jeg virkelig er tilfelle.

Og da forventer jeg noe annet enn "Støtte laget i gode og onde dager....." (For det gjør jeg nemlig)

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 26 aug 12, 19:55

Opprinnelig postet av Willy René

Nå ser det ut som om det blir Sulfeseier, med poeng mot Tromsø i den utsatte kampen så kan det bli vanskelig å ta igjen de.

Kvalplassen kan være innenfor rekkevidde for FFK HVIS det blir seier i morgen. Men hvem skal score målene da? (Det var litt sutring igjen Balto)

Om vi slår AaFK i morgen, vil vi bare være to poeng bak Ulf før deres utsatte kamp mot Tromsø. At de slår Sogndal tar jeg ikke som et tegn på at de kommer til å slå noen som helst andre. Vi vil dessuten bare være ett poeng bak Sogndal.

Nøkkelen blir å ta 7--9 poeng på kampene mot Ulf, Sogndal og Stabæk. Gjør vi det, må vi nok i tillegg vinne 2-3 av de øvrige hjemmekampene, men det er realistisk. AaFK, Odd, Brann og VIF kan alle befinne seg i ingenmannsland utover høsten, med lite å spille for. Har vi flaks er Molde i bakrus etter gullfest når vi møter dem i siste runde også Cool

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 aug 12, 20:05

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Willy René

Nå ser det ut som om det blir Sulfeseier, med poeng mot Tromsø i den utsatte kampen så kan det bli vanskelig å ta igjen de.

Kvalplassen kan være innenfor rekkevidde for FFK HVIS det blir seier i morgen. Men hvem skal score målene da? (Det var litt sutring igjen Balto)

Om vi slår AaFK i morgen, vil vi bare være to poeng bak Ulf før deres utsatte kamp mot Tromsø. At de slår Sogndal tar jeg ikke som et tegn på at de kommer til å slå noen som helst andre. Vi vil dessuten bare være ett poeng bak Sogndal.

Nøkkelen blir å ta 7--9 poeng på kampene mot Ulf, Sogndal og Stabæk. Gjør vi det, må vi nok i tillegg vinne 2-3 av de øvrige hjemmekampene, men det er realistisk. AaFK, Odd, Brann og VIF kan alle befinne seg i ingenmannsland utover høsten, med lite å spille for. Har vi flaks er Molde i bakrus etter gullfest når vi møter dem i siste runde også Cool

Helt enig med Tøfflus.

Mulighetene er der. Får håpe vi tar dem.

Også godt å diskutere med Tøfflus som har saklige og gode innlegg, og som holder seg unna personangrep.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 26 aug 12, 20:13

Gidder ikke å gå gjennom 1490 innlegg, dessverre. Holder å lese dine hundre siste...

Sier ikke at du skal male et annet bilde enn hva som er realiteten, men når du gang på gang kommer med det samme negative oppgulpet, så går det kanskje an å kalle "realismen" din for sutring.

 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 aug 12, 20:37

Opprinnelig postet av Robbie

Gidder ikke å gå gjennom 1490 innlegg, dessverre. Holder å lese dine hundre siste...

Sier ikke at du skal male et annet bilde enn hva som er realiteten, men når du gang på gang kommer med det samme negative oppgulpet, så går det kanskje an å kalle "realismen" din for sutring.

 

At du gidder å svare på oppgulpet da! Jeg hadde ikke ventet at du skulle lese disse innleggene.

Som alle andre her så håper jeg det beste for klubben vår. Men det ser desverre ut som om klubben langt fra er friskmeldt organisatorisk og administrasjonsmessig. (Desverre kanskje litt dårlig formulert)

Demokraten hadde en kronikk eller artikkel for noen dager siden vedr. FFK-lederens avgang som gav grunnlag til bekymring. Hvis det er slik fortsatt at det internt ikke samarbeides i FFK-systemet så er det i disse krisetider ikke store muligheter for å komme brukbart ut av denne sesongen.

At vi på langt nær er friskmeldt når det gjelder økonomi og rammebetingelser er noe vi har visst lenge, men at det fortsatt murres og hviskes og motarbeides i korridorene, det hadde jeg ikke trodd. Dette hadde jeg trodd var et tilbakelagt stadium.

Flott og uredd av Demokraten å ta opp dette. Jeg undres på hvorfor landets 5. største "fotballområde" ikke lykkes i å trekke i samme retning når det er 16 lag i tippeligaen og mange av de som er mindre enn oss på alle måter  har samarbeidsånd så det holder.

Dette var bare litt mer sutring og oppgulp fra meg. Så håper vi på seier i morgen.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 26 aug 12, 21:23

TIlbake til Tippeligaen hvor vi ser at Jævla Rosenborg fikk mål 4 minutter på overtid (Fergie time): Må absolutt skryte av Viking og si at det er glimrende å holde søpla til uavgjort på fyllinga, men fy faen hvor mye bedre det hadde vært med en sier. Flott med Molde-seier og ikke helt hva vi ønsket mellom Ulf og Sogndal, men bra for oss at Stabæk tapte.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 27 aug 12, 22:56

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3460535.ece

Da gikk Karadaz til Sogndal isteden desverre :-(


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 27 aug 12, 23:03

Opprinnelig postet av Erikk

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3460535.ece

Da gikk Karadaz til Sogndal isteden desverre :-(

Ja da vet vi hvem som avgjør neste hjemmekamp. "FFK-dødaren" setter adecco spikeren i kista.

Huff a meg...Frown

---------------------------

Tippeligaen 2012!! Go FFK!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 27 aug 12, 23:25

Det betyr nok at til og med svære Sogndal Saft og Kokeri Fotball Klubb utkonkurrerer FFK på lønn.

Det er dyrt å være fattig.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 aug 12, 07:43
Endret: 29 aug 12, 08:06
Endret av: keiko99

  udjus på vei til LSK...

Fra neste sessong, men hvordan vil det slå ut..

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 aug 12, 08:08

Er jo et signal til Staw om at han ikke kommer til å være med videre også det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 aug 12, 08:12

Ja, men han bruker jeg ikke mine tanker på Smile

har ikke noe forklaring om hvorfor han sliter.... han endre vel opp i kvikk da

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 31 aug 12, 19:34
Endret: 31 aug 12, 20:54
Endret av: Tøfflus

VIF har fått samme start på kampen mot Sulf som de hadde mot oss. 3-0 tidlig i kampen. Håper de fortsetter på samme viset resten av kampen, slik at de får demoralisert Ulf skikkelig - og ikke minst smadret målforskjellen deres. Dårlig målforskjell hos de andre dumpekandidatene er verdt et ekstra poeng for oss.

PS: Der var den slutt. 4-0 til Vålerenga passer oss alldeles utmerket!

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 01 sep 12, 21:29


Lsk har hentet 18 spillere i år. Nå har dem 27 spillere i stallen. Helt villt. I tillegg har dem lånt ut spillere til andre klubber. Syns det er på grensen til usportslig.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 02 sep 12, 01:51

Opprinnelig postet av tynter


Lsk har hentet 18 spillere i år. Nå har dem 27 spillere i stallen. Helt villt. I tillegg har dem lånt ut spillere til andre klubber. Syns det er på grensen til usportslig.

La de holde på. De har på ingen måte satt sammen et skremmende lag. Spillere som Staw, Østli, Palmason, Riise, Søgård etcetc holder ikke for vinne gull som er målsetningen. Avdankede "stjerner" og mye rart som er hentet inn.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 02 sep 12, 11:03

Tøff motstand for vår nærmeste konkurrent, Sogndal, i dag - de får besøk av Strømsgodset. Riktignok har sistnevnte lag noen spillere ute med skade og/eller karantene, men de skal fortsatt være gode nok til at det blir hardt for saftkokerne å få med seg tre poeng i dag.

Sogndal har hatt en sesong som minner mye om Sarpsborg 08 i fjor. Plukket bra med poeng i starten, for så å stoppe fullstendig opp. Etter seieren over Molde i april har de vunnet én kamp - hjemme mot Stabæk. De har fire strake tap, og dersom de taper i dag vil vi ha alle tiders mulighet til å passere dem i neste serierunde.

Stabæk begynner å få lang avstand opp til streken nå. I morgen tar de imot Rosenborg på Nadderud, og det kan komme flere spiker i kista.

Rundens godbit må vel sies å være Vestlandsderbyet mellom Brann og Molde i Bergen. Her tror jeg Solskjærs menn får det tøft - Brann mobiliserer nok litt ekstra - og vi kan fort få ytterligere utjevning i toppen. Det gjør ingenting med spenning i toppen, men det må gjerne være avgjort to runder før slutt, i og med at våre motstandere i de to rundene er Rosenborg og Molde.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 02 sep 12, 19:33
Endret: 02 sep 12, 19:37
Endret av: Erikk

YES nå scorte Keita, dermed leder STRØMSGODSET :-) mot Karadas & co

Ehe 2 minutter varte denne gleden FAEN


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 02 sep 12, 19:37

Opprinnelig postet av Erikk

YES nå scorte Keita, dermed leder STRØMSGODSET :-) mot Karadas & co

Samme tenkte jeg, fram til Sogndal utlignet to min etter..



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 21 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24