Husk meg
Brukernavn
Passord

Thomas Holm klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 jan 12, 14:22

Det er nok Thomas Holm. Får håpe han klarer å holde matchvekta, han er visst glad i ølTongue out


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 jan 12, 14:44


Thomas Holm var i FFK`s søkelys for noen år siden, da valgte han Molde.

Kanskje han innehar den rutinen FFK trenger for å gi unggutta på midtbanen trygghet?

Er det noen som vet han styrker og svakheter?

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 14 jan 12, 14:47

Styrkene til Holm ligger defensivt. Minns å huske at han spilte stopper til tider da han var i Enga. Venstrebent.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jan 12, 14:47
Endret: 14 jan 12, 14:49
Endret av: Costanza


Selv har jeg alltid sett på Thomas Holm som en ganske middelmådig og uspennende spiller. En smule tung og temposvak, men ok pasningsspiller. Kan til nød brukes i flere posisjoner (har også spilt back), så mulig fin å ha som backup. Best som defensiv midtbanespiller, men vil tro Jabbie, Hussain og Ramberg alle blir foran i køen.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 14 jan 12, 14:55

 

Thomas Holm ja

 

 

 

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jan 12, 15:01

Velkommen, men skeptisk.. jeg syns han ikke har slått igjennom.. ble jo leid ut til tromsø og slet med spille tid, men jeg håper han slår igjennom

hallo du som har skrevet på fredrikstadfk.no du skriver: Han tok faktisk både sølv og gull i Tippeligaen 2011. Thomas ble nemlig lånt ut til sølvvinner Tromså på høsttsesongen. Moderklubben Molde stakk som kjent av med gullet.

trodde klubben het tromsø jeg Wink

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 jan 12, 15:05

Har vi sikkret oss Gueye som var her på prøve spill?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 14 jan 12, 15:08

Helt grei signering dette, man velger naturligvis ikke på øverste hylle når man ikke har muligheter til å betale overgangssum. Skulle gjerne sett en spiss, en forsvarsspiller og en keeper inn. Står vel i dagens F-B at de har midler til å lønne 2-3 spillere, og Holm er vel en av dem går jeg ut i fra.

Er forøvrig ikke enig med de som er så negative til Knudsen. At han får noe høyere lønn enn andre som signerer på dette tidspunktet tror jeg ikke noe på, og det er vel snakk om godt under millionen. Holder han seg skadefri har vi bruk for en erfaren mann som han bak der. Husk at vi til året har en forsvarsrekke som er blant TLs yngste med Landgren - Duré - Horn og Thomassen. Skal bli bra å bli ferdig med kontrakta til Staw, med en årslønn på 800-900 000 vil han tjene 400-450 000 for å sitte på benken det neste halve året, for får vi ikke Knudsen tipper jeg Masalin står.

---------------------------

Supras Fredrikstad

-Millions are paid for pair of feet
Football became the Wall Street
Mot den moderne fotballen!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 jan 12, 15:20

Syns Holm er en bra signering sett ut i fra forutsetningene. Det har aldri vært snakk om å hente spillere på midtbanen for å benke Jabbie eller Hussain, men heller spillere som skal avlaste dem.

Når Holm da også har spilt en del høyreback i karrieren så stemmer det også med det uttalte målet om at vi skal hente spillere som kan spille på flere plasser.

Syns Holm passer bra inn i det klubben trenger nå. Spillere med erfaring og som kan spille på flere plasser.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 jan 12, 15:40

Opprinnelig postet av Lunddesign

Styrkene til Holm ligger defensivt. Minns å huske at han spilte stopper til tider da han var i Enga. Venstrebent.

Her var det litt feil.

Han er høyrebent. Han er defensiv midtbanespiller med begrenset tempo. Ballsikker og duellsterk. Etter hva jeg har hørt er han også flink til å kommunisere med medspillerne. Han kan også benyttes som høyre back, noe han spilte en del i Heerenveen for ca 10 sesonger siden. Han har også blitt brukt som back i VIF og Molde.

Midtstopper har han såvidt jeg vet aldri spilt på seniornivå. Han er jo ikke den største og raskeste typen. 

En rutinert type som sikkert kan være fin å ha i troppen. Ingen spektakulær overgang, men håper han gjør det bra.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jan 12, 15:43
Endret: 14 jan 12, 16:06
Endret av: keiko99

trenger vi noen flere nå på midtbanen ?

 

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 jan 12, 16:22

Forslag til lag pr dags dato: (4-2-3-1)

Staw

Landgren   -   Horn   -   Duré   -   Thomassen

Jabbie   -   Holm

Askar       -       Hussain       -       Gueye

Elyounoussi 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 jan 12, 16:34

Dette var en god signering. Og når Valencia nå er i full trening igjen,kan dette bli en bra sesong.Valencia viste ifjor at når han er skadefri,er han meget viktig for oss...bare så synd han er mere skadet enn frisk.

Håper på Jon Knudsen,pluss en spiss,så er vi godt forspente,ikke minst utifra våre økonomiske 'muskler'.

 

Cred til Styret og Jocke,for en veldig god jobbWink


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 jan 12, 17:00
Endret: 14 jan 12, 17:04
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Plankekæll

Forslag til lag pr dags dato: (4-2-3-1)

Staw

Landgren   -   Horn   -   Duré   -   Thomassen

Jabbie   -   Holm

Askar       -       Hussain       -       Gueye

Elyounoussi 

Er det noen grunn til at du plasserer Gueye på venstre kant? Trodde han var spiss jeg. Har ikke sett noe til han så jeg aner ikke.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 14 jan 12, 17:03

Opprinnelig postet av keiko99

trenger vi noen flere nå på midtbanen ?

 

ser ut til det Wink


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 14 jan 12, 17:15


Tja en slags fotballens gråsten har vel vært noe jeg har tenkt på vedr Thomas Holm. Når det også knytter seg usikkerhet til om vi har kjøpt Jabbie eller ikke blir vel kanskje denne forsterket nå ved signeringen av Holm?

Det blir ikke noe Champagnefeiring her.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 jan 12, 17:20

Opprinnelig postet av Rey

Er det noen grunn til at du plasserer Gueye på venstre kant? Trodde han var spiss jeg. Har ikke sett noe til han så jeg aner ikke.

Thorstensen sier at han kan ligne endel på Nani (M. Utd) i spillestilen.

Han har vel sagt at han kan bekle begge kantene + spissplassen.

Noe mer enn det vet jeg ikke...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 jan 12, 17:22

Opprinnelig postet av Erikk


Tja en slags fotballens gråsten har vel vært noe jeg har tenkt på vedr Thomas Holm. Når det også knytter seg usikkerhet til om vi har kjøpt Jabbie eller ikke blir vel kanskje denne forsterket nå ved signeringen av Holm?

Det blir ikke noe Champagnefeiring her.

Jabbie har signert en kontrakt ut 2015-sesongen, så det er ikke lenger noe usikkerhet der.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 14 jan 12, 17:33


Takk for at du fikk klarhet vedr Jabbie da er jeg happy (man forstår kanskje ikke helt hva vi skal med Holm)


jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 14 jan 12, 17:47

Jeg mener at han er en helt riktig signering. Vi har en stall full av dyktige unggutter og mangler rutine, den kommer spillere som Thomas med. Når han i tillegg til midtbanen kan spille på høyre bekkplass, som er meget tynt bekledd fra før, styrker dette min oppfattning av at dette var riktig av klubben.
Han er ingen landslagsspiller, men dyktig nok til å spille seg til en fast plass på laget.

Neste inn kan godt være en rutinert målvakt og en som vet å sette ballen i nettmaskene. 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24