Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 02 apr 12, 12:24

Fra min plass på M-feltet merket jeg meg en ting:

Det er en del på langsiden som prøver å henge seg med på "Heia Fredrikstad"-sangen som er avledet fra Fader Jakob-melodien (eller en gang gjorde det). Men mange detter av fordi sangen ikke følger den melodien videre. Hvis man prøver å legge den sangen tilbake på originalmelodien i stedet for den radbrukne, tror jeg en del hadde vært med.

Og ikke en eneste "røde og hvite er de beste" fra Plankehaugen-feltet i hele 2. omgang? Noen spesiell grunn til det? Jeg prøvde å dra det i gang selv, men jeg har inntrykk av at langsidene helst svarer kun når det dras i gang fra PH-feltet.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 28 mai 12, 17:34
Endret: 28 mai 12, 17:34
Endret av: olav3232

Bli med på stadion mot LSK hjemme i starten av Juli!
Ryktes at en forsangerlegende tar turen opp på rekkverket igjen denne kampen. Flere "pensjonerte" Plankehaugenskikkelser har også meldt sin ankomst på feltet. Her er link til en gruppe på Facebook som har som mål å få fylt opp Plankehaugen sitt felt til denne kampen:
https://www.facebook.com/groups/363216817075072/

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 28 mai 12, 20:22

Opprinnelig postet av olav3232

Bli med på stadion mot LSK hjemme i starten av Juli!
Ryktes at en forsangerlegende tar turen opp på rekkverket igjen denne kampen. Flere "pensjonerte" Plankehaugenskikkelser har også meldt sin ankomst på feltet. Her er link til en gruppe på Facebook som har som mål å få fylt opp Plankehaugen sitt felt til denne kampen:
https://www.facebook.com/groups/363216817075072/

Veldig bra!

Vi får håpe at dette er noe som frister til gjentakelse da. La oss håpe folk kan spre litt glede og engasjement på feltet igjen, og at det ikke blir noe maktkamp. Inviter både tanter og juletrær også. Det viktigste er at feltet fylles opp til randen. Hvis 75% av disse synger av full hals er det strålende.

Jeg savner veldig slik det var for 7-8 år siden. Da var det gøy å være på FFK-kamp, både hjemme og borte. Nå er det ikke gøy lenger. Men det kan snu seg. Uten engasjementet fra oss supportere kan klubben bare pakke sammen, da rykker vi aldri opp igjen. (Hvis vi rykker ned i år da).

Flott initiativ!! 


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 03 jun 12, 15:31

Trenger hjelp til tifo, skal holde på hele neste helg. 
Send meg en PM her eller en sms på 90 96 13 81 hvis du er villig til å hjelpe til.
Kun de som kommer som får vite hva slags tifo det er, og når det skal brukes. 

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 06 jun 12, 23:58

Opprinnelig postet av olav3232

Trenger hjelp til tifo, skal holde på hele neste helg. 
Send meg en PM her eller en sms på 90 96 13 81 hvis du er villig til å hjelpe til.
Kun de som kommer som får vite hva slags tifo det er, og når det skal brukes. 


Må bare spørre: synes ikke folk at tifo er kult lenger? Har ikke fått en eneste her inne som vil hjelpe til. Folk vil ha tifoen tilbake, men ingen her som melder seg når jeg spør om hjelp. En time eller to med maling klarer de fleste å gi fra seg en helg. 

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 15 jun 12, 20:29

'' Vi kjører igang tribunekultur møte nr to for sesongen. 
klokka 18.00 fredag 22 juni På forrige møte var vi mellom 25 og 30 stykk fra Plankehaugen og Supras Fredrikstad.
Det var et meget velykket treff der vi diskuterte hvordan man kan få opp stemningen på feltet, samt tifo osv osv. 
Det vil bli muligheter for å kjøpe litt leskende drikke denne kvelden, får vi tid så kjører vi også igang en fotball quiz. 
Vell møtt! ''
https://www.facebook.com/events/123736837764682/

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 04 jul 12, 17:14

Opprinnelig postet av olav3232

Bli med på stadion mot LSK hjemme i starten av Juli!
Ryktes at en forsangerlegende tar turen opp på rekkverket igjen denne kampen. Flere "pensjonerte" Plankehaugenskikkelser har også meldt sin ankomst på feltet. Her er link til en gruppe på Facebook som har som mål å få fylt opp Plankehaugen sitt felt til denne kampen:
https://www.facebook.com/groups/363216817075072/

Vil bare minne om dette. Stort oppslag i F-B papir i dag om at Zoran er tilbake for denne kampen også for å gjennskape litt av magien fra 2004-2006/7. Håper på stor oppsluttning og kjempestemning.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 04 jul 12, 18:33

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av olav3232

Bli med på stadion mot LSK hjemme i starten av Juli!
Ryktes at en forsangerlegende tar turen opp på rekkverket igjen denne kampen. Flere "pensjonerte" Plankehaugenskikkelser har også meldt sin ankomst på feltet. Her er link til en gruppe på Facebook som har som mål å få fylt opp Plankehaugen sitt felt til denne kampen:
https://www.facebook.com/groups/363216817075072/

Vil bare minne om dette. Stort oppslag i F-B papir i dag om at Zoran er tilbake for denne kampen også for å gjennskape litt av magien fra 2004-2006/7. Håper på stor oppsluttning og kjempestemning.



Hadde ikke giddi å scanne sidene i avisa det står om dette eller? Er i Spania og kommer ikke hjem før natta før LSK-kampen. 

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jul 12, 20:03

vi kjører vel ikke noe sånn 10 min stillhet selv om det er mandags kamp ?

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 04 jul 12, 21:18
Endret: 04 jul 12, 21:19
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av olav3232

Opprinnelig postet av Rey

Vil bare minne om dette. Stort oppslag i F-B papir i dag om at Zoran er tilbake for denne kampen også for å gjennskape litt av magien fra 2004-2006/7. Håper på stor oppsluttning og kjempestemning.



Hadde ikke giddi å scanne sidene i avisa det står om dette eller? Er i Spania og kommer ikke hjem før natta før LSK-kampen. 

Sorry, ingen scanner tilgjengelig. Var dobbeltside med stort bilde av Zoran og Dan Andre så det var ikke plass til så mye tekst. Gikk på at vi tidligere sang fletta av alt som var og at det var skuffende dårlig oppmøte nå. Godsetkampen ble trekt fram som eksempel. Håpet var at man kunne komme litt nærmere det vi hadde som toppnivå en gang i tiden.

EDIT: Og det blir garantert ingen boikott keiko99. De ble avsluttet i fjor når den nye mediaavtalen ble underskrevet.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 jul 12, 21:48

Blir det en suksess, så er det bare å lenke fast Zoran til tribunen, slik at han ikke stikker av igjen. Så får noen fra Plankehaugen stikker innom et par ganger i uka med mat til fyren. Kanskje er det mer igjen av hestefôret? 


Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 10 jul 12, 15:19

Hvordan var stemninga på feltet mot LSK til tross for tap og horribelt forsvarsspill?

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jul 12, 15:32
Endret: 10 jul 12, 15:34
Endret av: keiko99

veldig bra og en stooooooooooooooooooooooooooor takk til zoran... for en mann, for en stemme og ikke minst for ett pågangs mot... ZORAN VI TRENGER DEG

Jeg foreslo til supras at vi skulle gjort en takk mot zoran. Det ble det ikke, men leser du dette jeg skriver her zoran så igjenn tusen mange takk

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 24 aug 12, 19:11

Hei og hå alle sammen!
Supras setter opp busstur til kampen borte mot Lillestrøm lørdag 1. september. Bussen reiser 15:00 fra 7-eleven ved 1903 i byen. Vi regner med å være tilbake i byen 21:30 ca. så man skal rekke å dra på byen, si god natt til ungene sine, eller se kampen i reprise før man legger hodet utslitt på puta. Alle får lov til å være med bussen, ingen aldersgrense eller krav til noen spesiell gruppering. Ta kontakt med meg her på PM, eller ta kontakt med et annet Supras-medlem for påmelding. Mer info kan finnes på: https://www.facebook.com/events/376160299121814/ eller ved å stille et spørsmål til meg. 

Vel møtt alle sammen, håper vi sees på Åråsen for kanarislakt uansett hvilken reisemetode du måtte velge, skål! 

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 06 sep 12, 12:00

Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 06 sep 12, 12:50

Mener den kanarisangen er hentet fra stadion i fjor. Enkel sang, ja, men for en stemning de lagde.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 06 sep 12, 13:31

Syns det bør vurderes å stenge halve plankehaugen feltet. begynner å bli tomt der nå. lukker vi halve feltet så blir vi mer samlet, da blir det mer trykk i hele gjengen. må jo prøve å få til noe for å forbedre trykket.


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 07 sep 12, 13:11

Opprinnelig postet av scheien

Syns det bør vurderes å stenge halve plankehaugen feltet. begynner å bli tomt der nå. lukker vi halve feltet så blir vi mer samlet, da blir det mer trykk i hele gjengen. må jo prøve å få til noe for å forbedre trykket.


Har blitt vurdert i hele sesongen, og blitt gjort tidligere sesonger om jeg ikke husker riktig. Har vell egentlig bestemt meg flere ganger for å sperre det av før kamp, men en blanding av latskap og det at jeg ikke har rotet meg til å kjøpe nytt avsperringsbånd har resultert i et åpent felt. Skal prøve å få gjort det mot Sogndal, takk for innspill! 

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 07 sep 12, 15:02

supras har testet dette før og fikk som svar at "vi ikke skulle tro at vi bestemte en dritt på dette feltet" så om noen har lyst til å stenge av nedre del så får de gjøre det på egen risiko............ Cool

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 17 sep 12, 14:50

Er det noen som har bilder av tifoen på Plankehaugen-feltet i går?

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24