Husk meg
Brukernavn
Passord

Amin Askar er solgt til Brann

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 21 feb 12, 09:11


Må nesten korrigere deg, du satt opp Valencia, men han er vel skadd?

 

Forslag til lag:

Masalin

Landgren-Dure-Horn-Martinsen

Standerholen-Hussin-Jabbie-Hansen

Tarik-Momo

Jeg tror som sagt at både Rafn og Valencia ikke vil være skadrefrie til seriestart. Tror også Masalin vil bli førtevalg som keeper. Er redd Tarik er neste ut desverre

 


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 21 feb 12, 11:25
Endret: 21 feb 12, 11:26
Endret av: nilz1

Veldig bra innlegg Jens Henrik....  For egen regning legger jeg til en ting....  "Løp å kjøp sesongkort alle som har hjerte for klubben vår"  Vi må fylle stadion fra første spark på ballen... DET er den beste måten å hjelpe klubben på....  "Så hva nøler I for ???"

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 feb 12, 21:59

Opprinnelig postet av Plankekæll

Nå har faen meg Thomassen gått til Vålerenga også.

For en suppe dette har blitt!

Hvorfor ikke Staw ? Eller vente med å hente Knudnsen til sommmeren... Fantastisk.....NOT.

 

Problemet er å finne kompetente folk. Virker som om uansett hvem vi får inn i ledelsen, så går det veien høna sparker. Er det en intern maktkamp som fører til at personlige maktbegjær ødelegger hele klubben eller er det noe annet ?


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 25 feb 12, 10:45

Opprinnelig postet av Gargamel

Problemet er å finne kompetente folk. Virker som om uansett hvem vi får inn i ledelsen, så går det veien høna sparker. Er det en intern maktkamp som fører til at personlige maktbegjær ødelegger hele klubben eller er det noe annet ?

Det spørsmålet stiller jeg meg også....

Men det er jo ikke sånn at dette er noe nytt i FFK. Ser man strengt på det har det vært rot og tull i toppen av klubben i alle fall de siste 30 årene.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 10 apr 12, 00:35


Amin har virkelig stilt inn skuddfoten,3 mål så langt i brann trøya, synd han ikke gjorde det litt oftere i FFK også,husker han bommet på "åpent" mål rett som det var. Uansett fint at han lykkes i Brann,bare han ikke scorer mot oss.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 10 apr 12, 13:04
Endret: 10 apr 12, 13:05
Endret av: matsinho

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 10 apr 12, 13:12

Selv om Askar ikke har det samme defensive ansvaret som han hadde i FFK, så sier det også mye om hvor viktig det er med ressurser i et trenerapparat.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 apr 12, 13:19

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Selv om Askar ikke har det samme defensive ansvaret som han hadde i FFK, så sier det også mye om hvor viktig det er med ressurser i et trenerapparat.

Jeg ser den.....

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3