Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2012-sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 21 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 30 mar 12, 10:32

Burde kanskje vært unødvendig, men med dette kan man sikre at alle har fått perfekt oppladning til kamp

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 30 mar 12, 10:51

Opprinnelig postet av Tøfflus

På hotell før hjemmekampene!

Mens FFK ikke en gang kan ta seg råd til hotell før kamp mot Tromsø på bortebane, skal Vålerenga nå benytte hotell natten før hjemmekamper. Galematias, eller fornuftig bruk av penger (siden de tydeligvis har råd til dette)?

Jeg ser ikke problemet i det hele tatt.

For FFKs del er dette selvsagt helt uaktuellt pga økonomien, men hvis Vålerenga mener de har råd til dette så er det helt i orden. Men billig kan jeg aldri tenke meg det blir i lengden. La dem holde på. Det tar vel ikke lang tid (når resultatene uteblir) før man går tilbake til å tilbringe tid med koner og unger igjen.

At dette vil gi mange ekstra poeng til Vålerenga i serien har jeg lite tro på. Men absolutt verdt et forsøk.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 30 mar 12, 21:27

har faktisk trua på at det kan hjelpe jeg. ikke i hovedsak for at de tar spillerne bort fra mas og tjas hjemme, men for at det er snakk om det sosiale med spillerne. lettere å holde fokus, å de kan snakke mer om hva som skal skje i kampen.selvfølgelig viktig at det er en god tone i laget. blir det surmuling fra noen spillere så kan det jo ha negativ effekt at de er mere sammen.

 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 mar 12, 21:29

Tabellen på forsiden her er jo helt feil.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 30 mar 12, 21:47

Både og. Det er jo slik at når status gjøres opp ved sesongslutt, teller antall kamper man har møtt til foran målforskjellen. Sånn sett er det jo riktig å rangere Brann først av de lagene som har tre poeng, og Ulf først av de lagene som har ett poeng.

Samtidig er denne regelens intensjon ganske opplagt: I et seriespill hvor det ikke er gitt at alle lag møter til alle kamper, skal ingen kunne oppnå en fordel ved å la være å møte til kamp. For Tippeligaen er selvsagt dette en uaktuell problemstilling, og denne rangeringen er ikke direkte relevant underveis i sesongen. Derfor synes jeg personlig at man heller kan sortere etter de kriteriene som faktisk kommer til å bety noe - målforskjell og antall scorede mål.

Men feil er det altså ikke.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 mar 12, 21:50

Da har alle andre medier feil tabell da. Kan jo kun være en riktig tabell. Enten er den feil eller så er den rett.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 mar 12, 21:57
Endret: 30 mar 12, 21:58
Endret av: arte et labore

Opprinnelig postet av ffkmufc
Da har alle andre medier feil tabell da. Kan jo kun være en riktig tabell. Enten er den feil eller så er den rett.

Ja, hvis man skal gå etter NFFs regelverk så er alle andre tabeller feil. Nå er det vel femte året på rad at folk sier at tabellen er feil og det har hvert år blitt påpekt at den ikke er det :)

Men ja, det er kanskje mer relevant å bruke samme system som de andre, men her er altså regelverket fulgt helt ut.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 mar 12, 22:01

Skjønner. Da er altså deres tabell rett. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 30 mar 12, 22:34
Endret: 30 mar 12, 23:46
Endret av: Rey

Nei, den er faktisk feil. Tidligere så var det slik som forklart over og det stemmer fortsatt for lavere divisjoner, men for Tippeligaen så teller ikke lengre spilte kamper.

EDIT: Og der er den rettet på. Takk til morten for det :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 09 apr 12, 21:54


Det var da voldsomt til skuddfot Askar har fått etter overgangen da? Fantastisk skudd igjen på tampen mot Molde.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 09 apr 12, 21:55

RBK spilte 0-0 mot saftkokerne i dag. Etter to strake uavgjort er det kanskje lov å håpe at de er nervøse før kampen mot oss på fredag? At tankene om "nok en dårlig sesonginnledning" kan få feste og at 3-0-tapet på Fredrikstad Stadion er det som skal til for at RBK våkner for året?

Videre - Stabæk med ny runde smekk på pung i Tromsø i dag. Det er ting som tyder på at ffksupporter.net har tippet dem akkurat passe høyt på tabellen.

Molde slår Brann og går dermed opp på andreplass (i hvert fall fram til Vålerenga og Viking har spilt i morgen). Askar med en kanonscoring for Brann på overtid, han har virkelig fått en god start i Brann.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 apr 12, 22:07

Hva er det Brann for ut av Askar som FFK ikke klarte?????????

Han virker jo voldsomt motivert, og briljerer til tider, ikke bare scoringene, men involveringer ellers også.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 09 apr 12, 22:22

Askar er brennheit om dagen. Enten kan en lure på hva som er annerledes, ellers kan man som meg glede seg på hans vegne! Fantastisk og morsomt for Amin!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 apr 12, 22:29

Opprinnelig postet av matsinho

Askar er brennheit om dagen. Enten kan en lure på hva som er annerledes, ellers kan man som meg glede seg på hans vegne! Fantastisk og morsomt for Amin!

Helt klart, vi unner ham suksess og gleder oss på hans vegne, men allikevel;

Hvorfor fikk ikke FFK ut potensialet? Nå skal det jo sies at det kun er 3 kamper da, men allikevel.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 10 apr 12, 08:40

Har nå ment at Amin var en av våre beste de siste sesongene. Ikke overasket over at han har suksess i Brann. Det var jo en grunn til at de hentet han også.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 apr 12, 13:00

Gøy med Askar. Det jeg kan lese av avisen her i Bergen,så har han ikke så mange defensive oppgaver i Brann...og har en litt mere friere rolle offensivt. På den måten har han kommet skikkelig til sin rett,i et hitill skuffende Brann lag.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 13 apr 12, 13:38

Opprinnelig postet av Kai Roger

 På den måten har han kommet skikkelig til sin rett,i et hitill skuffende Brann lag.

Her er jeg uenig med deg. Mener han kom til sin rett i FFK også. Gjorde en veldig bra jobb defensivt, og bidro i sterk grad.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 apr 12, 23:27

se opp for sogndal.. tror dem kan overraske

eller var det bare at VIF var så dårlige ?

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 21 apr 12, 09:30
Endret: 21 apr 12, 09:37
Endret av: Erikk


Jeg vil si de allerded har overasket. De har spilt 3 kamper borte, mot Rosenborg, Våleranga og Odd. Det har blitt 7 poeng og 6-0 i målforskjell. Dette er laget mange tippet på sisteplass i årets serie. Keeperen de fikk "i bytte" fra Brann blir det snakket høyt om at bør på landslaget. Utrolig godt gjort, men også kjipt for oss som er et av de andre nedrykkstippede lagene.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 apr 12, 14:40


Sogndal berger nok plassen uten problemer. De har måttet skifte ut en del i forsvaret, men den defensive tryggheten er like fullt på plass. Dette var også nøkkelen til berget plass i fjor.

Hønefoss tror jeg også klarer seg greit. Synes de har et spennende lag på gang, flere fine spillertyper. Vi så det godt i kampen mot FFK.

Vi får krysse fingrene for at Stabæk og Sandnes Ulf fortsetter den svake seriestarten. Jeg er stygt redd for at det blir tøft nok i massevis å unngå nedrykk for FFK i år.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 21 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f