Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 23 okt 12, 17:33

Søker hjelp til laging og utføring av tifo. Er snakk om helt enkle ting som å male innenfor noen streker eller dele ut ting på stadion i fem minutter. Om noen også ønsker mer ansvar skal vi så klart få til det. Håper mange melder seg, ikke noe krav å være 20 år og stor fan av den sydlanske tribunekulturen. Det er for det meste snakk om jobb i helgene, og det er ingen binding om man melder sin interesse. 

Ta kontakt med meg her på forumet, eller på 90 96 13 81.
Håper på å se mange fjes! Cool 

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 01 nov 12, 15:39

https://www.youtube.com/watch?v=TspYx7EaF5A

Denne melodien er helt rå. Hva med å få til noe på den? Liverpool bruker den om Suarez. Celtic har også en fet versjon. Vet Godset bruker den i Norge, men synes ikke det nødvendigvis bør hindre oss i å bruke den. Rasket sammen et dårlig forslag på tekst...

---

Hele byens stolte klubb,vi kan ikke få nok,vi kan ikke få nok, vi kan ikke få nok.

Uke etter uke, så skal vi møte opp, så skal vi møte opp, så skal vi møte opp.

Mitt røde og hvite hjerte banker hardt for deg – FOR FREDRIKSTAD JEG FÅKKE NOK AV DEG dadadadada da da da da...

---

Dårlig forslag, men i hvert fall et forslag

;)


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 01 nov 12, 23:11

Opprinnelig postet av Robbie

https://www.youtube.com/watch?v=TspYx7EaF5A

Denne melodien er helt rå. Hva med å få til noe på den? Liverpool bruker den om Suarez. Celtic har også en fet versjon. Vet Godset bruker den i Norge, men synes ikke det nødvendigvis bør hindre oss i å bruke den. Rasket sammen et dårlig forslag på tekst...

---

Hele byens stolte klubb,vi kan ikke få nok,vi kan ikke få nok, vi kan ikke få nok.

Uke etter uke, så skal vi møte opp, så skal vi møte opp, så skal vi møte opp.

Mitt røde og hvite hjerte banker hardt for deg – FOR FREDRIKSTAD JEG FÅKKE NOK AV DEG dadadadada da da da da...

---

Dårlig forslag, men i hvert fall et forslag

;)


Kul idé, men jeg kommer nok aldri til å gå god for denne siden den allerede er i bruk.
Dessverre, for den er en fet låt og trykker godt både hos Godset og når vi bruker den på landslaget.

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 01 nov 12, 23:33

Forståelig nok. Synd, for den kunne skapt bra trykk. 


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 21 des 12, 12:49

KAN DERE TIL HÆLVETE GI DERE NÅ!!!!!!!!!!!!hva faen er vitsen?

er dere glad for å ødlege for klubben?


og hva med den familie dagen på trenningen før kampen? da blussa dere da også og fyrte av fyrverkeri?

skremte vettet av ungene. ER DERE GLAD I Å ØDELGE FOR ALLE ANDRE?? virker ikke som dere bryr om klubben en gang, men bare har noe å gjøre for kunne få ut frustrasjon og ødelegge.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 des 12, 22:35

enig.... faen ass.... jeg er for enda strengere straffer......

 

AMATØRER

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24