Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 1. serierunde: Tromsø - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 mar 12, 18:09
Endret: 25 mar 12, 18:11
Endret av: Knuty

Snør skikkelig nå, legger seg godt på matta også. Blir fort veldig, veldig vanskelige forhold (om i det hele tatt gjennomførbart) hvis det ikke roer seg.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 25 mar 12, 18:20

Opprinnelig postet av arte et labore

Er det bare jeg som sliter med signalet? Er jo god gammeldags snøstorm på skjermen nå!

Sliter med å se ballen jeg! Undecided


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 mar 12, 18:25

De burde absolutt hatt noe annet enn den oransje kula. Jeg foreslår diskokule med blinkelys. Burde være lett å se. Eventuelt får noen fargelegge snøen.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 mar 12, 18:31

Opprinnelig postet av arte et labore

De burde absolutt hatt noe annet enn den oransje kula. Jeg foreslår diskokule med blinkelys. Burde være lett å se. Eventuelt får noen fargelegge snøen.

Eventuelt la seriestarten gå i Fredrikstad, hvor det faktisk er vår. Smile


larskris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mar 09
Innlegg: 36

Lagt til: 25 mar 12, 18:41

Edvardsen med ett ufortjent kort til Jabbie....


larskris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mar 09
Innlegg: 36

Lagt til: 25 mar 12, 18:46

Halvorsen med ett dritt kort, faen har de ikke lært noe eller?


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 mar 12, 18:47

Opprinnelig postet av larskris
Edvardsen med ett ufortjent kort til Jabbie....

Og skulle være veldig pirkete da han ga Halvorsen gult kort for å dytte bort ballen etter innkast. Tipper at det kommer til å skje hundre ganger senere i sesongen uten at det blir gitt gult kort.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 mar 12, 18:52


Da er vi igang med disse gule korta igjen.........ber om at vi ikke får noen kort i 2 omg.......


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 25 mar 12, 18:54

Det er bare Edvartsen som gir gult for slikt. Spillerne burde ha det i bakhodet. Det er unødvendig av Halvorsen, selv om han ville sluppet unna med det hos en annen dommer.

Ellers synes jeg vi hadde en del bra kombinasjonsspill i første halvdel av omgangen. Tromsø slår en del feilpasninger og har dermed ikke fått satt noe skikkelig trykk på oss annet enn i korte perioder. Dog er jeg bekymret for hva som kan skje om man fortsetter å gi Thomas Drage så mye plass på Tromsøs venstreside.

Alt i alt, godkjent førsteomgang av FFK. Guttane virker ivrige, og det er bra.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 mar 12, 18:59

Opprinnelig postet av arte et labore

Opprinnelig postet av larskris
Edvardsen med ett ufortjent kort til Jabbie....

Og skulle være veldig pirkete da han ga Halvorsen gult kort for å dytte bort ballen etter innkast. Tipper at det kommer til å skje hundre ganger senere i sesongen uten at det blir gitt gult kort.

Helt enig. Han var jo bare såvidt borte i ballen... Men uansett, bra 1. omg. Vi burde kanskje hatt minst en scoring, men men... Asstreneren til TIL er tydligvis missfornøyd da han skyller på snøen. Så ikke ut som om FFK lot seg påvirke noe særlig...

Kan noen i FFK-systemet eller andre som vet, fortelle meg hvorfor vi spiller med BLÅ bortedrakter i år ? Blått er Sarp... (og ikke kom med den at det er "argentinablått" eller noe slikt. Blått er Blått og blått er SARP.)

 

 


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 25 mar 12, 19:03

Halvorsen har en litt lei tendens til å gå seg fast, men likevel har han vært god og det meste av spillet vårt kommer på høyresiden. Som ventet egentlig, da Landgren, Tarik og Halvorsen er pur klasse offensivt. Ellers har Hansen og Ruud-Tveter vært litt anonyme dessverre..

Drage er farligst for TIL. Må stramme inn på FFK's høyreside i 2. omgang!

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 25 mar 12, 19:09

Er allikevel positivt overrasket etter hva vi viste i 1. omgang. Fine kombinasjoner offensivt og det beste laget totalt sett.

Dette er absolutt godkjent på bortebane mot Tromsø!

---------------------------

Svaberget for alltid!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 25 mar 12, 19:23

Martinsen har gjort det bra i de siste treningskampene, men han har en lei tendens til å levere dårlige oppspill...


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 25 mar 12, 19:24

"fin pasning av Martinsen der"f...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 mar 12, 19:26

Typisk FFK-bortekamp. Klart best i starten, men får ikke uttelling, mister grepet rett før pause, og derfra og ut tar motstanderen over...

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 mar 12, 19:27

Opprinnelig postet av Holters

Typisk FFK-bortekamp. Klart best i starten, men får ikke uttelling, mister grepet rett før pause, og derfra og ut tar motstanderen over...

Høres meget kjent ut, ja. Har dessverre ingen tro på at Tromsø roter bort poeng her nå.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 25 mar 12, 19:47

Utrolig skuffende at det ikke flyttes opp mer tyngde nå. Det virker som at Aune mener det fortsatt er best å satse kontringer etter målet. i tillegg skjønner jeg svært lite av at man tar ut Ruud Tveter nærmest uten en plan. Hvem spiller egentlig spiss nå? Ikke Tarik hvertfall. Og det betyr at vi nå i første serieomgang spiller med en spiss som ikke engang har blitt prøvd i den posisjonen i oppkjøringen. Håpløst!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 mar 12, 19:48

Bør Aune få fortsette?


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 25 mar 12, 19:50

Du mener vi har et valg?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 mar 12, 19:50
Endret: 25 mar 12, 19:53
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av ffkmufc

Bør Aune få fortsette?

Nei vi kan ansette deg som hovedtrener uten lønn. Vi kan også ansette deg som assistenttrener uten lønn, for klubben har heller ikke råd til noen assistent vet du. Eller vet du det?

Deretter kan du betale ut fallskjermen til Tom Freddy, for det har ikke klubben råd til. Money mouth

Du skal lese mye rart før øynene ramler av. Dette er en kandidat til årets idiotinnlegg.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3