Husk meg
Brukernavn
Passord

30. serierunde: LSK - FFK, søn. 27/11 kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 28 nov 11, 10:11

Jeg leste på VGD at noen hadde kastet stein på en av Plankehaugens busser. Noen her som så opptrinnet? Blir det politianmeldelse?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Carlsberg07

Knøttespiller
Ble medlem: 17 nov 06
Innlegg: 38

Lagt til: 28 nov 11, 17:59

http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5824927.ece

Fra Romerike Blad:

Forholdet mellom LSKs og Fredrikstads supportere har ikke alltid vært det  beste.

I forkant av serieavslutningen søndag, så måtte politiet igjen trå til for å  roe gemyttene.

Blant annet skal personer med LSK-sympatier ha steinet en av bortelagets  supporterbusser.

– Tildragelsen skjedde utenfor puben Republic, sier operasjonsleder Terje  Skaftnes i Romerike politidistrikt.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 nov 11, 19:12

For en jævla latterlig klubb med enda latterligere supportere.. Hvem gråter hvis de forsvinner?

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 28 nov 11, 19:13


Det er bare å beklage men endel av LSK fansen har ikke kommet seg ut av Neanderthal stadiet. det blir kanskje slik når inneavl, dårlig oppvekstvilkår og hjemmelaget sprit setter standarden. IDIOTER.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 nov 11, 23:23
Endret: 30 nov 11, 23:24
Endret av: Gargamel

Hvorfor er forholdet mellom LSK og FFK-fansen slik da ? Nå har jeg bare vært med for fullt siden 2006 uten at jeg ihvertfall har lagt merke til noe... Ble riktignok forsøkt yppet til bråk etter hjemmekampen mot LSK i 06, Kan det ha  noe med BRH tro ? Eller er de slik mot alle lags supportere ?


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 01 des 11, 10:06

Forholdet er så dårlig fordi det finnes de samme typer Neanderthaler hos oss som hos LSK folka. Disse Neanderthal folka synes det er ufattelig gøy å lekeslåss sammen, de tror vist de da får mer hår på balla av dette samt at de tror folk rundt synes de er SYKT tøffe

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 01 des 11, 10:24

Opprinnelig postet av mysthical

Forholdet er så dårlig fordi det finnes de samme typer Neanderthaler hos oss som hos LSK folka. Disse Neanderthal folka synes det er ufattelig gøy å lekeslåss sammen, de tror vist de da får mer hår på balla av dette samt at de tror folk rundt synes de er SYKT tøffe

Tullinger finnes det overalt dessverre. Vi må ikke tro at vi er noe bedre enn andre.

Veldig enig med deg.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3