Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2012-sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 21 3

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 apr 12, 22:01

rosenborg vinner 3-0 over tromsø. litt overraskende at de vinner så mye, men nå syns jeg vel at de to første målene til rbk skulle vært avblåst.

fredheim holm drar ned en spiller før 1-0. og dorsin sto i en soleklar offside på 2-0 målet. typisk rosenborg å få mål som ikke skulle vært godkjent. kan legge det til i dommertabber i år, som begynner å bli relativt mange nå syns jeg.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 apr 12, 22:06

Opprinnelig postet av scheien

fredheim holm drar ned en spiller før 1-0. 

Den har ikke jeg fått med meg.

Det som skjer er vel at Yttergård Jenssen prøver å skjerme en ball ut til utspill fra keeper, men Dockal får stjålet ballen på lovlig vis og spiller ballen tilbake til Markus Henriksen.

Markus Henriksen banker ballen i mål i lengste hjørnet.

Skjedde det noe før det igjen?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 22 apr 12, 22:54

Viking har all grunn til å føle seg snytt i dag. Godset vant 1-0 på en straffe som var omtrent like billig som den Ashley Young fikk mot QPR forleden.Sankoh fossror i intervjuet etter kampen, først påstår han at forsvareren sparket ham ned, deretter at han mistet balansen da han prøvde å komme seg unna.

Klar kandidat til rundens iskalde bøtte buksevann.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 apr 12, 23:41

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av scheien

fredheim holm drar ned en spiller før 1-0. 

Den har ikke jeg fått med meg.

Det som skjer er vel at Yttergård Jenssen prøver å skjerme en ball ut til utspill fra keeper, men Dockal får stjålet ballen på lovlig vis og spiller ballen tilbake til Markus Henriksen.

Markus Henriksen banker ballen i mål i lengste hjørnet.

Skjedde det noe før det igjen?

Har nå sett målet flere ganger i reprise.

Daniel Fredheim Holm er ikke i nærheten av ballen eller noen spillere før 1-0 scoringen. Så da skjønner jeg ikke hva du mener egentlig.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 23 apr 12, 00:03

kan hende det var dockal da. mener ihvertfall at han går litt hardt i ryggen på forsvarsspiller der. har bare sett situasjonen en gang, å da syns jeg det så ut som et frispark.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 23 apr 12, 00:16

Var nok ikke noe frispark forut for det målet.

Ikke noe fokus på det på tv, ingen protester, Yttergård pratet ikke om det en gang. Han sa bare at det var dårlig av han å prøve å skjerme ballen.

Dorsin sitt mål er 1 meter offside.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 apr 12, 06:09
Endret: 23 apr 12, 06:10
Endret av: ffkmufc

Du mener ikke 2-0 målet da? Der var vel Fredheim involvert?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 23 apr 12, 08:46

Opprinnelig postet av ffkmufc

Du mener ikke 2-0 målet da? Der var vel Fredheim involvert?

Ja, det var Fredheim Holm som header ballen til Dorsin. Ikke noe frispark der heller, selv om det selvfølgelig skulle vært annulert for offside.

3-0 er helt i grenseland hva gjelder offside det også, men jeg tror det var en korrekt scoring.


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 apr 12, 22:12

Opprinnelig postet av scheien

rosenborg vinner 3-0 over tromsø. litt overraskende at de vinner så mye, men nå syns jeg vel at de to første målene til rbk skulle vært avblåst.

fredheim holm drar ned en spiller før 1-0. og dorsin sto i en soleklar offside på 2-0 målet. typisk rosenborg å få mål som ikke skulle vært godkjent. kan legge det til i dommertabber i år, som begynner å bli relativt mange nå syns jeg.

Du vet vel at så godt som alle dommere dømmer til RBKs fordel i alle 50/50 situasjoner....


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 apr 12, 12:53

2 - 2 mellom Aalesund og RBK igår, selvfølgelig så måtte dommer legge til noen sekunder over tillegstiden også så RBK kanskje kunne vinne den kampen også.. Amper stemning med mye bråk og Rekdal i fokus, skal si han har tempramang.. Hvertfall.. RBK leder Tippeligaen med 2 poeng på Tromsø før dagens runde som ser slik ut:

FREDRIKSTAD - SANDNES ULF

LILLESTRØM - GODSET

STABÆK - ODD GRENLAND

TROMSØ - HØNEFOSS

VIKING - HAUGESUND

SOGNDAL - MOLDE

I MORGEN: BRANN - VÅLERENGA

Idag trur jeg FFK vinner over Sandnes. LSK tar minst 1 poeng fra Godset, Stabæk taper mot Odd, Tromsø tar Hønefoss, Haugesund - Viking spiller 2 - 2, Sogndal tar Molde og Brann taper mot PEnga ;)


---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 apr 12, 22:00

FFK-Sandes3-4

LSK- Godset 0-1

Stabøk- Odd 0-2

Tromsø Hønefoss 0-0

Viking-Haugesund 0-2

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 28 apr 12, 22:28
Endret: 28 apr 12, 22:29
Endret av: Knuty

I tillegg slår Sogndal til med en meget sterk seier over Molde. Sogndal har med dette opparbeidet seg en komfortabel avstand til nedrykksstriden (hvor de av mange var spådd også i år).

Imponerende seriestart av Sogndal, rett og slett.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 29 apr 12, 18:16

Dumt for oss at antatte bånnlag som Sogndal og Hønefoss (og nå faktisk Ulf) tar såpass med poeng. Jeg har ingen tro på at LSK og Brann kommer til å være involvert i nedrykksstriden når vi skriver oktober. Av de lagene jeg venter å finne der, har vi kun Stabæk bak oss. Gårsdagens kamp var en vi virkelig burde vunnet.

Molde skal få det tøft med å forsvare gullet. Alle ser ut til å gi litt ekstra mot dem, og de er ikke mer suverene enn at de selv må prestere på sitt beste når motstanderne gir litt ekstra. Heldigvis for dem har ikke RBK fått noen luke å snakke om.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 apr 12, 21:10
Endret: 29 apr 12, 21:10
Endret av: Knuty

Og runden avsluttes med at Vålerenga vinner i et solfylt (!) Bergen.

Det vil seg virkelig ikke for Brann så langt i år. I dag var de det førende laget, selv med én spiller mindre i store deler av andre omgang.

For øvrig enig med Tøfflus over - jeg har ingen tro på at Brann (eller LSK) blir å finne i nedrykksstriden i høst.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 apr 12, 11:29

Opprinnelig postet av Knuty
For øvrig enig med Tøfflus over - jeg har ingen tro på at Brann (eller LSK) blir å finne i nedrykksstriden i høst.

Brann vil jeg tro kommer til å slite i år. I fjor hadde ingen tro på dem, og til tross for et ikke altfor godt lag, så gjorde det at de gjorde en kjempesesong. I år har en del tro på laget, til tross for at laget heller ikke i år er så veldig bra. Jeg tror Brann får sesongen alle forventet de skulle få i fjor i år.

Lillestrøm trenger vel tid på at 11 (!) nye spillere skal bli samstemte. Så får vi se om det tar for lang tid (som det gjorde med Hønefoss i 2010) eller om det begynner å løsne allerede. På papiret har de jo en greit nok lag til å holde seg langt unna nedrykksstriden.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 30 apr 12, 12:07


Jeg tror ikke de vil sitte å se på at laget sliter over tid. Det har allerde blitt mye snakk om Erik Huseklepp og da ser vi hvilket nivå de er på. Jeg kan værte enig i at Brann ikke er et topplag i år, men et lag som sliter i bånnstriden har jeg veldig vondt for å se for meg at de vil være over tid.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 mai 12, 19:55

RBK - Stabæk 3-1

lørdag

Odd Grenland - Tromsø

Søndag:

Strømsgodset - Sogndal

Sandnes Ulf - Hønefoss BK

Haugesund - Lillestrøm

Molde - Aalesund

Mandag:

Brann - Viking

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 05 mai 12, 10:22

Stabæk virker veldig svake. Jeg kan ikke helt se når og hvor de skal snu den dårlige trenden, så dette lukter nedrykk.

Dessverre har de andre lagene vi burde ha bak oss, fått en god start. Sogndal og Hønefoss bør begynne å tape snart, og vi burde definitivt ha slått S-Ulf. Krysser fingre og tær for uavgjort mellom Ulf og Hønefoss i morgen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 mai 12, 10:35

Jeg driter egentlig i hva alle andre lag på tabellen driver med. Det som er viktig er at vi MÅ begynne å vinne noen kamper. For vi klarer aldri å beholde plassen hvis vi ikke starter å vinne kamper. For det holder ikke med uavgjort på bortebane (noe som er bra nok) hvis vi skal tape alle hjemmekampene. Vi har også en latterlig tynn stall, noe som gjør at vi fremover kommer til å stille med dårlig mannskap. Karantene kommer garantert, og det har vi ikke råd til ved siden av alle skadene.

Slik som vi spiller/fremstår nå om dagen går vi rett ned sammen med Stabæk.

Laget vi stiller opp med mot Vålerenga skremmer vel ingen heller, men på en annen side kan det godt overraske og slå Vålerenga. Jeg tviler på at mai blir en lystig måned for FFK, for det jeg ser av laget om dagen er ikke veldig bra.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 mai 12, 21:53

Odd og Tromsø 2-2

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 21 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f