Husk meg
Brukernavn
Passord

Stadionnavnet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 05 jan 12, 10:52


Terje Høili betalte FFK x mil for stadionnavnet. Husker ikke summen i farta, men lurer på om det var 5 mill. Hvor lang er avtalen med Teje Høili?

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 05 jan 12, 11:24

Ut dette året?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 05 jan 12, 13:44

Da bør klubben enten reforhandle med Terje eller gå ut på markedet for å selge stadionnavnet. her ligger det et stort potensiale for en klubb med lite inntekter.


 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 05 jan 12, 15:06

Opprinnelig postet av Topscorer

Da bør klubben enten reforhandle med Terje eller gå ut på markedet for å selge stadionnavnet. her ligger det et stort potensiale for en klubb med lite inntekter.

Eller så kan man fortsette en snart 100 år lang tradisjon med at klubben spiller sine hjemmekamper på Fredrikstad Stadion. Det burde gjøres noe ala Bergen, hvor supporterne i fjor fikk igjennom et vedtak som sier at stadion skal hete "Brann Stadion" og hvis dette skal endres må det få flertall på årsmøtet.

---------------------------

Supras Fredrikstad

-Millions are paid for pair of feet
Football became the Wall Street
Mot den moderne fotballen!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 05 jan 12, 17:14

hater tanken på det å spille hjemmekampene på "cdon.com stadion"

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 05 jan 12, 19:22

Eller (grøss) Europris Stadion.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 05 jan 12, 19:24


Tja jeg ser heller Tippeliga på Stabburmakrellitomat.COM arena eller

Europris Stadium of Light?

eller

Brynhilds saltpasiller Fotballøkke

enn Adeccoliga på Fredrikstad Stadion

 

 

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 05 jan 12, 19:27

Stupedama Stadion kanskje? Da bør vi i hvert fall sørge for at ingen FFK-spillere kaster seg, ellers blir det overdose spydigheter fra bortefans og tabloidpresse.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 06 jan 12, 09:08

Det bør så definitivt hete Fredrikstad Stadion, og vil nok alltid hete det på folkemunne uansett. Men hva hvis det å selge navnet til en sponsor er det som gir inntekt til å hente en sårt tiltrengt spiller? Selv om verdien på navnet er lavere enn sist, så har prisen på spillere også gått ned.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 06 jan 12, 09:50

Stemmer for den gamle klassikeren Gomp Arena.

---------------------------

www.fredrikstadblogg.no


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 06 jan 12, 10:02


Hvis vi kunne klare å holde litt seriøsitet i diskusjonen ville det vært flott. Det er store penger i dette, og for FFK ville det være kjærkommende inntekter. At stadion ville bli kalt Fredrikstad stadion på folkemunne uansett tror jeg også så jeg ser ikke helt problemet.

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 06 jan 12, 11:24

hele diskusjonen om å selge navnet er latterlig....

hvorfor skal klubben selge seg som en h%re for noen skarve milioner som ikke får stor betydning hverken fra eller til  

om det skjer så tørker jeg meg bak med sesongkortet og er ferdig med ffk for evig og alltid . 

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 06 jan 12, 11:35

Det er ikke navnet Fredrikstad Fotballklubb som er til salgs. Kun hva stadion skal hete. Det er en forskjell vil jeg tro. Ser hva andre klubber i inn- og utland gjør, og kan ikke forstå at det er bør være umulig her også. Det er penger som er avgjørende for driften ikke hva "lekeplassen" heter

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 06 jan 12, 11:44

syns personlig at stadion bør hete fredrikstad stadion, men vil heller selge navnet hvis vi får godt betalt for det, må vel være bedre å stable et bedre lag på banen enn å bry seg om hva stadion heter. for meg vil den hete fredrikstad stadion uansett,


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 06 jan 12, 12:13

det begynner jo slik da ...

10 milioner pr år for stadion navnet

+ 10 mill pr år for å farge draktene "Litt" mer mot konsernlogoen

+ 10 mill pr år for å forandre navnet på klubben "bittelitt" mer mot konsernet

brått så sitter du der på lilleborg arena  med en grønn caps som det står "zalo" på mens du lurer på hva som egentlig skjedde med den klubben du mener å huske at du var supporter av ...

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 06 jan 12, 13:23

For det første er det ingen som betaler 10 mill for noe av dette, neppe heller 1 mill.

Det er stor forskjell på å selge et stadion navn, spesielt en stadion med så kort historie som vår, og det å selge draktfarger og klubbnavn.

 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 06 jan 12, 13:31

ikke i mine øyne ....alt henger sammen i en deilig rødhvit pakke Laughing

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 06 jan 12, 16:38

Det er bare  en ting å si om lordofwhat. Arumentasjonen din er på tryne!! Ingen vil noen gang kalle FredrikstadStadion for Zalo arena Eller stabburets leverpostei stadion. 

Greia er at hvis FFK kunne få en mill eller mer i året for å selge navnet hadde det vært kjærkomne penger for klubben. Stabæk hadde Telenor Arena f.eks. Molde har Aker stadion. Hva er det som er så ille med slike navn?  Kunne gjerne ha kalt stadion for DNB arena eller Nordea stadion.

 

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 06 jan 12, 19:38

ser at jeg kanskje satt det litt på spissen men jeg mener virkelig at det å selge stadion navnet til et selskap er å selge en del av klubbsjela .....

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 11 jan 12, 14:31

Opprinnelig postet av Topscorer

Det er bare  en ting å si om lordofwhat. Arumentasjonen din er på tryne!! Ingen vil noen gang kalle FredrikstadStadion for Zalo arena Eller stabburets leverpostei stadion. 

Greia er at hvis FFK kunne få en mill eller mer i året for å selge navnet hadde det vært kjærkomne penger for klubben. Stabæk hadde Telenor Arena f.eks. Molde har Aker stadion. Hva er det som er så ille med slike navn?  Kunne gjerne ha kalt stadion for DNB arena eller Nordea stadion.

 

 


Argumentene dine er jo helt topp mener du?
Se mot Sandefjord, der heter stadion ''Komplett.no Arena''.
Da er sjansene like store for at vår stadio skal endre navn  til Zalo Arena eller lignende.
Fælt å se hvor mange her inne som ønsker den moderne fotballen hjertelig velkommen.

Håper FFK blir en av få klubber i verden som ikke er villig til å endre navnet på stadion til et eller annet fælt firma navn.
Om FFK først skal selge navnet og sjela si, håper jeg de ihvertfall klarer å kjøpe en ny vegg på PH-feltet eller endelig få flyttet oss som de sa de skulle gjøre.
 

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3