Husk meg
Brukernavn
Passord

Knut Torbjørn Eggen er død

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 21 feb 12, 11:34

Jeg var innom forumet her for første gang på noen måneder i dag, og fant denne (da stengte) tråden. I de par-tre timene etterpå, har jeg håpa innerlig at det var ondskapsfulle rykter, ljug og fanteri. Dessverre ser det ikke sånn ut.

Ufattelig trist. Cry

Mine kondolanser til Knut Torbjørns etterlatte, familie og venner.

---------------------------

Hater hat!


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 feb 12, 11:36

Hvil i fred KTE. Glemmer aldri minnene.

---------------------------

In Jocke we trust.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 21 feb 12, 11:39


Hvil i fred.

---------------------------

You`ll never walk alone...


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 21 feb 12, 11:40


Hvil i fred.

---------------------------

You`ll never walk alone...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 feb 12, 11:41

Hvil i fred, Knut Torbjørn.

Du vil bli husket og hedret for at du tok FFK fra 2. divisjon til eliten.

Kondolanser går til den nærmeste familie og pårørende.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 21 feb 12, 11:50


Takk for alt du har gjort for oss Knut Torbjørn Eggen. Hvil i fred.


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 21 feb 12, 11:51
Endret: 21 feb 12, 12:09
Endret av: Lars 29

Når man ikke trodde ting kunne bli værre i og rundt FFK, så kommer denne beskjeden her...

Knut Torbjørn Eggen, hvil i fred... Det finnes ingen trenere i Norge jeg har hatt større respekt for enn deg!. Hva han gjorde for FFK og for Fredrikstad by, vil for alltid bli husket i historien. Han førte klubben fra breddeidretten til eliten på 2 år, holdt oss der siden og ga FFK sin første tittel siden 1984.

Ved siden av sine gode treneregenskaper, så var han et godt og varmt menneske. Snakket med han ved flere anledninger og han viste at han oppriktig brydde deg om oss supportere og om Fredrikstad by. Han ble glad i oss og vi i han.

KTE fikk en trist sorti i klubben, da FFK og mange i byen valgte Morgan Andersen og mange av hans ideer fremfor det som var bestemt når Knut Torbjørn ble ansatt. Han følte at Morgan Andersen ikke var kompetent i sin jobb og tok konsekvensen av det. Og vi så jo hvordan fasiten med Morgan ble. Hadde faktisk et inderlig håp om at Eggen ville vende tilbake til FFK, da jeg følte og føler at han hadde mye ugjort i klubben.

Nå ble det dessverre ikke slik. Gutt 18/19 landslaget ble KTE siste trenergjerning. Han slet med psyken i mange år, var åpen om det og har til tider vært innlagt for det.

Må si at dette var en veldig trist nyhet å få, dette har gått oppriktig inn på meg og jeg vil bruke litt tid på å bearbeide dette.

Hvil i fred Knut Torbjørn Eggen! 

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 21 feb 12, 12:01

Legende! Hvil i fred.

---------------------------

Supras Fredrikstad

-Millions are paid for pair of feet
Football became the Wall Street
Mot den moderne fotballen!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 feb 12, 12:03

Hvil i fred Knut Thorbjørn Eggen.

Trist dag for norsk fotball. Cry


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 21 feb 12, 12:15


En stoor mann med et fantastisk varmt hjerte.

 

Hvil i fred.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 feb 12, 12:28

R.I.P   har ikke ord idagCry


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 21 feb 12, 20:31

Folkene i Viasat-studioet (Fjørtoft, Davidsen, Bratseth) er forståelig nok veldig preget i dag ...

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 feb 12, 21:14


Hvil i fred Knut Torbjørn Eggen.

 

Sitter igjen med så mange flotte minner fra en jordnær trønder som vekket liv i en gammel aristokrat.

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 21 feb 12, 21:27

Du sa før du kom hit at Fredrikstad-supporterene ikke var spesielle. Kort tid etterpå innrømmet du at du tok feil. Vi visste hele tiden at det var noe spesielt ved deg.

 

Vi hadde heldigvis rett.

 

Hvil i fred. Du vil alltid være i våre rødhvite hjerter.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 feb 12, 22:53

det var flott skrevet Rasle

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


stormentifo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 feb 12
Innlegg: 1

Lagt til: 21 feb 12, 23:36

Jeg vil herved utrykke min medfølelse til  alle Fredrikstad supportere  anledningen nyheten om den tragiske bortgangen  av Knut Thorbjørn Eggen.  i slike stunder er vi alle medmennesker og fotball kommer i andre rekke.

Han vil bli savnet av hele fotballnorge.

vennlig hilsen

Tore vinje

stormentifo


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 22 feb 12, 00:03
Endret: 22 feb 12, 00:09
Endret av: matsinho

Kjære Knut Torbjørn.

Min FFKhistorie begynte med deg. Jeg er oslogutt og fattet interesse for klubben da jeg  som 13åring på vei hjem fra hytta på Hvaler tok turen innom Fredrikstad Stadion for å se fotballkamp. Den gang var det Glenn Rostad som trente laget. Året etter tok jeg turen tilbake. Da så jeg en treningskamp du hadde ordnet, hvor ditt lag FFK spilte en sommerkamp mot din fars lag RBK. FFK spilte glitrene fotball og hele troppen lyste av entusiasme- jeg var frelst! Jeg kom hjem til gutta i Oslo og sa at FFK kommer til å bli Norges beste fotballag. De lo selvfølgelig, men da vi rykket opp til 1 div, gjorde jeg uttallige veddemål på at vi kom til å rykke rett opp i Eliten. Jeg hadde rett. Jeg kan nå takke deg for at jeg en dag i oktober i 2003 fikk masse godteri og småpenger fra gutta i skolegården. Men sett i perspektiv av hva du skulle bety for meg i senere tid er disse småpengene lite å takke for. 

Jeg mottok dødsbudskapet ditt sent i går kveld. Jeg skal ærlig inrømme at det var med litt blandete følelser da jeg ikke helt visste hvordan jeg skulle ta det innover meg. Det var så mye uvisst, det var så mye usakt. Helt automatisk gjorde jeg det som falt meg naturlig når en profilert personlighet dør, jeg skrev en kondulansemelding her på forumet for å vise min respekt til din person. Nå et døgn etter har intrykkene gått dypere inn i meg, og ditt dødsfall preger meg mer enn jeg trodde på forhånd. Det lune smilet ditt, det smittende engasjementet ditt. Alle intrykkene sitter dypt inne i meg sammen med bilder av en gråtende Fjørtoft og et sørgende fotballNorge. Det er ikke lenger nok med en rubrikk hvor det står "takk for alt". For hva ligger egentlig i alt? "Takk for alt" har blitt en standardfrase når noen dør. Men er det retferdig og dedikere det samme uttrykket til min nokså ukjente grandonkel som jeg dedikerte til deg? 

Nei, Knut Torbjørn det er det ikke. For du står for så mye viktig i mitt liv. Du står for det største engasjementet jeg har gitt til noen klubb eller person. Du står for en smittende væremåte. Du står for et engasjement og idrettsglede FFK virkelig hadde trengt i disse tider. Og ikke minst kan jeg takke deg for alle mine mest fantastiske idrettsøyeblikk i ungdomstiden. Jeg kan takke deg for at jeg har blitt så glad i Fredrikstad fotballklubb- og ikke minst Fredrikstad som by. 

Mens jeg skriver ned følelsene (som jeg føler jeg først og fremst ønsker å dele med dere FFKvenner) har jeg i hodet mitt lyden av et fullsatt Fredrikstad stadion som runger:

"Knut Torbjørn Egge Eggen!"

 

 


George Best

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 feb 12
Innlegg: 3

Lagt til: 22 feb 12, 10:25


dette var utrolig trist , jeg trodde det ikke var så ille som det var , det var synd , hadde håpet på et comeback for slik at du kunne lære opp nåværende trener

 

R.I.P


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 24 feb 12, 01:06

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 feb 12, 09:22

familien takker

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24