Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK med ny nettbutikk

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 22 mar 12, 21:22

Opprinnelig postet av Flisa

Opprinnelig postet av per egil

Opprinnelig postet av kjell-H

Er det seriøst ikke mulig å få kjøpt den helt røde drakta?

Nei

 Det er kun hoveddrakt og reservedrakt som kommer for salg.

Vi vet jo egentlig svaret,

JAHA gjør vi det, kan du utdype litt :-)

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 22 mar 12, 21:26

Hvordan vet jeg at drakta jeg evnt bestiller er Langarmet eller Kortarmet?

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 mar 12, 21:42

Ikke en eneste Flisa-effekt? Jeg har bare sååå lyst på en heldekkende Flisa-drakt jeg kan skremme folk med!

Eller kanskje ikke, men enig med flere her, den røde drakten burde definitivt blitt lagt ut for salg i steden for den blå drakta. Noen som melder seg frivillig til å starte en Facebook-kampanje? Det pleier å fungere mot det meste tydeligvis.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 22 mar 12, 21:44

Opprinnelig postet av arte et labore

Eller kanskje ikke, men enig med flere her, den røde drakten burde definitivt blitt lagt ut for salg i steden for den blå drakta. Noen som melder seg frivillig til å starte en Facebook-kampanje? Det pleier å fungere mot det meste tydeligvis.

Kan ikke du ta iniativ til dette?

Skal sørge for å melde meg inn. Den drakta var kul!

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 22 mar 12, 21:46

Opprinnelig postet av arte et labore

Ikke en eneste Flisa-effekt? Jeg har bare sååå lyst på en heldekkende Flisa-drakt jeg kan skremme folk med!

Eller kanskje ikke, men enig med flere her, den røde drakten burde definitivt blitt lagt ut for salg i steden for den blå drakta. Noen som melder seg frivillig til å starte en Facebook-kampanje? Det pleier å fungere mot det meste tydeligvis.

Du kom med ideen, jeg støtter deg 100 %

 

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 mar 12, 22:20

Opprinnelig postet av arte et labore

Ikke en eneste Flisa-effekt? Jeg har bare sååå lyst på en heldekkende Flisa-drakt jeg kan skremme folk med!

Eller kanskje ikke, men enig med flere her, den røde drakten burde definitivt blitt lagt ut for salg i steden for den blå drakta. Noen som melder seg frivillig til å starte en Facebook-kampanje? Det pleier å fungere mot det meste tydeligvis.

Vi trenger ingen facebookkampanje for det. "Alle" i FFK følger med her inne. Jeg har også tatt kontakt med klubben og nevnt dette.

Om alt klaffer, tipper jeg det vil komme en mulighet for at FFK bestiller inn X antall av tredjedrakta etter at man har utlyst en bindende forhåndsbestilling. FFK er ikke i en posisjon der de har råd til å brenne inne med varer.

Ikke noe av dette er sikkert, men tanken har i hvert fall blitt luftet, så får vi se hva som skjer.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 22 mar 12, 22:25

Opprinnelig postet av Holters

FFK er ikke i en posisjon der de har råd til å brenne inne med varer.

Ikke noe av dette er sikkert, men tanken har i hvert fall blitt luftet, så får vi se hva som skjer.

 

Høres bra ut :) Men håper at de ikke har bestilt noen av de blå draktene, det kan bli en dyrt for de og som du sier de har ikke råd til å brenne inne med varer. Tipper de maks selger 10 av den blå drakta 

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 mar 12, 22:51

Opprinnelig postet av Holters

FFK er ikke i en posisjon der de har råd til å brenne inne med varer.

Det skjønner vi alle sammen. Men hvis klubben tror at man får solgt alle smurfe-draktene kan man begynne å tro om igjen. De draktene kan umulig bli populære. De kunne til nød bli brukt som keeperdrakter. 

Ufyselige.


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 22 mar 12, 23:13

Opprinnelig postet av arte et labore

Ikke en eneste Flisa-effekt? Jeg har bare sååå lyst på en heldekkende Flisa-drakt jeg kan skremme folk med!

Eller kanskje ikke, men enig med flere her, den røde drakten burde definitivt blitt lagt ut for salg i steden for den blå drakta. Noen som melder seg frivillig til å starte en Facebook-kampanje? Det pleier å fungere mot det meste tydeligvis.

Jeg og ble skuffet over å ikke finne noen effekter av meg selv. Skulle gjerne hatt en Flisa med sugekopp i bilruta. 

Har forøvrig som Holters, selv allerede for noen dager siden tatt kontakt med administrasjonen for å få til en rød en. (uten hell i denne omgang)

Har fremdeles den røde kortermet fra ifjor med 22 på ryggen og den er vakker!

(har bare gått opp en str og kam bare glemme å få den på meg i år)

---------------------------

FFK er RØDE og HVITE - og bortedrakta skal være RØD!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 mar 12, 23:20

Opprinnelig postet av Flisa

(har bare gått opp en str og kam bare glemme å få den på meg i år)

Er det lov å håpe på at du har blitt for stor for det merksnodige hardkokte egget med øyne og munn også? Wink


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 22 mar 12, 23:27

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det skjønner vi alle sammen. Men hvis klubben tror at man får solgt alle smurfe-draktene kan man begynne å tro om igjen. 

Jeg skal garrantere at det er mange jenter som kjøper den lyseblå drakten. Jeg håper derimot heller ikke at så altfor mange har kjøpt den lyseblå, men av helt andre årsaker. Jeg synes nemlig drakten er ganske fin, problemet er bare at dersom mange kjøper denne vil vi bli hvite, litt rød, og lyseblå på tribunen! Det er jeg enig i at blir feil ;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 mar 12, 23:35

Jenter kjøper også rosa FFK-skjerf. Noe som burde vært forbudt å lage.


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 22 mar 12, 23:51

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Flisa

(har bare gått opp en str og kam bare glemme å få den på meg i år)

Er det lov å håpe på at du har blitt for stor for det merksnodige hardkokte egget med øyne og munn også? Wink

Inni der er det plass til flere størrelser til - så det bør du ikke være redd for... ;-)

---------------------------

FFK er RØDE og HVITE - og bortedrakta skal være RØD!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 23 mar 12, 13:16

Det må da være mulig for FFK å bestille opp drakter hvis folk vil kjøpe den røde drakta.Eks jeg sender inn en bestilling og da kan ffk sende den videre til Adidas som lager 1 drakt på bestilling?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 23 mar 12, 15:25

Opprinnelig postet av kjell-H

Det må da være mulig for FFK å bestille opp drakter hvis folk vil kjøpe den røde drakta.Eks jeg sender inn en bestilling og da kan ffk sende den videre til Adidas som lager 1 drakt på bestilling?

Tror det blir lite å tjene på det hvis de kun lager 1 drakt, tror ikke Adidas hadde tatt en sånn bestilling heller?

Men ettersom pågangen er så stor i forhold til den røde drakta, så er det ikke noe i veien for å bestille opp et lite parti, og eventuelt et større parti senere. Er jo å si nei til penger dette her. Dårlig økonomi hvor?

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 26 mar 12, 01:24

[quote=Plankekæll]

[Det skjønner vi alle sammen. Men hvis klubben tror at man får solgt alle smurfe-draktene kan man begynne å tro om igjen. De draktene kan umulig bli populære. De kunne til nød bli brukt som keeperdrakter. 

Ufyselige.

[/quote]

 

Nå har da FFK hatt blå bortedrakter før. Jeg for min del syns de er helt ok ,men vil nok alikevell helst skaffe meg en hvit.

http://www.adressa.no/multimedia/dynamic/00708/JPS_rbk-ffk65_jpg_708928d.jpg


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 mar 12, 16:40

Ganske stiv pris på draktene om man skal kjøpte over nettet.

Sum - 699kr

Oppkravsgebyr - 47kr

Eksp. avgift - 79 kr

Herav moms - 165

Sum: 825 kr

Dette er jo et ran for en tippeliga drakt.

 

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 29 mar 12, 18:08

Opprinnelig postet av A9$h

Ganske stiv pris på draktene om man skal kjøpte over nettet.

Sum - 699kr

Oppkravsgebyr - 47kr

Eksp. avgift - 79 kr

Herav moms - 165

Sum: 825 kr

Dette er jo et ran for en tippeliga drakt.

 

Må kunne si meg enig der, betalte selv 60,95£ for en Leeds drakt med påtrykk og frakt levert på døra. Er vel rundt regna 600 kr. Ok at Leeds er i championship men likevell

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 mar 12, 18:20

At i det hele tatt det koster 699,- for en reklamefyllt t-skjorte er smådrøyt uansett....

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 apr 12, 19:20

Noen som vet hvor man får kjøpt et stort FFK flagg?Tenkte å ha en på flaggstanga på hyttaLaughing

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24