Husk meg
Brukernavn
Passord

Strømsborg tilbake til FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 30 jan 12, 20:12

Opprinnelig postet av Topscorer

Hvis FFk har gjort en feil så beklager jeg det sterkt, men NFF ville ikke behandle saken spesielt. De dro kun en generell vending av temaet, og det betyr at saken umulig er spesielt alvorlig. Muligens så er dette på nytt et Cato Haug brøl uten mye substans.

Hadde denne saken vært av en viss størrelse og alvorlighet ville NFF utalt seg på en annen måte. Storm i vannglass spør du meg.

 

Beklager, men dette viser at du overhodet ikke har satt deg inn i saken. Skal gjøre et enkelt forsøk på å forklare deg.

S08 sendt inn en forespørsel til forbundet om hvordan klubbene skal forholde seg iforhold til "Strømsborg" overgangen. NFF uttalte at dersom saken slik S08 fremla den, hadde motparten (efefkå) handlet feil. NFF vil ikke gjøre mer ut av dette før det foreligger skriftlig klage fra S08. S08 har derimot ingen intensjon om å ta denne saken videre, men er fornøyd med å få medhold i sitt syn.

Merkelig nok var det etpar arrogante tryner i efefkå som mente vi var dusten i saken. Kan være vondt å se seg selv i speilet noen ganger.

Kall det gjerne "storm i et vannglass", jeg vil kalle nok et ekspempel på en UDUGELIG klubbledelse. Vi venter i spenning på neste krumspring fra efefkå. Lykke til..................Wink


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 30 jan 12, 20:20

Angrep er det beste forsvar skjønner jeg.

Hvis dere som er supportere synes dette var en helt OK måte og hente Strømsborg så er det vel i grunn ikke så rart dere ikke reagerer.

At spillere bytter klubb eller at Strømsborg foretrekker FFK er både forståelig og naturlig og da blir det både unødvendig og kritikkverdig og gjøre det på denne måten. Dere ville fått ham uansett hvis det var rød drakt han egentlig ville spille med.

Hvorfor tråkke folk på tærne da? Jo fordi det sitter i mentaliteten og der ligger problemet. Jeg vil bli like skuffa hvis slikt blir avdekket i 08.


 

---------------------------

Ford eller Fiat?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 jan 12, 20:22


Dette var ikke OK særpingene har rett, de bør få en takk for å ikke lage større sak ut av dette.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 jan 12, 20:39

Opprinnelig postet av Fossekællen:)

Angrep er det beste forsvar skjønner jeg.

Hvis dere som er supportere synes dette var en helt OK måte og hente Strømsborg så er det vel i grunn ikke så rart dere ikke reagerer.

At spillere bytter klubb eller at Strømsborg foretrekker FFK er både forståelig og naturlig og da blir det både unødvendig og kritikkverdig og gjøre det på denne måten. Dere ville fått ham uansett hvis det var rød drakt han egentlig ville spille med.

Hvorfor tråkke folk på tærne da? Jo fordi det sitter i mentaliteten og der ligger problemet. Jeg vil bli like skuffa hvis slikt blir avdekket i 08.


 

Angrep sa du? Det holder jo dere på med hele tiden.

Det er godt for dere at dere har fått noe å kvitre om igjen da, så ikke tiden faller for langWink

Det ligger jo i den ufeilbarliges natur å kontinuerlig angripe den feilbarlige ikke sant?

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 30 jan 12, 21:11

Men er seriøst saken at FFK har tatt kontakt igjennom Tore Pedersen og ikke skriftlig som Sarp og NFF nå har kommet frem til?

Greit nok at ting bør gjøres etter reglene, men det virker da som at Jonsson har handlet i god tro og at det aldri var noe tvil om hvor Strømsborg ville spille.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jan 12, 22:42

Akkurat i denne saken her har FFK dreti seg skikkelig ut.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 30 jan 12, 23:27

FFK har gjort en feil og så får vi si takk for at 08 ikke vill gjøre noe mer med saken. For det er vel det siste FFK trengte nå, en sakt til fra NFF.

Så får vi leve med at de kan si hva var det vi sa.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 jan 12, 23:43

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Akkurat i denne saken her har FFK dreti seg skikkelig ut.. 

Nei, det har de ikke. De har gjort en liten feil.

Du overdimensjonerer denne saken noe veldig. Det er ingen stor sak. Det er nok andre saker som er større desverre.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 jan 12, 07:33

Hadde vært ok med noe annet enn en "Gerd Liv Valla" unnskyldning fra Jocke her. "Hvis de vil at vi skal be om unnskyld så kan vi gjerne gjøre det", minner ikke mye om ydmykhet, og selvkritikk, spør du meg. FFK har gjort en tabbbe, og bør legge seg småflate.

 

 

---------------------------

Mot normalt..!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 31 jan 12, 10:19

Opprinnelig postet av Willy René
Nei, det har de ikke. De har gjort en liten feil.

Du overdimensjonerer denne saken noe veldig. Det er ingen stor sak. Det er nok andre saker som er større desverre.

I en periode hvor man skulle ha gjort ALT etter boka, så kan man godt si de dret seg skikkelig ut. At hendelsen i seg selv kanskje ikke er noe stor separat, så blir totalpakka helt feil.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 17 feb 12, 10:55


Dersom lønnen din uteblir Strømsborg, veit du hvor du finner oss..............................

Vi kan tilby:

Spilletid

Lønn til avtalt tid

En jordnær og trivelig klubb

 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 17 feb 12, 17:32

Opprinnelig postet av sarpen


Dersom lønnen din uteblir Strømsborg, veit du hvor du finner oss..............................

Vi kan tilby:

Spilletid

Lønn til avtalt tid

En jordnær og trivelig klubb

 

 

 

hehehe....morroklumpenWink



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24