Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2012-sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 21 4

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 mai 12, 16:16

Stabæk-molde 0-3 det er spilt 14 min. stabæk sliter

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 12 mai 12, 17:59

0-5 og slutt. Om Stabæk skal unngå jumboplassen må det skje et under. Dog skal supporterne ha ros, de holdt det gående kampen igjennom.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 mai 12, 18:31

Nydelig scoring av Ondrasek hos Tromsø.. VIF forsvaret er så elendig at det ikke ligner grisen!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 12 mai 12, 19:05

Opprinnelig postet av Tøfflus

0-5 og slutt. Om Stabæk skal unngå jumboplassen må det skje et under. Dog skal supporterne ha ros, de holdt det gående kampen igjennom.

Den er rett så mager, men det er i alle fall en slags trøst å se at det er ett lag i tippeligaen som sliter verre enn oss. Fotballmessig, i det minste...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 mai 12, 20:07

Tromsø-VIF 3-1 og slutt

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 13 mai 12, 21:31

Skal bli spennende å se hva brann fansen gjør nå med tanke på  Leciejewski

De hanter jo den dag i dag fortsatt kovac til de grader og nå gjorde jo forsovid  Leciejewski  akkurat det samme. Direkte skammelig gjort

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 mai 12, 14:23


Hva synes folket egentlig om Lillestrøm-Brann episoden?

Tenker litt sånn at det var jo fair play å spille tilbake ballen, men idiotisk av Lillestrøm å slippe den inn. Om noe synes jeg iallefall det var ganske stort av Brann å gi de mål etterpå.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 14 mai 12, 14:36

Opprinnelig postet av Welhaven


Hva synes folket egentlig om Lillestrøm-Brann episoden?

Tenker litt sånn at det var jo fair play å spille tilbake ballen, men idiotisk av Lillestrøm å slippe den inn. Om noe synes jeg iallefall det var ganske stort av Brann å gi de mål etterpå.

For å være ærlilg så forstår jeg godt Brann-keeperen.  Brann spiller tilbake ballen i rett fair-play ånd.  At Lillestrøm-keeperen er helt på bærtur er noe som ikke nødvendigvis Brann skal lastes for.  Derimot kan man diskutere om Erik Mjelde burde sendt ballen i retning utenfor målet...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 14 mai 12, 15:59

Opprinnelig postet av Jens Henrik

Opprinnelig postet av Welhaven


Hva synes folket egentlig om Lillestrøm-Brann episoden?

Tenker litt sånn at det var jo fair play å spille tilbake ballen, men idiotisk av Lillestrøm å slippe den inn. Om noe synes jeg iallefall det var ganske stort av Brann å gi de mål etterpå.

For å være ærlilg så forstår jeg godt Brann-keeperen.  Brann spiller tilbake ballen i rett fair-play ånd.  At Lillestrøm-keeperen er helt på bærtur er noe som ikke nødvendigvis Brann skal lastes for.  Derimot kan man diskutere om Erik Mjelde burde sendt ballen i retning utenfor målet...

Når laget, og treneren, vurderer at det å slippe inn et mål er "fair play" bør hele laget følge dette. Synes keeperen dreit seg skikkelig ut og ble en plett på Branns gode rykte som lag og klubb.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 14 mai 12, 17:55

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Jens Henrik

Opprinnelig postet av Welhaven


Hva synes folket egentlig om Lillestrøm-Brann episoden?

Tenker litt sånn at det var jo fair play å spille tilbake ballen, men idiotisk av Lillestrøm å slippe den inn. Om noe synes jeg iallefall det var ganske stort av Brann å gi de mål etterpå.

For å være ærlilg så forstår jeg godt Brann-keeperen.  Brann spiller tilbake ballen i rett fair-play ånd.  At Lillestrøm-keeperen er helt på bærtur er noe som ikke nødvendigvis Brann skal lastes for.  Derimot kan man diskutere om Erik Mjelde burde sendt ballen i retning utenfor målet...

Når laget, og treneren, vurderer at det å slippe inn et mål er "fair play" bør hele laget følge dette. Synes keeperen dreit seg skikkelig ut og ble en plett på Branns gode rykte som lag og klubb.

Greit at du synes at Brann-keeperen dreit seg skikkelig ut.  Da skal det ikke mye til for at man i dine øyne driter seg ut heller. Spesielt i et slikt tilfelle der Logi Magnusson selv er den som må klandres for sin hårreisende og klønete inngripen.  Fordi Lillestrøms keeper gjør en tabbe som nesten aldri inntreffer så skal motstander - her Brann - gi bort et mål.  Jeg vil si at det var fair play av Brann å spille ballen tilbake.  At Lillestrøm ikke klarer å forhindre en scoring på noe slikt burde absolutt stå for deres regning.

Det er forskjell på fair play og naivitet.  At Branns keeper ikke deler sin treners og muligens sine medspilleres syn på dette synes jeg er helt greit.  Dersom du ser nøye etter på reprisen kunne det også virke som det var et par andre Brannspillere som ikke var videre begeistret for valget Brann falt ned på.  Èn spiller slo oppgitt ut med armene, mens en annen begynte å jage Lillestrøm-spissen.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 mai 12, 21:15

Brann leder 1 - 0 over Sogndal akkurat nå.. Kom igjen Sogndal!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 16 mai 12, 21:18

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Brann leder 1 - 0 over Sogndal akkurat nå.. Kom igjen Sogndal!

Siden jeg ser det som mer realistisk at vi havner foran Sogndal enn at vi havner foran Brann, kan jeg ikke annet enn å si meg uenig. Heia Brann. Og (fysj) Odd.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 mai 12, 21:19

2 - 0 Kim Ojo og Erik Mjelde

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 mai 12, 21:25

4 - 0 på 10 min!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 mai 12, 21:29

Denne runden var det ikke mye å juble for. Selv seier i neste kamp gjør at vi maks går opp en plass. Et nytt tap kan gjøre at vi får en stor luke til kvalifiseringsplassen allerede.

 


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 mai 12, 21:54

Topp.. der satte Amin Askar prikken over i en med 5 - 0 scoring..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 mai 12, 22:00

Odd - Sandnes Ulf: 2 - 2.. Tilpass for Fagerdritt..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 16 mai 12, 22:53

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Odd - Sandnes Ulf: 2 - 2.. Tilpass for Fagerdritt..

Må si det var sjokkerende at Odd ikke fikk straffe på slutten der. Bo Andersen må da få minst tre kampers karantene etter det overfallet. Bare flaks at det ikke ble konsekvenser tilsvarende Heinz Müllers overfall på Geir Ludvig Fevang. Shala hadde knottemerker i ansiktet, det forteller vel det meste.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 mai 12, 00:18

Dommern sier Bo skulle vært utvisst, så situasjonen nå og den var ganske skummel..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 18 mai 12, 16:35
Endret: 18 mai 12, 17:31
Endret av: Knuty

Røkkes Aker ut av Molde, etter sesongen -  melder Dagbladet.

Blir interessant å se utviklingen her. Forsvinner pengestøtten fra Røkke helt, eller er det kun kanaliseringen gjennom Aker-systemet som fjernes? Spennende tider for Molde-supporterne.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 21 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f