Husk meg
Brukernavn
Passord

"Momo"

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 27 apr 12, 13:35

Litt av mitt mitt poeng ang Momo er at heller ikke noen andre har spilt direkte godt..helle meget svakt,tenker da på Ruud Tveter......og derfor mente jeg at Momo bare kunne få sjansen,rett og slett fordi vi ikke har noen andre spillere. Akkurat idag har vi en angrepsrekke,men den dagen Halvorsen eller Tarik får karantene,og 'når' Valencia blir skadet igjen,har vi kun Momo og Ruud Tveter der framme.

Hadde jeg tatt Viking Lotto'en,hadde det vært gøy å få tak i en ny spiss til FFKTongue out


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 apr 12, 19:20

Lala gjorde det vel heller ikke noe bra i FFK, men hva har skjedd med gutten der ?? Cool


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 28 apr 12, 14:14

Opprinnelig postet av hasse33

Lala gjorde det vel heller ikke noe bra i FFK, men hva har skjedd med gutten der ?? Cool

skal se om ikke borges-atakora-linken blir et begrep i svensk fotball i år ;)

---------------------------

med ffk til champions league!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 28 apr 12, 20:16


Det har ikke vært mye å skryte av det som han har prestert så langt i hvertfall.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 apr 12, 20:37

Det at han som hentet han sier at han er verdens beste er vel ikke så rart, det stoler jeg absolutt ikke på. Men jeg syns ikke han er noe god. Men herregud, jeg håper jeg tar feil. Ikke noe er bedre en at vi får en goalgetter...

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24