Husk meg
Brukernavn
Passord

Beste minne fra 2011-sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 24 nov 11, 14:16
Endret: 24 nov 11, 14:24
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av Arte et labore
Nok om det, "krangling" med smurfer ikke mitt beste minne fra 2011-sesongen i hvert fall ;)

Så enig, så enig! Undecided Dette skulle være en tråd med hyggelige minner fra sesongen 2011. Ikke nok en tråd med trollete smurfer. Er enig i at smurfekampen var en deilig seier.  Et morsomt minne herfra er etter 2-0 scoringa var jeg på vei mot do, forbi sarpetribunen. Da speakeren sier at der går FFK opp i 2-0 sier jeg for meg selv Jo-Ho! Bak meg hører jeg fra en guttunge: Det er ikke noe JO-ho det så! Det er ikke noe jo-ho! Laughing

Mod: Fikset sitering

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 nov 11, 17:37
Endret: 24 nov 11, 17:37
Endret av: General Gardener

Thomassens vralting rundt på banen som en skadeskutt mot Molde i cupen var helt fantastisk.

Ellers så er kampen mot Vålerenga den eneste i år som har fått meg skikkelig, skikkelig engasjert. Hoppet av glede da dommeren blåste av. Utrolig deilig.

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 24 nov 11, 19:49

[quote

Nå vil jeg ikke prøve og ta fra dere noe av gleden av og ha berget sesongen i siste liten men denne var vel litt drøy?

"Jeg tror ikek vi bare sendte smurfene ned den dagen men drepte all engasjement blandt enkelte"??

Når vi har tapt omtrendt alle kamper siden mai er vel da dette en påstand alle lagene vi har tapt mot kan hevde..

At vi tapte mot det noe "haltende" FFK i Sarp svir selvsagt uansett men at DERE senket oss er ikke riktig.. Men i 2009 senket vi dere, og det er en påstand dere ikek kan komme fra:)

[/quote]

Trenger du  time hos psykolog eller?Laughing

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 nov 11, 21:46

Opprinnelig postet av Arte et labore

Opprinnelig postet av Per Egil
Men enkeltkamp? Borte mot Vålerenga. Lett. Herreminhatt så moro.

Og det fra mannen som tidligere har innrømmet at han er engasjert? (link) Tongue out

Beste minne for egen del er selvsagt borte mot et viss smurfelag. Lettere nervøs før kampen, men med 1-0 allerede etter minutter så kunne man bare nyte kampen. Vi fikk se FFK spille ut Sarpingenen, vi fikk se Hoås vise hvorfor han ikke spiller i FFK lengre, vi fikk se sarpingene gå allerede på 0-3 og vi fikk se sinnasmurfer på vei hjem etter kampen. Jeg tror ikke vi bare sendte smurfene ned den dagen, men drepte all engasjement blant enkelte. Herlig!

Resten av kampene som kunne ha vært et høydepunkt har jeg ikke vært på, så for meg blir det kun denne.

 

 

Enig. Sarp borte var definitift et av de største høydepunktene denne sesongen.  Var dritnervøs føre kampen, men satt enda med flagget i handa da Tarik sendte hele Fredrikstad til  himmels....


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 26 nov 11, 01:53


Beste minne må være Rosenborgkampen 14. april - en dag som ble slik man ser fram til som FFK-supporter:

Knall vårvær - sol og varmt, påskefri , tidlig i sesongen, fremdeles optimist, lave skuldre, Rosenborg hjemme,  masse folk i byen, en hel del iskalde pils i godværet, byen rød og hvit, bra spill og seier    2-0 mot sjølveste ÆRRBEKÅÅÅ,.

 Sier som Jokke - Det var en perfekt dag!


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 nov 11, 01:58

Borte mot VIF, da Ramberg scora. Da skjønte jeg instinktivt at nedrykket var avverget, det kunne ikke gå gæli når Ramberg scora på langsskudd.

---------------------------

In Jocke we trust.


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 02 jan 12, 10:40

Hei

Lagde denne som en liten oppstilling fra det som skjedde i fjor:

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/4580/372/

Hva er ditt beste minne fra 2011-sesongen?

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3