Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK med ny nettbutikk

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 apr 12, 21:33

Opprinnelig postet av kjell-H

Noen som vet hvor man får kjøpt et stort FFK flagg?Tenkte å ha en på flaggstanga på hyttaLaughing

Tviler på at du får tak i FFK-flagg, men FFK-vimpel er vel mulig å få tak i.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 apr 12, 21:43

Opprinnelig postet av Plankekæll
Tviler på at du får tak i FFK-flagg, men FFK-vimpel er vel mulig å få tak i.

Det nærmeste man kommer er vel drakta til Kvisvik det siste året han var her ;)


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 15 apr 12, 21:29


Du kan bestille det hos en av disse her

http://www.startsiden.no/sok/index.html?lr=&q=flagg%20og%20vimpler

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Hraae

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 jul 07
Innlegg: 22

Lagt til: 16 apr 12, 07:53


Vi har bestilt flagg til flaggstang, så fort vi får dem kan du kjøpe dem i Sportmann i Dikeveien eller på nettbutikken.

Regner med en leveringstid på 5 uker.

 

---------------------------

Jeg var der, var du?????


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 16 apr 12, 13:30

Opprinnelig postet av Hraae


Vi har bestilt flagg til flaggstang, så fort vi får dem kan du kjøpe dem i Sportmann i Dikeveien eller på nettbutikken.

Regner med en leveringstid på 5 uker.

 

Takk. Er det mulig å forhåndsbestille flagget på nettsiden?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 18 apr 12, 13:11


Tenkte å bestille et fra et selskap som lager flagg, men det er mye typiske flaggformater ute å går, i den rektangulære formen. FFK har vel ingen flagg som er firkantede - det er vel kun disse trekant-formatene?

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 18 apr 12, 13:30

Opprinnelig postet av Welhaven

Tenkte å bestille et fra et selskap som lager flagg, men det er mye typiske flaggformater ute å går, i den rektangulære formen. FFK har vel ingen flagg som er firkantede - det er vel kun disse trekant-formatene?

Eller vimpel som det også heter.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 18 apr 12, 13:36

Jeg bestilte for noen uker siden et par stk nøkkelringer fra nettbutikken/Sportmann. Da fikk jeg den "hyggelige" overraskelsen da jeg pakket opp pakken - nemlig to stk reklameblekker for diverse butikker. Den ene var fra en gullsmed og den andre fra en barnebutikk.

Får vi ikke nok drittreklame i postkassa utafor huset vårt? Må vi få snikreklame fra FFKs nettbutikk eller Sportmann i tillegg?

Dette er kanskje ingen stor sak for de fleste, men jeg blir faktisk litt provosert over slikt. Jeg bestiller to-tre produkter som jeg vil kjøpe for å støtte klubben. Da skal jeg få slippe å få slik søppel sammen med FFK-produktene.

Det gjør rett og slett sitt til at jeg ikke gidder å kjøpe flere produkter fra nettbutikken.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 18 apr 12, 14:29

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg bestilte for noen uker siden et par stk nøkkelringer fra nettbutikken/Sportmann. Da fikk jeg den "hyggelige" overraskelsen da jeg pakket opp pakken - nemlig to stk reklameblekker for diverse butikker. Den ene var fra en gullsmed og den andre fra en barnebutikk.

Får vi ikke nok drittreklame i postkassa utafor huset vårt? Må vi få snikreklame fra FFKs nettbutikk eller Sportmann i tillegg?

Dette er kanskje ingen stor sak for de fleste, men jeg blir faktisk litt provosert over slikt. Jeg bestiller to-tre produkter som jeg vil kjøpe for å støtte klubben. Da skal jeg få slippe å få slik søppel sammen med FFK-produktene.

Det gjør rett og slett sitt til at jeg ikke gidder å kjøpe flere produkter fra nettbutikken.

Er ikke du litt hårsår her, bare ta deg en slurk kaffe, kast reklamen i søppla og lev lykkelig videre ....

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 18 apr 12, 14:52

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dette er kanskje ingen stor sak for de fleste, men jeg blir faktisk litt provosert over slikt. Jeg bestiller to-tre produkter som jeg vil kjøpe for å støtte klubben. Da skal jeg få slippe å få slik søppel sammen med FFK-produktene.

Det gjør rett og slett sitt til at jeg ikke gidder å kjøpe flere produkter fra nettbutikken.

Syns det er en veldig overreaksjon. Hvis det ikke er interessant, hiv det i papirinnsamlingen sammen med resten av embalasjen. Ingen stor sak.

I tillegg så er nok denne reklamen med på å gjøre at FFK faktisk har en nettbutikk i det hele tatt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 18 apr 12, 15:07

Opprinnelig postet av RG

Er ikke du litt hårsår her, bare ta deg en slurk kaffe, kast reklamen i søppla og lev lykkelig videre ....

Muligens. Men jeg liker ikke å få søppel som jeg ikke har bestilt. Kaffe har jeg drukket, reklamen er kastet for lenge siden, og lever lykkelig gjør jeg. Smile


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 apr 12, 18:22

Opprinnelig postet av Rey
Syns det er en veldig overreaksjon. Hvis det ikke er interessant, hiv det i papirinnsamlingen sammen med resten av embalasjen. Ingen stor sak.

I tillegg så er nok denne reklamen med på å gjøre at FFK faktisk har en nettbutikk i det hele tatt.

Men det er uansett en uting. Det er ganske irriterende å få slikt når man ikke har bedt om det.
Og hvis det er det som skal til for å få nettbutikken oppe å stå, så har markedsavdelingen gjort en slett jobb. 

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 apr 12, 13:23

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Welhaven

Tenkte å bestille et fra et selskap som lager flagg, men det er mye typiske flaggformater ute å går, i den rektangulære formen. FFK har vel ingen flagg som er firkantede - det er vel kun disse trekant-formatene?

Eller vimpel som det også heter.

Eller vimpel ja - takk for svar på spørsmålet....... Smile

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 des 13, 15:10

Makan til elendig nettbutikk skal man lete lenge etter. Det blir ingen FFK-gaver under treet i år:

De har i lengre tid annonsert tilbud på FFK-drakter blant annet.

12. desember legger jeg inn en bestilling på flere drakter, og alt går greit helt til man skal betale. Da kommer en lang feilmelding. Prøver flere ganger på flere maskiner og med flere kort uten resultat. Sender de en mail om problemet, men får aldri noe svar.

16. desember går alt igjennom og jeg får bekreftet på mail at jeg har bestilt fire drakter.

18. desember får jeg reklamemail om at varer bestilt den dagen vil komme hjem til deg før jul, altså burde det ikke være noe problem for mine bestilte drakter to dager i forveien.

I dag får jeg et brev i postkassa hvor de beklager at varene likevel ikke var tilgjengelig. Dagen før julaften! Brevet er datert 17. desember, men de har endret til tallet 17 i ettertid med kulepenn. Dette ble nok skrevet ut og sendt for et par dager siden. Hvorfor skulle de ellers ha trukket meg for kjøpesummen to dager etter at brevet liksom skulle vært sendt?

Så nå sitter jeg her dagen før julaften med fire drakter som aldri kom. Hva slags kundebehandling er egentlig dette? De kunne i det minste har sendt en mail eller tatt en telefon i steden for å gi beskjed via brev. Da hadde man i hvert fall hatt noen dager på seg til å finne noe erstatning. 

Tydeligvis at de ikke har klart å håndtere pågangen og at det var dette som gjorde at systemet streiket første gangen, at de ikke har snøring på antall varer på lager som gjorde at de annonserte tilbud på varer de ikke hadde og så er så frekke at de prøver å legge skylden på Posten for sen tilbakemelding ved å tilbakestille datoen på brevet.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 23 des 13, 15:25

Problem med kortbetaling har jeg hatt flere ganger også, det også tidlig i høst. Har alltid endt opp med at jeg ikke har handlet.

Greit nok at de ikke har varene på lager. Slikt kan skje, men at de sender beskjed om dette i posten, det kan jeg ikke fatte. Du får mail om at bestillingen er mottatt så hvorfor ikke sende mail om at de ikke kan levere også. Mye raskere levering og gratis i forhold til manuell håndtering av A-post

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 23 des 13, 17:36

Jeg har akkuratt bestillt, men ettersom jeg bor i fredrikstad så ringte jeg rett til sportmann for å være sikker på att alt kom frem i tide. Jeg fikk alt dagen etter og men jeg brukte jo ikke nettbutikken. 

Det som skuffer mest er det elendige utvalget. 


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 feb 14, 15:30

Og når Sportsmann selv ikke gjør noe med saken er det veldig bra at FFK selv har tatt affære. Draktene er nå på plass hjemme, og en forsinket julegave (og bursdagsgave) kan bli gitt bort til store glede. Veldig bra av klubben!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24