Husk meg
Brukernavn
Passord

Dagens treningskamp

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 12 feb 12, 11:29


Tja uten penger ingen god spiss. Tarik vet vi hva står for og Momo er det mange som skryter mye av. Alex RT trenger kamptrening og kan bli veldig god hvis han blir satset på. Hvis dette ikke funker kan vi sette opp Hussain som hengende spiss. Fattigmanns løsning men er man blakk så er man blakk.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 12 feb 12, 13:09

Hussain som hengende spiss har jeg ikke tro på. Tror det blir for opplagt for motspillere å skjønne spillemønsteret da! Han bør såfall ha 2 spisser forran seg mener nå jeg.


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 feb 12, 20:49

Opprinnelig postet av lordofwhat


bare for å pirke så fikk ikke personen som kastet vannet kjeft men han ble kastet ut av stadion ....

Selvsagt, stod fem max fem meter unna, så det så jeg..


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 12 feb 12, 21:46


Det er mye bekymring og syting etter en treningskamp synes jeg. Hvis noen husker ett år tilbake så Brann ut som en klar dumpe-kandidat etter vinterens treningskamper. Så begynte serien. Og hvordan gikk det? Jeg lurte på hvor de hadde gjemt det Brann-laget hen hele vinteren. Ble nummer 4 om jeg ikke husker helt feil............ Så mitt råd er: Ikke legg altfor mye inn i treningskampene. De er akkurat det, treningskamper. (Men det er alltid deilig å slå smurfene da) Cool

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340