Husk meg
Brukernavn
Passord

Stallen 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 28 nov 11, 09:57

Jeg ville kanskje heller hatt en kantspiller enn en forsvarspiller slik det er nå. Valencia er jo desverre "alltid" skadet og Hansen har ikke vært så god som vi hadde håpet. Sistnevnte passer veldig godt som en "superreserve". Hvis vi får beholde Landgren har vi jo et godt forsvar, og det er kanskje mulig en junipr kan forfremmes for å styrke bredden i forsvar.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 nov 11, 10:32

Opprinnelig postet av keiko99

Ønsker en spiss og en forsvarsspiller

er det alt ?

Hvor skal vi få pengene til noe mer?

Blir nok signert noe grått og trist for å komplementere diamantene vi har i stallen med mindre økonomien magisk skulle forbedre seg.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 28 nov 11, 10:52
Endret: 28 nov 11, 10:53
Endret av: hasse33

Vi har et bra grunnlag nå med mange unge spillere som forhåpentligvis vil fortsette å utvikle seg i positiv retning... 

Det er ingentvil  at både Mads Hansen og Ruud Tveter ikke har "slått" igjennom på den måten jeg håpet på, men det er mulig at det vil snu nå som de har fått mer TL erfaring, samt får en god oppkjøringsperiode til neste sesong

Standerholden og Singh er to meget lovende spillere som jeg håper vil ta skrittet opp og bli gode TL spillere noe de har forutsetnigen til (slik jeg har forstått av de som har sett de det siste året).

Det viktigste nå er å tenke økonomi og få den på plass. Har vi råd til et par erfarne spillere er det flott.

 

ps

Kan ikke TFA ta en tlf til M Andresen og Åge Hareide for å høre om de har et par spillere som de ikke har brukt for ? Cool


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 28 nov 11, 10:55

Opprinnelig postet av hasse33

ps

Kan ikke TFA ta en tlf til M Andresen og Åge Hareide for å høre om de har et par spillere som de ikke har brukt for ? Cool

Hydr, hydr Laughing om ikke han vil låne ut Mos en sesong til kanskje? Til en klubb litt nærmere Oslo?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 nov 11, 11:39


Med vår økonomi er det jo et pluss bare det å få inn en rutinert spiller, så jeg tar alt av signeringer med et stort glis - forhåpentligvis.

Får vi Landgren så er jeg storfornøyd, og får vi en til utenom det er det veldig bra.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 28 nov 11, 13:18


Kanskje det burde dras igang en folkets spiller 2012 aksjon litt tidligere neste år?


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 nov 11, 13:25

Kosten sier vel også i F-B at de ønsker å hente 2-3 sillere til. Så det tror jeg kommer ann på hvor flink Jocke er! Jeg håper hvertfall på denne Guaye, en ving og en forsvarspiller. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 28 nov 11, 14:02

Opprinnelig postet av Welhaven

Får vi Landgren så er jeg storfornøyd, og får vi en til utenom det er det veldig bra.

Tror ikke vi kan regne med å hente Landgren på en permanent overgang. I dagens F-B står det at de jobber med å forlenge avtalen og det tolker jeg til at de ikke har råd til å hente han permanent men vil låne han en sesong til. Faren med det er at vi ikke kan bestemme når han forsvinner eller ikke, på akkurat samme måte som Godset mistet Jo Inge Berget til Molde tidligere i år.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 28 nov 11, 14:18

Opprinnelig postet av matsinho

Kosten sier vel også i F-B at de ønsker å hente 2-3 sillere til. Så det tror jeg kommer ann på hvor flink Jocke er! Jeg håper hvertfall på denne Guaye, en ving og en forsvarspiller. 

Hadde jeg trodd på snåsamenn og slikt, ville jeg foreslått å sende Alex Valencia på en svipptur til Nord-Trøndelag, billigere enn å hente en ny ving. Men for det første; Gjerstad har pensjonert seg. For det andre, selv om evnene hans hadde vært reelle, tviler jeg på at selv en snåsakæll kunne ha gjort Alex Valencia i stand til å spille en hel sesong uten å bli skadet.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 nov 11, 16:01

Jeg håper vi får inn Origi ifra moss. Håper på en høyreback inn da vi kan bruke Landgren på flere steder.Håper seff på en spiss og så en midtbane ving spiller!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 nov 11, 19:08

Opprinnelig postet av Rey

Tror ikke vi kan regne med å hente Landgren på en permanent overgang. I dagens F-B står det at de jobber med å forlenge avtalen og det tolker jeg til at de ikke har råd til å hente han permanent men vil låne han en sesong til. Faren med det er at vi ikke kan bestemme når han forsvinner eller ikke, på akkurat samme måte som Godset mistet Jo Inge Berget til Molde tidligere i år.

Nei er kanskje litt drømmeønsking, men man skal aldri si aldri heller. Er ikke garantert han er den dyreste, selvom han kommer fra en klubb i en mye større liga. Tenkte hvis man kanskje får til noe som en annen nevnte tidligere i en annen tråd, en billig kjøpssum med stor videresalgsprosent?

Føler jeg heller vil ha den løsningen enn at man har noen på lån, da kan det jo gå som du sier.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f