Husk meg
Brukernavn
Passord

29. serierunde: FFK - Aalesunds FK, søn. 20/11 kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 20 nov 11, 18:26

Jeg er så glad for at Duré ble FFKspiller!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 20 nov 11, 20:05
Deilig seier! Utrolig kjedelig kamp, og det fremkommer nok en gang at det er mye å jobbe med, men 3 poeng endog. Håper på Landgren til neste år, digger den gutten.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 nov 11, 20:33

Førsteomgang kan vel oppsummeres med 15 ord: Kjedelig. Veldig kjedelig. Jævla kjedelig. Drita kjedelig. Ubehagelig kjedelig. Usannsynlig kjedelig. Latterlig kjedelig. Historisk kjedelig.

Det offensive spillet var mer forutsigbar enn gangetabellen.

Andreomgang litt bedre.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 20 nov 11, 20:37

En av få ganger jeg har vært enig med BB kåringen på stadion. Landgren var to hakk over resten i dag.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 20 nov 11, 21:50

Opprinnelig postet av Rey

En av få ganger jeg har vært enig med BB kåringen på stadion. Landgren var to hakk over resten i dag.

Syns faktisk Duré var bedre i dag. 18 år men spiller som han er 28! For et talent, for et røverkjøp. Jokke har nok en gang virkelig funnet og lokket til seg gull.

Syns også man skal sjekke ut mulighetene for å hente både Landgren og Keene permanent. Landgren har vært suveren på høyrebacken helt siden 08 kampen og Keene har også begynt å vise at han har litt mer enn bare å takle i hytt og pine.

Ellers veldig skuffet over Ruud Tveter i dag. Lite som stemte. Har trua på han i fremtiden hvis han finner tilbake til formen han viste i treningskampene før sesongen.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 nov 11, 22:10

Opprinnelig postet av Arte et labore

Førsteomgang kan vel oppsummeres med 15 ord: Kjedelig. Veldig kjedelig. Jævla kjedelig. Drita kjedelig. Ubehagelig kjedelig. Usannsynlig kjedelig. Latterlig kjedelig. Historisk kjedelig.

Det offensive spillet var mer forutsigbar enn gangetabellen.

Andreomgang litt bedre.

Enig i dette. Like fullt gikk jeg hjem med en veldig god følelse, for dette var eneste gang i år hvor jeg var på stadion og fikk se FFK vinne ... og det i sesongens siste hjemmekamp.

Innlegget Landgren la til Tarik på 2-0 var kampens beste prestasjon. Et aldeles perfekt slått innlegg.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 nov 11, 00:36

Herlig med seier igjen...alltid bra å gi publikum en seier i siste hjemmekamp.

 

Ønsker meg en forsvarslinke til neste år: 

 

Landgren       Horn       Dure'     Thomassen

 

Backup ved skader,og ihvertfall karantener: V.Martinsen,Askar

 

I thomassen vet vi at vi har en offensive type,og Landgren vokser for hver kamp,og kan....sier kan....etter mitt syn bli en bedre høreback enn Gamboa var. Lnagren har et fotball hode,dva god forståelse,og passningssikker.

 

Alt har med penger å gjøre.......jeg har ingen forhåninger ang nye spillere: er det ikke penger,så er det ikke penger,og vi må nok fighte i bunnstriden med SandnesUlf,Sogndal og Hønefoss.

Uansett...en stor prestasjon å holde seg i TL,med ca 60 gule og --erre 3 eller 4 røde?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 21 nov 11, 00:53

Opprinnelig postet av Rey

En av få ganger jeg har vært enig med BB kåringen på stadion. Landgren var to hakk over resten i dag.

Fullstendig enig. Landgren var helt sjef i dag. 

Horn, Duré og Tarik var også meget gode i dag synes jeg. Ramberg var også bra.

Thomassen, Hansen og spesielt Ruud Tveter skuffet mest.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 21 nov 11, 09:15

Rekdal: "På en normal dag slår vi dem med tre-fire mål, men ikke med en slik innsats vi i dag leverer. Jeg vet ikke om det var årsverste, men bra var det ikke"

Jeg lurer på om ikke Reka overvurderer betydningen av gapet mellom FFK og Aalesund, som på tabellen er hele tre plasser, og fem poeng - og at det bare var uflaks som gjorde at det var Brann og ikke FFK som ble sunnmøringenes motstander i cupfinalen. Alternativt kødder han. Antallet tremålstap FFK har i år? Null. Antallet tremålsseire Aalesund har? Joda, ganske riktig: Null.

Jo, jeg tror han kødder.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 21 nov 11, 09:53

På radio i går sa Rekdal at "FFK er et lag vi skal slå ti av ti ganger". I år har FFK slått AaFK to av to ganger. Et snev av ydmykhet hadde kanskje vært på sin plass.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 21 nov 11, 09:54

Opprinnelig postet av Tøfflus

Rekdal: "På en normal dag slår vi dem med tre-fire mål, men ikke med en slik innsats vi i dag leverer. Jeg vet ikke om det var årsverste, men bra var det ikke"

Jo, jeg tror han kødder.

Han kødder ikke. Dette mener han og dette tro han.
I hans hode er Ålesund under hans ledelse "så" gode og dette bruker han bevist for å skape en tro på laget og for at spillerne skal tro på egne ferdigheter.

Godt jobba av Rekdal - men det tenderer mot å bli usympatisk.

 

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 21 nov 11, 13:06

Opprinnelig postet av rød og hvit

Han kødder ikke. Dette mener han og dette tro han.
I hans hode er Ålesund under hans ledelse "så" gode og dette bruker han bevist for å skape en tro på laget og for at spillerne skal tro på egne ferdigheter.

Godt jobba av Rekdal - men det tenderer mot å bli usympatisk. 

En ting er å framstå med selvtillit på egne og lagets vegne, men å snakke ned motstanderne på den måten der blir bare dumt. At AaFK, et lag som har tapt like mange kamper som de har vunnet, skal forvente å banke et lag som ligger et ensifret antall poeng bak dem på tabellen, og det attpåtil på bortebane, det er så urealistisk at jeg kan ikke skjønne hvordan det skal bygge selvtillit.

Og at det er usympatisk er det ikke det minste tvil om. Det er bare å se til andre siden av Romsdalsfjorden, så ser man en trener som opplagt klarer å jobbe selvtillit inn i laget sitt uten å ta nedsnakkingen av motstanderne til proffbokser-nivå.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 21 nov 11, 13:17

Jeg vil da vitterlig tro at Aafkspillere også vil prestere dårligere om de tror at de bare skal gå ut å valse over et FFK. Hørtes merkelig ut i mitt hode!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 nov 11, 14:30


Alle kan ikke være like. Rekdal sier 100% det han mener selvom det kan såre sarte sjeler. Synes han er ett friskt pust jeg...


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 nov 11, 14:36
Endret: 21 nov 11, 14:37
Endret av: hasse33

Synes debutanten Arnold Origi virket trygg i målet, kunne ikke gjøre noe med Aafk scoringen, men gjorde en grei match uten at han ble satt på de store prøvene.

Utttaleser fra Martin A, Ketil R og DE Fagermo betyr null og niks i mine ører


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 21 nov 11, 15:23

Opprinnelig postet av Bedreviteren


Alle kan ikke være like. Rekdal sier 100% det han mener selvom det kan såre sarte sjeler. Synes han er ett friskt pust jeg...

Såre sarte sjeler var da å ta hardt i. En slik uttalelse som Rekdal kom med er mest egnet til å spre humring. Den som blir såret av slikt må nok vurdere å slutte å omgås mennesker Cool

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 21 nov 11, 15:55

Opprinnelig postet av Bedreviteren


Alle kan ikke være like. Rekdal sier 100% det han mener selvom det kan såre sarte sjeler. Synes han er ett friskt pust jeg...

Jeg synes heller ikke at det er noe å furte over, Rekdals mange litt kontroversielle uttallelser.

Han skal ha for at han er dønn ærlig og uredd, noen ganger så kan han da i (etter)kampens hete ha litt kokende hode og komme med uttalelser han selv kanskje kan angre litt på i etterhånd.

Jeg foretrekker slike personer, bedre det enn de som gjennomvurderer på forhånd alt de skal si. Med Rekdal så vet man hva han mener, med enkelte andre så kan man undres "Mener han det han sier montro?"

Rekdal er en ærlig, frittalende og en meget god fotballtrener.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 nov 11, 20:57
Endret: 21 nov 11, 20:57
Endret av: Bedreviteren

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Bedreviteren


Alle kan ikke være like. Rekdal sier 100% det han mener selvom det kan såre sarte sjeler. Synes han er ett friskt pust jeg...

Såre sarte sjeler var da å ta hardt i. En slik uttalelse som Rekdal kom med er mest egnet til å spre humring. Den som blir såret av slikt må nok vurdere å slutte å omgås mennesker Cool

Tenkte ikke akkurat på den her akkurat der. Men spillerene i Aalesund har vel nok blitt litt mer hardhudet med årene med Rekdal vil jeg tro...


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 22 nov 11, 19:27

Thomassen fungerer ikke som ballfordeler på midtbane hvertfall. Hvisomattedersomatte ting han prøver på kommer igjennom, er det jo genialt. Men han har rett og slett ikke kvaliteter som tilsier det. Han prøver gang på gang. Gjerne motbevis meg neste år Thomassen! Wink

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 22 nov 11, 23:15

Opprinnelig postet av wergis

Thomassen fungerer ikke som ballfordeler på midtbane hvertfall. Hvisomattedersomatte ting han prøver på kommer igjennom, er det jo genialt. Men han har rett og slett ikke kvaliteter som tilsier det. Han prøver gang på gang. Gjerne motbevis meg neste år Thomassen! Wink

Det er altfor tidlig å dømme han etter denne ene kampen som sentral midtbane synes jeg. Det var helt tydelig at han gikk ut til denne kampen og ville litt for mye. Det stokket seg fælt for han de første 10-15 minuttene, og han fant vel aldri helt ut av det. Alt i alt en svak kamp av Thomassen som slurvet altfor mye.

Jeg så derimot veldig gode tendenser forrige sesong da han spilte på midtbanen for FFK. Han dannet sentral midtbane med Ramberg/Borges frem til Pereira ble solgt til Belgia. Da ble han flyttet tilbake til venstreback.

Jeg mener han er klart best som offensiv back, men jeg vil ikke avskrive han som midtbanespiller heller. Men å bruke han på venstre midtbane er bortkastet synes jeg.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3